Symptomer

I dag var den første dagen hvor jeg virkelig følte meg kvalm på morningen. Men det forsvant etter å ha spist frokost. Er i dag 6+1, litt bekymret siden jeg har så få symptomer... Nesten så jeg glemmer jeg er gravid.....
 
I dag var den første dagen hvor jeg virkelig følte meg kvalm på morningen. Men det forsvant etter å ha spist frokost. Er i dag 6+1, litt bekymret siden jeg har så få symptomer... Nesten så jeg glemmer jeg er gravid.....

Jeg har det likt, er også 6+1. Jeg var trøtt, kald og oppblåst de første ukene, men det verste har gitt seg. Hatt mye murringer som nå begynner å gå over. Hadde veldig få symptomer forrige svangerskap også, men ut kom ei velskapt jente :)
 
Jeg har det likt, er også 6+1. Jeg var trøtt, kald og oppblåst de første ukene, men det verste har gitt seg. Hatt mye murringer som nå begynner å gå over. Hadde veldig få symptomer forrige svangerskap også, men ut kom ei velskapt jente :)

Så gøy at vi ligger likt ann :)
Dette er min første så har ingen tidligere opplevelser å sammenligne med, men prøver å trøste meg med at tester og blodprøver har vært fine så langt. TUL i slutten av måneden også :)
 
Jeg er sååå sliten. Også gjør det at jeg rett ut føler meg lat, kjenner meg ikke som meg selv. Men sånn er det hver gang jeg er gravid, lurer alltid på hvorfor jeg er blitt så lat☺️
 
Sliten,trøtt, tung i kroppen, svimmel og uvell. Ikke direkte kvalm, men uvell hvis det har gått lang tid siden jeg spiste. Er voldsomt sulten, og spiser mye. Ustabil i humøret:wacky: Har tidvis reflux(sure oppstøt), men mindre enn tidligere.
Litt stikking/murring i magen men det er ikke så mye. Avsmak på en del ting. Jeg er egentlig en kaffe elsker, men har ikke greid å drukket det de siste dagene. Har hatt mye vondt i hodet, men det virker som det har gitt seg nå. Har også være svært oppblåst, luftig, og treig i magen, men det har bedret seg litt. Er idag 6+2:Heartred
 
Jeg har nesten ikke symptomer denne helgen.. bare litt hodepine. I går syns jeg det var deilig, men nå er jeg nesten litt bekymret.. men skal prøve å ikke overtenke:sorry:
 
Så gøy at vi ligger likt ann :)
Dette er min første så har ingen tidligere opplevelser å sammenligne med, men prøver å trøste meg med at tester og blodprøver har vært fine så langt. TUL i slutten av måneden også :)

Ja, og det er ganske vanlig å ha lite symptomer også. Så får man smøre seg med tålmodighet til TUL ❤️ Jeg har bestilt time til 8+4 :)
 
Flere som har leamus som symptom eller? :hilarious: Hadde det sist gang også. Det dirrer oftest i ryggen. Nå prøver jeg å sove men leamusen i kneet av alle plasser nekter å gi seg :rolleyes:

Ellers er jeg også superhormonell, ganske slitsomt å føle seg slik innvendig. Fremdeles ganske uggen, men var mye kvalmere, trøttere og mer svimmel for noen dager siden. Men har fått sovet litt mer de siste nettene så er nok derfor :)
Hadde det sist graviditet, men ikkje dei to før det. Spesielt i lårene, men stort sett konstant på øyelokket. Og litt random. Va veeeeldig irriterande. Har hatt bittelitt nå på kveldane, men blåse fort over :happy:
 
Hadde det sist graviditet, men ikkje dei to før det. Spesielt i lårene, men stort sett konstant på øyelokket. Og litt random. Va veeeeldig irriterande. Har hatt bittelitt nå på kveldane, men blåse fort over :happy:

Åh fryktelig glad for at jeg ikke har det i øyelokket, det er ufattelig irriterende ja! :rolleyes:
 
Idag bestemte kvalmen seg for å komme for fullt :yuck: Brekker meg bare jeg får et viff av matlukt, spesielt middags-lukt :wtf: Fytti katta det er grusomt :dead:
 
Har stikkinger hver gang jeg reiser/ snur meg.... Gulper lett og er såå sulten :happy119, litt ømme bryst men null kvalme, 4+2 idag... :happy090
 
Her har bekkenet begynt å tulle :dead: Verker og gjør direkte vondt å gå til tider. Sjekket for UVI i dag, det var det ikke. Godt å få det sjekket just in case. Noen med tips som kan hjelpe? Kjente ingen smerter i bekkenet forrige graviditet (mistet i uke 9).
 
Jeg nyser veldig mye jeg! Sikkert 8 ganger om dagen :D 6+3.

Litt slitsomt, spesielt nå mtp corona :rolleyes: Folk ser jo på en med blikk som kan drepe for hver nys (jeg er allergisk mot støv og det er det ikke akkurat lite av på jobb så blir litt nys her også) :hilarious:
 
Litt slitsomt, spesielt nå mtp corona :rolleyes: Folk ser jo på en med blikk som kan drepe for hver nys (jeg er allergisk mot støv og det er det ikke akkurat lite av på jobb så blir litt nys her også) :hilarious:
Haha, ikke sant! Kanskje jeg også er allergisk mot støv :cool:
 
Back
Topp