Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag var den første dagen hvor jeg virkelig følte meg kvalm på morningen. Men det forsvant etter å ha spist frokost. Er i dag 6+1, litt bekymret siden jeg har så få symptomer... Nesten så jeg glemmer jeg er gravid.....
Jeg har det likt, er også 6+1. Jeg var trøtt, kald og oppblåst de første ukene, men det verste har gitt seg. Hatt mye murringer som nå begynner å gå over. Hadde veldig få symptomer forrige svangerskap også, men ut kom ei velskapt jente![]()
Har tidvis reflux(sure oppstøt), men mindre enn tidligere. 
Så gøy at vi ligger likt ann
Dette er min første så har ingen tidligere opplevelser å sammenligne med, men prøver å trøste meg med at tester og blodprøver har vært fine så langt. TUL i slutten av måneden også![]()
Hadde det sist graviditet, men ikkje dei to før det. Spesielt i lårene, men stort sett konstant på øyelokket. Og litt random. Va veeeeldig irriterande. Har hatt bittelitt nå på kveldane, men blåse fort overFlere som har leamus som symptom eller?Hadde det sist gang også. Det dirrer oftest i ryggen. Nå prøver jeg å sove men leamusen i kneet av alle plasser nekter å gi seg
Ellers er jeg også superhormonell, ganske slitsomt å føle seg slik innvendig. Fremdeles ganske uggen, men var mye kvalmere, trøttere og mer svimmel for noen dager siden. Men har fått sovet litt mer de siste nettene så er nok derfor![]()

Hadde det sist graviditet, men ikkje dei to før det. Spesielt i lårene, men stort sett konstant på øyelokket. Og litt random. Va veeeeldig irriterande. Har hatt bittelitt nå på kveldane, men blåse fort over![]()
Brekker meg bare jeg får et viff av matlukt, spesielt middags-lukt
Fytti katta det er grusomt 
, litt ømme bryst men null kvalme, 4+2 idag... 
Verker og gjør direkte vondt å gå til tider. Sjekket for UVI i dag, det var det ikke. Godt å få det sjekket just in case. Noen med tips som kan hjelpe? Kjente ingen smerter i bekkenet forrige graviditet (mistet i uke 9).Jeg nyser veldig mye jeg! Sikkert 8 ganger om dagen6+3.

Haha, ikke sant! Kanskje jeg også er allergisk mot støvLitt slitsomt, spesielt nå mtp coronaFolk ser jo på en med blikk som kan drepe for hver nys (jeg er allergisk mot støv og det er det ikke akkurat lite av på jobb så blir litt nys her også)
![]()