Symptomer?

Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:
Samma her tett i nesa å andpusta sv ingenting:eek:
 
Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:

Merker at jeg er mer tett enn vanlig ja, men ikke sånn plagsomt tett. Kan man bruke nesespray som gravid?
 
Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:
Jeg er også mer tett i nesa enn vanlig. Er alltid tett i nesa om morgenen, men er mer nå.
Pluss at det holder seg litt sånn hele dagen, går vanligvis over...
 
Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:

Jeg er begge deler, men vi har hatt mye forkjølelse, så forbinder ikke tett nese som et symptom. Tungpusten derimot, den er et symptom! :p
 
Syns ikke jeg merker så mye enda jeg, men det gjorde jeg ikke sist heller. Kun første gang jeg var gravid at det var flust av symptomer. :p Men testene blir sterkere, så hCG stiger da.

Er trøtt som en dupp, men har jo en på 10,5 mnd som står opp i otta og som av og til vekker meg om natta, så vanskelig å si om det er symptom eller bare det å ha en liten en. :p
 
Litt uggen i dag, kjennes litt støl ut i magen, hatt noen skikkelige hugg med ligamentsmerter i dag. Ellers ganske grei form. Vondt i hodet, men der tror jeg ikke at jeg kan skylde på graviditeten.
 
Flere som er tette i nesa og tungpustet ?
Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2 og slitt mye med tett nese. Rakk å nyte en måned med lite symptomer før jeg fikk tett nese igjen nå på grunn av graviditeten. Nå er det nesten tilbake til perioden før operasjonen, minus råtten lukt og stygg farge. Men gud bedre så tett jeg er og puster som en stranda hvalross omtrent:inpain:
I FEEL U! Fy søren, jeg gikk i en uke før jeg fant ut at jeg var gravid med en tett og rar nese, den har bare fortsatt. Holder på å bli gal. Håper den forsvinner med influensaen, men har mine tvil :p
 
Ja er nok kansje det men ingen god erfaring med det selv. Begge mine MA ga kun symptom med spotting men da me rosa / rødt blod/utflod men kun noen dråper. Så klarer ikke helt tro at dett går bra... men har fortsatt håp da :happy:Klarer liksom ikke helt å tro at dette skal gå vår vei men prøver å tenke positivt❤️

Åja, skjønner du bekymrer deg. Når og hvordan fant du ut det var MA da? Kan du spør om litt ekstra oppfølging bare for å føle deg tryggere? Er jo vondt å bekymre seg. Jeg har troa ❤️
 
Åja, skjønner du bekymrer deg. Når og hvordan fant du ut det var MA da? Kan du spør om litt ekstra oppfølging bare for å føle deg tryggere? Er jo vondt å bekymre seg. Jeg har troa ❤️

Første gang følte jeg noe var galt fikk etterhvert litt spotting med fersk blod bare bitte litt avogtil prøvde og tenke at det er nok bare jeg som innbiller meg det og litt spitting trenger ikke bety noe... gikk etterhvert til lege og fikk ultralyd som viste MA vsr på ul i uke 12 fosteret døde ca uke 9. Andre gang var jeg sp nervevrak at jeg vsr overbevist ifra jeg ble gravid st det kom til og gå galt oppdaga MA på privat UL i uke 9 legen min ville ikke henvise meg til ul før i uke 10-12 jeg årka ikke gå så lenge fikk også litt rosa blod utflod på papiret andre gangen. Har ikke noen sånn vond følelelse denne gangen og engster meg ikke like mye så håper det er ett godt tegn men tenker jo selvsagt en del på det og blir stressa når jeg ser litt brunt utflod har skjedd 2 ganger men første gang var så lite at det nesten ikke kunne ses og andre gang var litt men ikke kjempe mye... krysser fingrene for at det ikke er tegn på noe galt... skal på TUL på tirsdag så er veldig spent privat det også:happy: har jo fortsatt symptomer:Heartred
 
Noen av dere som har vært gravide flere ganger som ikke har vært kvalm før, men er det nå? Har kjent noen kvalmebyger nå og da (håper det bare er fordi jeg har spist for mye påskegodis!), men jeg var knapt uvel en dag i de forrige svangerskapene mine. Kasta kun opp under glukosebelastningen. :p
 
Noen av dere som har vært gravide flere ganger som ikke har vært kvalm før, men er det nå? Har kjent noen kvalmebyger nå og da (håper det bare er fordi jeg har spist for mye påskegodis!), men jeg var knapt uvel en dag i de forrige svangerskapene mine. Kasta kun opp under glukosebelastningen. :p
Jeg var aldri kvalm med guttungen. Ei heller med ma i uke 12. Men denne gang kommer det kvalmebølger i ny og ne spesielt på ettermiddagen. Men ikke så ille at jeg må kaste opp og det bruker å hjelpe å spise litt:happy:
 
Har kjent i dag at jeg blir litt småkvalm etter måltider. Får se om denne kvalmen holder seg på dette lett håndterbare nivået, eller om det blir verre utover... :rolleyes:
 
Kjenner at jeg begynner å bli kvalm på morgenen, og hjelper ikke stort at min lille datter våkner kl 05 o_O Ellers merker jeg ikke mye til graviditeten
 
Noen av dere som har vært gravide flere ganger som ikke har vært kvalm før, men er det nå? Har kjent noen kvalmebyger nå og da (håper det bare er fordi jeg har spist for mye påskegodis!), men jeg var knapt uvel en dag i de forrige svangerskapene mine. Kasta kun opp under glukosebelastningen. :p
Jepp, første gang null kvalme under hele svangerskapet. Andre gang bittelitt uggen 1-2 uker tror kan skyldes gikk omgangssyke. Tredje gang hvor vi mistet mell uke7-11 i nov-18 var jeg veldig uggen og denne gangen har jeg vært like uggen/ småkvalm og mest på kveld. Vært litt bedre noen dager nå heldigvis :)
 
Liten snik her inne..
Da har Forumdansvarlig blitt varslet om oppnådd innlegg for skjult gruppe, oppgitt 2 TGA og at navn på skjult gruppe avgjøres på mandagen. Kan alle gå å stemme på navn for skjult gruppe hadde det vært toppers :)

https://forum.babyverden.no/threads/avstemning-navn-til-skjult-gruppe.1968526/

(Denne posten er postet under flere tråder for å nå ut til flest mulig her på Desember2019... så pliz bare bear with me hehe)
 
Hvordan er det med symptomer nå? Husker det var en periode sist hvor jeg ikke kjente noe, så var bekymret for at jeg ikke var gravid :laughing002
 
Har ikke så sterke symptomer nå som fram til forrige uke:
- fortsatt litt kviser
- småtrøtt (ikke lenger stuptrøtt)
- tunge pupper (ikke lenger så ømme)
- ligamentsmerter i ny og ne
- vondt i hodet innimellom
- småkvalm
- vondt i bekkenet
 
En mage som eser ut :p og bevegelse innimellom :) og en treg mage. Ellers lite
 
Kommer og går litt her, men har
-voksende mage, som ikke er bare luft lengre
-småkvalm her og der, morgen og kveld
-svimmel, sikkert litt ustabilt BT men alle prøver er OK
-Iigamentsmerter
-treg mage, tror ikke det gir seg med det første :hilarious::hungover:
-Støl på ene siden i bekkenet, prøver å gjøre øvelser flere ganger i uka men vet ikke om det hjelper stort
 
Back
Topp