Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom første oppkast nå i kveldvært uggen i flere dager allerede ... gruer meg til fortsettelsen med oppkast
![]()
Hadde min første runde i går selv, lå på magen og DET gikk ikke greit tydeligvis 

Føler morgenkvalme er en sånn filmgreieSliter veldig med kveldskvalme her for tidenAndre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag
![]()

Helt enig!Føler morgenkvalme er en sånn filmgreieSyns det virker som de fleste stort sett har varierende kvalme gjennom hele døgnet
For meg blir det verre ved økt aktivitet, så da er den gjerne verre på kvelden.

Jeg hadde mye utflod sist. Husker jeg hver dag følte at mensen kom og løp livredd på do, men så var det bare mye tynn utflodAltså, er det noen som erfarer mye utflod nå i graviditeten?Sorry for TMI
Også føler jeg at jeg alltid har en rar smak i munn, til tross for veldig god munnhygiene
Skikkelig ubehagelig, og det trigger kvalmen enda mer....
Ja, akkurat samme herJeg hadde mye utflod sist. Husker jeg hver dag følte at mensen kom og løp livredd på do, men så var det bare mye tynn utflod![]()

Det fikk jeg 4-5 dpo sist, og hadde i noen mnd. Denne gangen har jeg ikke opplevd det, så var overbevist om at jeg ikke var gravidJa, akkurat samme her![]()
Uff... ble verre jeg også når jeg la meg ned. Føler meg ok i dag daHåper du slipper at det fortsetter slik, så kjipt å kaste opp.Hadde min første runde i går selv, lå på magen og DET gikk ikke greit tydeligvis
![]()

Uff... ble verre jeg også når jeg la meg ned. Føler meg ok i dag da![]()

Metall smaken gir seg etter en stund heldigvis. Forgje svangerskap gikk jeg konstant med truseinnlegg pga utflod. Veldig artigAltså, er det noen som erfarer mye utflod nå i graviditeten?Sorry for TMI
Også føler jeg at jeg alltid har en rar smak i munn, til tross for veldig god munnhygiene
Skikkelig ubehagelig, og det trigger kvalmen enda mer....
ikke begynt helt enda men kvalmen er begynt komme og er bare 4+3 kan bli artig.Sliter veldig med kveldskvalme her for tidenAndre som kjenner på det samme? Trodde det var morgenkvalme som var vanlig? Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster mye opp, men ekstremt slitsomt å ikke engang orke å reise seg etter middag
![]()

, kald på føttene, varm på natta, EKSTREMT trøtt, tisser på natta, sist men ikke minst.. jeg er blitt et matvrak
spiser hele tiden og tenker ut neste måltid med en gang jeg er ferdig å spise
men jeg klager ikke
Flere med rygg-/bekken-smerter?
Har i grunn kommet og gått, men har vært litt ubehag, mest på høyre side litt over hoftebeinet, men også litt på venstre side. Og så blir jeg fort «sliten i ryggen», mer i korsryggen. Har du også?hvordan dine rygg-bekken smerter?

Har i grunn kommet og gått, men har vært litt ubehag, mest på høyre side litt over hoftebeinet, men også litt på venstre side. Og så blir jeg fort «sliten i ryggen», mer i korsryggen. Har du også?![]()
Enig i at det er vanskelig å beskrive!begynner å kjenner det men mest i ryggen, men vanskelig å beskrive det. Kan være murringer også, men kjennes ikke slikt ut egentlig