Symptomer

En tråd i 'Juni 2021' startet av Srh, 20 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Kjente stikkinger i livmor mens jeg la lillemor i sta. Nå på sofaen så fikk jeg akutt forferdelig brystspreng i ca 15 sekunder og rett etter ble jeg kvalm :depressed: Får bare håpe det er positive tegn :p

• Enig Enig x 1
  2. Lois Flørter med forumet

Samme her:yuck: i går og i dag har vært grusomt!

3. Lille.meg Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡ JuniJubel2021 Assistert-jentene

Så grusomt trøtt di siste dagan.. e 4+1 idag..fremdeles endel stikking nederst i magen.. å av å til en svak bølge av kvalme

4. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Noen som har lite symptomer...? :dead:, litt ømme bryst og små øm i magen... Venter på kvalmen osv... :p men burde vell være fornøyd :p

• Enig Enig x 1
  5. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Lite symptomer på meg nå, har hatt en del stikking. Har også vært trøtt men det kan komme av så mye.:p

var gravid for 8 år siden å da var jeg så ekstremt trøtt at når jeg ikke var på jobb så sov jeg hele døgnet uten når jeg dusjet, gikk på do og spiste..tror rekorden min var 18-19 timer og jeg var hekta på burgerking.

så nå takker jeg bare for at jeg er mer eller mindre symptomløs... jeg vêt det kommer :eek:

• Morsom Morsom x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Hvor langt er du på vei nå? Jeg husker at jeg ikke hadde noe særlig med førstemann, men med siste var jeg kvalm fr uke 7 til uke 14 og jeg merket graviditet med ømme bryst før positive test jeg er bare 4+4 enda..

7. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Lite symptom her også! Nyter det :D

• Enig Enig x 1
  8. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Veldig lite her også! Vært kvalm på morgenen de siste to dagene, men det kan jo være tilfeldig også. 6+3 nå

9. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Er kun 4+1!

Når jeg var gravid for 8 år siden kom symptomene før mensen var forsinket :O

10. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Godt å høre fra andre, det kjennes mer betryggende, har så innmari lyst yil at det skal g bra denne gangen :smiley-angelic001

11. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Sliter veldig med kveldskvalme her for tiden :eek: Andre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag :meh::meh:

12. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Hadde kveldskvalme med storesøster. Aldri om morningen.

• Liker Liker x 1
  13. Duumbo Betatt av forumet JuniJubel2021

Jeg er kvalm, har veldig mye aktivitet i livmor og føler meg veldig slapp og litt uggen på kveldene. Får ikke jobbet noe særlig med skole nå om dagene.. så håper jeg blir litt bedre snart:sorry:

14. Høstsol Betatt av forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene

Er også ganske så kald - ser det er flere som skriver det!

15. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

I dag har det vært mer stikking i livmor området ... gitt seg nå på kvelden da. Men å være kald er jeg hveeeer dag ... eneste som hjelper er dusj eller å rydde (da blir jeg aaaalt for varm). Ekstremt hormonell også

16. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Isskald på føttene, to lag med ullsokker men fortsatt kald:hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  17. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Trøtt:sleep011 murringer og stikking i magen men ellers merker jeg lite. Håper det varer slapp billig unna i forhold til kvalme med guttungen :rolleyes: da var det bare senere plagene kom med bekkenløsning og halsbrann....:dead:

• Liker Liker x 1
  18. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg og fryser en del men det kan like godt være fordi temperaturen plutselig har droppet her, ble brått høst :hilarious:

19. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Da kom første oppkast nå i kveld :yuck::depressed: vært uggen i flere dager allerede ... gruer meg til fortsettelsen med oppkast :bag::arghh::depressed:

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker ikke Liker ikke x 1
  20. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Å nei, stakkars! Er så glad jeg slipper kvalme. Håper det ikke fortsetter slik:Heartred

Del denne siden