Symptomer?

Kjenner hormonene er helt på bærtur blir sur å gretten av ingenting og gråter av ingenting føler meg rett å slett gal skikkelig slitsomt og frusstrerende....

Kjent på litt kvalme siste par dagene. Heldigvis ikke slik at jeg føler for å spy, men går med en slags klump i halsen av uggenhet og raper litt. Er spesielt ille hvis jeg er sulten i tillegg. Håper det ikke blir verre, for er helt holdbart slik det er nå. 5+5 i dag.

Er 4+5 i dag, og fikk ømme pupper for en uke siden. Blir heller ikke mett, men går stadig rundt og er sulten. Merker også at jeg er mer trøtt, og legger meg tidligere enn jeg pleier. Så nå starter plutselig også helgene rundt 07.00, og jeg er ikke noe A-menneske vanligvis :hungry:

I dag har vi hatt barnebursdag for guttungen på 5 år. 14 5 åringer,med alt av forberedelser som skal til, før under og etter. Fy søren så sliten jeg ble, og hadde jeg ikke vist bedre så vil jeg si at jeg kjente det i bekkenet. Og masse ligamentsmerter i tillegg. Var helt skutt etterpå i flere timer på sofaen!!
Jeg hadde tidlig bekkenløsning sist, håper ikke det skal gjenta seg igjen:facepalm:

I dag har vi hatt barnebursdag for guttungen på 5 år. 14 5 åringer,med alt av forberedelser som skal til, før under og etter. Fy søren så sliten jeg ble, og hadde jeg ikke vist bedre så vil jeg si at jeg kjente det i bekkenet. Og masse ligamentsmerter i tillegg. Var helt skutt etterpå i flere timer på sofaen!!
Jeg hadde tidlig bekkenløsning sist, håper ikke det skal gjenta seg igjen:facepalm:

Dumt spørsmål kanskje, men hvordan kjennes det når det er bekkenet?

Dumt spørsmål kanskje, men hvordan kjennes det når det er bekkenet?
For min del kjennes det i symfysen, som i dag hvor det har verket når jeg har stått og gått og nå når jeg ligger kjennes det fortsatt i symfysen. Typ rett ved skam beinet om du skjønner?
I tillegg til vondt bak på hver side av sete, helt nederst ved korsryggen..

5+1 i dag ifølge appen :)

Sterke murringer som tidvis er veldig vonde, hjelper å gå en tur som regel. Mye luft i magen, ser ut som jeg har den magen allerede haha. Mye verking/slitenhet i bena og korsryggen. Ømme bryster. Ikke spesielt kvalm, men kan lett bli det hvis det går for lenge mellom måltidene. Veldig trøtt og sliten men sliter med å sove. Også veldig tørr i øyne og munn?

Tar veldig lett til tårene.. er livredd for at det skal avsløre meg Hehe... denne lille minien i magen var en overraskelse. Å de to forrige svangerskapene røpet svigermor hemmeligheten vår lenge før tiden, og jeg vil gjerne fortelle det selv denne gangen :happy: er veldig frysen! Og blir plutselig trett. Har også murringer og smerter i bekkenet som jeg håper ikke utvikler seg til noe!

I dag jeg sittet mye, og jeg har faktisk vondt i bekkenet:/ hadde helt glemt hvor ille det var sist..

Jeg er uggen i kroppen, småkvalm, svimmel og trøtt :( OG har en mage som er oppblåst som en ballong

6+5 i dag. Kvalm konstant:sour: Trøtt og lite energi. Må rett og slett sove litt etter jobb.. Veldig ømme brystvorter. Er en drøm å ta av BH’n etter jobb:wacky:

I dag jeg sittet mye, og jeg har faktisk vondt i bekkenet:/ hadde helt glemt hvor ille det var sist..
Jeg har også begynt å kjenne på vondt i symfysen og bak ved rumpa i bekkenet. Kan ikke forstå at det kan begynne så tidlig :banghead:??

Jeg har også begynt å kjenne på vondt i symfysen og bak ved rumpa i bekkenet. Kan ikke forstå at det kan begynne så tidlig :banghead:??

Det kan det:) gjorde det forrige gang også med meg.. er så himla trøtt i tillegg så sovner i 21.30 tiden hver kveld, pluss på sofa etter middag:hilarious:

Det kan det:) gjorde det forrige gang også med meg.. er så himla trøtt i tillegg så sovner i 21.30 tiden hver kveld, pluss på sofa etter middag:hilarious:

Har vurdert å gå og legge meg nå siste timen :dead: Tror jeg bare skal fikse lunsj for morgendagen nå og faktisk finne senga :happy:

Har vurdert å gå og legge meg nå siste timen :dead: Tror jeg bare skal fikse lunsj for morgendagen nå og faktisk finne senga :happy:
Finnes ikke noe bedre :) jeg er aldri trøtt på kvelden, men nå er jeg det. Syns det er litt deilig jeg:)

Finnes ikke noe bedre :) jeg er aldri trøtt på kvelden, men nå er jeg det. Syns det er litt deilig jeg:)

Helt enig! Er egentlig skikkelig B-menneske og våkner bare mer på kvelden til vanlig, men nå legger jeg meg tidlig også i helgen og det er egentlig litt deilig :joyful:

Igår var jeg i seng kl 20, og var oppe nå kl 08. Var helt elendig igår kveld, men føler meg ok idag

Jeg har plutselig fått veldig sensitive bryster, og kvalmen kommer og går. Blir fort svimmel og uvel når jeg er i bevegelse. Så jeg holder meg til sofaen :) Er også ganske så trøtt. Er veldig spent på morgendagen når jeg skal på UL. Lurer på om jeg har mistet eller om jeg fortsatt er gravid, siden jeg har hatt to små blødninger. Det positive er iallefall at jeg har gravidsymptomer. Så jeg krysser alt jeg kan for at det er et bankende hjerte der❤

Er lite plaget av symptomene. Puppene er blitt litt mer ømme, og så er det den konstante sultfølelsen og det at jeg er trøtt. Ellers har jeg det godt. Tenker det dukker opp noe mer etterhvert, så tidlig som det enda er.

Back
Topp