Symptomer?

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
Nå er vi så få ennå, men jeg har behov for å skravle litt med noen som er like langt.
Har dere noen symptomer ennå ? Jeg er 3+5 dager om jeg har sjekket rett,og skulle tru det var for tidlig med symptomer? Men i dag har jeg vært så ufattelig trøtt, husker jeg var sånn sist, men ikke så tidlig. Har sovnet på sofaen nesten en time mens guttungen ser på barne tv. Også har jeg masse ligamentsmerter, og murring i magen og korsrygg som kommer og går.
Og på jobben i dag har jeg vært litt svimmel, men det er egentlig ikke noe nytt:confused:.
 
Det er vel bare positivt at du allerede har de symptomene ;) Jeg selv er kjempe trøtt, har murringer osv. Men jeg er under assistert befruktning, så går på østrogen og progesteron støtte i tillegg, så blir vel forsterka av det vil jeg tro :) Må sove en dupp om dagen, ellers er jeg helt ødelagt :p Jeg er forresten 3+6 i dag :)
Siden du er like langt lurer jeg på hvordan testene dine ser ut? Hvis du har tatt no anna enn digitale da :) Syns mine er så svake..
 
Det er vel bare positivt at du allerede har de symptomene ;) Jeg selv er kjempe trøtt, har murringer osv. Men jeg er under assistert befruktning, så går på østrogen og progesteron støtte i tillegg, så blir vel forsterka av det vil jeg tro :) Må sove en dupp om dagen, ellers er jeg helt ødelagt :p Jeg er forresten 3+6 i dag :)
Siden du er like langt lurer jeg på hvordan testene dine ser ut? Hvis du har tatt no anna enn digitale da :) Syns mine er så svake..
Her er mine tester, 9 10 og 12 dpo. Dine da ??
Skulle ønske jeg kunne lagt inn en dupp på jobben i dag, har gått rundt i koma i hele dag. Hjelper jo ikke på at jeg våknet 03.30 og fikk ikke sove skikkelig etterpå, fult tankekjør i hodet, grublet på alt:wacky:
 

Vedlegg

  • IMG_20190321_061429.jpg
    IMG_20190321_061429.jpg
    23,7 KB · Visninger: 67
  • IMG_20190319_062643.jpg
    IMG_20190319_062643.jpg
    22,1 KB · Visninger: 56
Jeg er 4+0 i dag (tror jeg):happy: Har ikke så mange symptomer enda. Veldig lite murringer og ligamentsmerter. Hender det stikker til innimellom, men ikke mye. Kanskje det er mindre sånt når man venter nummer 3? Jeg vet ikke:confused005

Jeg blir fort sulten og litt uvel om jeg ikke spiser på en stund. Ellers smaker noe mat annerledes og jeg har ganske forsterket luktesans.
Bortsett fra det merker jeg ingenting foreløpig:smug:
 
Her er mine tester, 9 10 og 12 dpo. Dine da ??
Skulle ønske jeg kunne lagt inn en dupp på jobben i dag, har gått rundt i koma i hele dag. Hjelper jo ikke på at jeg våknet 03.30 og fikk ikke sove skikkelig etterpå, fult tankekjør i hodet, grublet på alt:wacky:

Har ikke bilde akkurat nå, men min sånn test som det der er lik den du har tatt 10 dpo. Jeg tok den i dag, 13 dpo på ettermiddagen da, ikke helt konsentrert den urinen heller. Skal ta en ny i morra tidlig og se hvordan den ser ut. Litt nervøs egentlig.. Syns det er rart de ikke er sterkere enn det. Men den digitale ble nå positiv så.. Heh, ikke enkelt :p

Jeg er sykemeldt, så jeg slipper å gå i koma på jobb. Går over på 50% sykemelding fra mandag, så da blir det vel rett hjem og sove etter jobb før jeg skal hente ungene på skole og bhg ;)
 
Er like langt med en dag eller to i forskjell :)
Merker jeg er ganske trøtt og sliten og at 100% på jobb er mye. Er ikke kvalm, har veldig god matlyst.. :p Men korsryggsmerter til og fra, igår verket jeg vanvittig i beina helt fra hoftene og ned til hælene :p Var også veldig uggen i går og ingen mat smakte bra. Fikk 2-3 på digital i dag, 7 dager etter den viste 1-2 :D
Håper nesten på mer symptomer egentlig :hilarious:
 
Symptomer er spennede :D

Jeg er 4+3 eller 4+6... Har to apper som sier forskjellig. (Preglife og Flo).

