Symptomer?

Merker jeg er mye trøtt. I dag spesielt, men så har jeg vært på en skitur med familien. Har en niese som ikke kan stå på egenhånd enda. Så gikk mye energi på å hjelpe henne. Ble overrasket over hvor sliten jeg var etterpå. Helt kake :dead: Så da gikk det noen timer med søvn på ettermiddagen. Fikk litt energi etter det, men nå er jeg er like trøtt igjen :laughing002
 
Absolutt ingen symptomer her :yuck:
 
6+3

Kviser, murring i livmor, oppblåst, kvalm hele dagen, forstoppelse, slapp og tung i kroppen. Sikkert mer jeg ikke kommer på. Kan bli noen interressante uker fremover.
 
Jeg er 5+2 i dag og har veldig lite plager.. trøtt murrer litt, men det er det:)
Skal til legen i dag så veldig spent:)
 
Svimmel mye kvalm og uggen. Håper ikke dette blir værre:wacky: spiser hele tiden føler det hjelper på kvalmen skikkelig oppblåst føler jeg ser skikkelig gravid ut eser ut føles det som:hilarious:mye halsbrann også:confused:
 
litt forstoppelse og litt kvalme. Ellers i fin form
 
Tror jeg er 4+5 nå, og idag har jeg vært ganske kvalm på jobb ass... ikke oppkast, for det gjør jeg aldri. Var en del kvalm i starten med de andre to også, men kastet ikke opp en eneste gang. Bare veldig ubehagelig med sånne små kvalmebølger innimellom.

...og samtidig klarer jeg å ha fullstendig hangup på is med karamell. Jeez. Det hjelper jo sikkert masse på morgendagens form at jeg kjørte nedpå en goood porsjon med Haagen-Dazs ikveld...:sorry:
 
Drømmer veldig mye og veldig livaktige drømmer. Våkner alltid midt i en drøm og er litt forvirret fordi det tar etpar sekunder før jeg skjønner at det var en drøm. Og er da sliiiten...
 
Drømmer veldig mye og veldig livaktige drømmer. Våkner alltid midt i en drøm og er litt forvirret fordi det tar etpar sekunder før jeg skjønner at det var en drøm. Og er da sliiiten...

Jeg også har merket endringer på drømmefronten o_O Drømmer veldig livaktige drømmer og det tar tid når jeg våkner før jeg skjønner at det var en drøm! Også sover jeg såå dårlig!! Blir maksimalt 4 timer søvn fordelt utover med mange oppvåkninger.. Er så trøtt, men får ikke sove :banghead:
 
Litt brunlig utflod på papiret når jeg tørket meg.... redd for å miste enda en gang eller værstefall exu
 
Litt brunlig utflod på papiret når jeg tørket meg.... redd for å miste enda en gang eller værstefall exu

Det er helt normalt med brunlig utflod/sporblødninger. Jeg hadde selv dette i starten av svangerskapet.
Tror nok ikke du trenger bekymre deg :)
 
Litt hjertebank, puster ikke helt 100% lenger (men fortsatt over 95%, men tror det er pollen), litt uggen og kvalm, og fullstendig avsmak for søtsaker.
 
Det er helt normalt med brunlig utflod/sporblødninger. Jeg hadde selv dette i starten av svangerskapet.
Tror nok ikke du trenger bekymre deg :)

Ja er nok kansje det men ingen god erfaring med det selv. Begge mine MA ga kun symptom med spotting men da me rosa / rødt blod/utflod men kun noen dråper. Så klarer ikke helt tro at dett går bra... men har fortsatt håp da :happy:Klarer liksom ikke helt å tro at dette skal gå vår vei men prøver å tenke positivt❤️
 
Last edited:
Kjenner mest på ømme pupper og murring. Føler meg også mer trøtt enn normalt, men det kan være fordi jeg har jobbet mye i det siste.
 
Trøtt. Hodepine. Småkvalm. Hormonell
 
Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:
 
Back
Topp