Murrer noe så inni granskauen.. lettrørt og har kort lunte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I dag har vi hatt barnebursdag for guttungen på 5 år. 14 5 åringer,med alt av forberedelser som skal til, før under og etter. Fy søren så sliten jeg ble, og hadde jeg ikke vist bedre så vil jeg si at jeg kjente det i bekkenet. Og masse ligamentsmerter i tillegg. Var helt skutt etterpå i flere timer på sofaen!!
Jeg hadde tidlig bekkenløsning sist, håper ikke det skal gjenta seg igjen![]()
For min del kjennes det i symfysen, som i dag hvor det har verket når jeg har stått og gått og nå når jeg ligger kjennes det fortsatt i symfysen. Typ rett ved skam beinet om du skjønner?Dumt spørsmål kanskje, men hvordan kjennes det når det er bekkenet?
er veldig frysen! Og blir plutselig trett. Har også murringer og smerter i bekkenet som jeg håper ikke utvikler seg til noe!
Trøtt og lite energi. Må rett og slett sove litt etter jobb.. Veldig ømme brystvorter. Er en drøm å ta av BH’n etter jobb
Jeg har også begynt å kjenne på vondt i symfysen og bak ved rumpa i bekkenet. Kan ikke forstå at det kan begynne så tidligI dag jeg sittet mye, og jeg har faktisk vondt i bekkenet:/ hadde helt glemt hvor ille det var sist..
??Jeg har også begynt å kjenne på vondt i symfysen og bak ved rumpa i bekkenet. Kan ikke forstå at det kan begynne så tidlig??

Det kan detgjorde det forrige gang også med meg.. er så himla trøtt i tillegg så sovner i 21.30 tiden hver kveld, pluss på sofa etter middag
![]()
Tror jeg bare skal fikse lunsj for morgendagen nå og faktisk finne senga 
Finnes ikke noe bedreHar vurdert å gå og legge meg nå siste timenTror jeg bare skal fikse lunsj for morgendagen nå og faktisk finne senga
![]()
Finnes ikke noe bedrejeg er aldri trøtt på kvelden, men nå er jeg det. Syns det er litt deilig jeg
![]()