Er innimellom svimmel, kvalmebølger- fører til brekninger-men ikke oppkast, mer sliten, føler meg "annerledes" , stikking og strekking hver dag i livmor, stikking i bryst.
Så her skjer det mye, og jeg elsker det, å kjenne at jeg endelig er gravid :D:love7
 
Begynte å kjenne meg tumllen og svimmel onsdag/ torsdag tenkte ikke noe over det utenom at det var veldig plagsomt. Merka at det ble værre etter ett par dager og ble sjikkelig irritabel utfloden var også anderledes enn vanlig plutselig gikk det opp et lys om at kansje jeg var gravid. Var veldig svimmel 2 gang jeg var gravid, men ikke så tidlig så kunne jo aldri tenke meg at det var pga jeg var gravid.... men tok en trst som viste en veldig svak strek kjøpte flere å fikk en svak strek dagen etter så tok en digital som viste 1-2 fikk helt sjokk!!! Vi har prøvd i over 2 år og hatt to MA. Men over ett år siden jeg mistet forrige gang så var egentlig innstilt på at vi ikke kom til og klare det selv. Nå blir ventetiden lang og håper denne spiren har komt for og bli❤️❤️
 
Usannsynlig trøtt :) På en måte godt å kjenne symptomer, merke at ting er på gang :D
 
Er 4+3 idag og har sykt mye symptomer til å være så tidlig syns jeg-jippi :) ømme, vonde og "strålinger" i puppene, masse murringer i magen og litt av og til i korsryggen, tisser heeele tiden, er begynt å bli veldig trøtt, litt ligamentsmerter, økt utflod, allerede veldig treg mage og masse luft, sterkere luktesans og smakssans. I går når jeg var på besøk syns jeg brusen min smakte rester av oppvaskpulver liksom :woot: Kjenner igjen mange av symptomene fra sist svangerskap!
 
Er 3+5 i dag og har de siste par dagene kjent murringer i magen, nesten som om det er mensen som er på vei. I tillegg kan det stikke litt, på begge sider faktisk - vet ikke om det er normalt? Har også hatt litt økt utflod. Har også drømt litt mer enn jeg pleier. Er første gang jeg har fått positive tester, så alt er veldig nytt ❤️
 
Jeg er kun litt ekstra trøtt men er bare 4+1 nå så venter i spenning om det blir mer symptomer .
Men syns det er heilt greit om jeg bare har at jeg er ekstra trøtt:angel8
 
Hvilke smerter i magen er normalt? gjør til tider nokså vondt kan ikke huske igjen de smertene fra de andre gangene jeg har vært gravid....
 
Hvilke smerter i magen er normalt? gjør til tider nokså vondt kan ikke huske igjen de smertene fra de andre gangene jeg har vært gravid....
Mens lignende murring er normalt hos meg men det gjør ikke vondt bare ubehagelig. Har du så vondt at du tenker på smertelindring ?
 
Har helst vært sånn periodevis når jeg har vært på jobb har hatt en del luft i magen tenker det kan jo være lufsmerter men er sånne tak som har vær nokså vonde. Etter å ha mistet to ganger så er jeg nok ekstra paranoid for at det kan være noe galt.... men exu er vell ikke vanlig å få plager av så tidlig? Kjenner at livmora jobber en del føler på en måtte at den vokser hehe. Å om man har exu er det kansje ikke normalt å få tidlige symptomer og tidlig positivt?
 
Har helst vært sånn periodevis når jeg har vært på jobb har hatt en del luft i magen tenker det kan jo være lufsmerter men er sånne tak som har vær nokså vonde. Etter å ha mistet to ganger så er jeg nok ekstra paranoid for at det kan være noe galt.... men exu er vell ikke vanlig å få plager av så tidlig? Kjenner at livmora jobber en del føler på en måtte at den vokser hehe. Å om man har exu er det kansje ikke normalt å få tidlige symptomer og tidlig positivt?
Hmm luft smerter kan komme periodevis og veldig vondt.. va betyr exu?
 
Våkna i dag full med nye symptomer me bryst kvalm så jeg måtte spy itillegg veldig trøtt.
Enn hvordan er framgangen hos dere andre?
 
Er jo betryggende å få symptomer da vet en liksom at ting er i gang:) men selvfølgelig slitsomt da Svimmelheten her har avtatt å blitt erstattet med heftige ryggsmerter passer dårlig når jeg jobber i barnehage..... synes det er altfor tidlig når jeg kun er 4+1 sliter med ryggen fra før kansje derfor det blir så vondt så fort men synes det er kjempe flaut å allerede vurdere sykemelding så tidlig:confused:
 
Ganske likt for min del, har nesten konstant en slags murring og stikking både på sidene og «midt i», har ellers veldig ømme bryster. Ikke noe kvalme, svimmelhet eller trøtthet. 4+1 i dag :).
 
Back
Topp