Symptomer

3+4 i dag og mine symptomer er:

Stikkninger i sidene av magen.

Ømme bryster.

Og i kveld kom kvalmen mildt sigende.
 
Da kom første oppkast nå i kveld :yuck::depressed: vært uggen i flere dager allerede ... gruer meg til fortsettelsen med oppkast :bag::arghh::depressed:

Håper du slipper at det fortsetter slik, så kjipt å kaste opp. :depressed: Hadde min første runde i går selv, lå på magen og DET gikk ikke greit tydeligvis :hilarious::yuck:
 
Mye sulten merker jeg, og litt ekstra kvess...plutselig har jeg lyst på sylteagurk ,så cherrytomat, så Har jeg lyst på lakris(mulig bare for man helst ikke skal spise særlig av det) så Plommer etc.

har også begynt å bli trøtt på dagtid!

ellers begynner overstimulering å roer seg :dance008
 
Sliter veldig med kveldskvalme her for tiden :eek: Andre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag :meh::meh:
Føler morgenkvalme er en sånn filmgreie :p Syns det virker som de fleste stort sett har varierende kvalme gjennom hele døgnet :yuck:
For meg blir det verre ved økt aktivitet, så da er den gjerne verre på kvelden.
 
Altså, er det noen som erfarer mye utflod nå i graviditeten?:D Sorry for TMI :rolleyes: Også føler jeg at jeg alltid har en rar smak i munn, til tross for veldig god munnhygiene :D Skikkelig ubehagelig, og det trigger kvalmen enda mer....
 
Føler morgenkvalme er en sånn filmgreie :p Syns det virker som de fleste stort sett har varierende kvalme gjennom hele døgnet :yuck:
For meg blir det verre ved økt aktivitet, så da er den gjerne verre på kvelden.
Helt enig! :happy:
 
Altså, er det noen som erfarer mye utflod nå i graviditeten?:D Sorry for TMI :rolleyes: Også føler jeg at jeg alltid har en rar smak i munn, til tross for veldig god munnhygiene :D Skikkelig ubehagelig, og det trigger kvalmen enda mer....
Jeg hadde mye utflod sist. Husker jeg hver dag følte at mensen kom og løp livredd på do, men så var det bare mye tynn utflod :rolleyes:
 
Føler også at jeg får mensen «hele tiden»! Må løpe på do i tide og utide o_O
 
Altså, er det noen som erfarer mye utflod nå i graviditeten?:D Sorry for TMI :rolleyes: Også føler jeg at jeg alltid har en rar smak i munn, til tross for veldig god munnhygiene :D Skikkelig ubehagelig, og det trigger kvalmen enda mer....
Metall smaken gir seg etter en stund heldigvis. Forgje svangerskap gikk jeg konstant med truseinnlegg pga utflod. Veldig artig :meh: ikke begynt helt enda men kvalmen er begynt komme og er bare 4+3 kan bli artig.
 
Sliter veldig med kveldskvalme her for tiden :eek: Andre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag :meh::meh:

Forrige svangerskap var eg kvalm på kveldane nokre veker. Dette begynte det med kvalmebølger som gjekk øve i kveldskvalme iløpet av 4 veke, men rundt veke 6 skifta det og har vært konstant kvalm siden då. Men ikkje spydd, så fungere jo sånn halvveis uansett :happy:
 
Sterkeste symptomer nå (4+0): Må tisse hele tida, og er supersulten! Skal sikkert lagre opp litt før kvalmen kommer :hungover:
 
8 uker i morgen. Symptomene til nå er,
Tungpustet! Bare jeg går vanlig, mannen spurte om jeg virkelig var tungpustet av å gå til kjøleskapet:hilarious: , kald på føttene, varm på natta, EKSTREMT trøtt, tisser på natta, sist men ikke minst.. jeg er blitt et matvrak:hilarious: spiser hele tiden og tenker ut neste måltid med en gang jeg er ferdig å spise:facepalm: men jeg klager ikke:Heartred
 
Har i grunn kommet og gått, men har vært litt ubehag, mest på høyre side litt over hoftebeinet, men også litt på venstre side. Og så blir jeg fort «sliten i ryggen», mer i korsryggen. Har du også? :sour:

begynner å kjenner det men mest i ryggen, men vanskelig å beskrive det. Kan være murringer også, men kjennes ikke slikt ut egentlig
 
Back
Topp