Symptomer?

Blæææ.. .. Nå er brystene mindre ømme, håper så inderlig det ikke betyr noe?! Mener jeg husker det var slik sist også, både når det gikk bra og når det ikke gikk bra. Så ikke sikkert det betyr noen verdens ting:facepalm:..

Merker jeg er veldig trøtt. Sover mellom 9 og 11 timer hver natt vi er på ferie nå, så derfor kan jeg sove lenge.

5+4 i dag ifølge appen. Merker jeg er mer irritert også. Hadde også tidlig bekkenløsning sist og jeg merker det er ubehagelig der nå også. :/

Jeg fryser og er trøtt. Er ofte sulten, men må tvinge i meg mat. Vonde pupper og har en kosen og trampete overvektig katt, noe som er en dårlig kombo...

Fryser mye denne gangen og er trett.. uggen uten at jeg kjenner direkte kvalme og må heldigvis ikke spy.

Jeg fryser veldig om dagen! Jeg er vanligvis veldig varm. Trøtt og fryser og går myyye på do:hilarious:

Guuuud for en morgenkvalme. Kaster heldigvis ikke opp, men kvalmen er overveldende. Også er jeg trøtt hele tiden ... og bh er det bare å glemme å ha på seg. Kjennes ut som at noen har gått amok og klemt istykker niplene. Haha :p

Syns det hjelper å ha på BH jeg, er når jeg tar den av jeg kjenner hvor vondt det er :woot:

Her er det null nada følelser i brystene. Synes å huske hadde litt sist før SA. