Symptomer

Kjente stikkinger i livmor mens jeg la lillemor i sta. Nå på sofaen så fikk jeg akutt forferdelig brystspreng i ca 15 sekunder og rett etter ble jeg kvalm :depressed: Får bare håpe det er positive tegn :p
 
Så grusomt trøtt di siste dagan.. e 4+1 idag..fremdeles endel stikking nederst i magen.. å av å til en svak bølge av kvalme
 
Noen som har lite symptomer...? :dead:, litt ømme bryst og små øm i magen... Venter på kvalmen osv... :p men burde vell være fornøyd :p
 
Noen som har lite symptomer...? :dead:, litt ømme bryst og små øm i magen... Venter på kvalmen osv... :p men burde vell være fornøyd :p


Lite symptomer på meg nå, har hatt en del stikking. Har også vært trøtt men det kan komme av så mye.:p

var gravid for 8 år siden å da var jeg så ekstremt trøtt at når jeg ikke var på jobb så sov jeg hele døgnet uten når jeg dusjet, gikk på do og spiste..tror rekorden min var 18-19 timer og jeg var hekta på burgerking.

så nå takker jeg bare for at jeg er mer eller mindre symptomløs... jeg vêt det kommer :eek:
 
Lite symptomer på meg nå, har hatt en del stikking. Har også vært trøtt men det kan komme av så mye.:p

var gravid for 8 år siden å da var jeg så ekstremt trøtt at når jeg ikke var på jobb så sov jeg hele døgnet uten når jeg dusjet, gikk på do og spiste..tror rekorden min var 18-19 timer og jeg var hekta på burgerking.

så nå takker jeg bare for at jeg er mer eller mindre symptomløs... jeg vêt det kommer :eek:
Hvor langt er du på vei nå? Jeg husker at jeg ikke hadde noe særlig med førstemann, men med siste var jeg kvalm fr uke 7 til uke 14 og jeg merket graviditet med ømme bryst før positive test jeg er bare 4+4 enda..
 
Hvor langt er du på vei nå? Jeg husker at jeg ikke hadde noe særlig med førstemann, men med siste var jeg kvalm fr uke 7 til uke 14 og jeg merket graviditet med ømme bryst før positive test jeg er bare 4+4 enda..


Er kun 4+1!

Når jeg var gravid for 8 år siden kom symptomene før mensen var forsinket :O
 
Godt å høre fra andre, det kjennes mer betryggende, har så innmari lyst yil at det skal g bra denne gangen :smiley-angelic001
 
Sliter veldig med kveldskvalme her for tiden :eek: Andre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag :meh::meh:
 
Sliter veldig med kveldskvalme her for tiden :eek: Andre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag :meh::meh:
Hadde kveldskvalme med storesøster. Aldri om morningen.
 
Jeg er kvalm, har veldig mye aktivitet i livmor og føler meg veldig slapp og litt uggen på kveldene. Får ikke jobbet noe særlig med skole nå om dagene.. så håper jeg blir litt bedre snart:sorry:
 
Er også ganske så kald - ser det er flere som skriver det!
 
I dag har det vært mer stikking i livmor området ... gitt seg nå på kvelden da. Men å være kald er jeg hveeeer dag ... eneste som hjelper er dusj eller å rydde (da blir jeg aaaalt for varm). Ekstremt hormonell også
 
Trøtt:sleep011 murringer og stikking i magen men ellers merker jeg lite. Håper det varer slapp billig unna i forhold til kvalme med guttungen :rolleyes: da var det bare senere plagene kom med bekkenløsning og halsbrann....:dead:
 
Jeg og fryser en del men det kan like godt være fordi temperaturen plutselig har droppet her, ble brått høst :hilarious:
 
Da kom første oppkast nå i kveld :yuck::depressed: vært uggen i flere dager allerede ... gruer meg til fortsettelsen med oppkast :bag::arghh::depressed:
 
Back
Topp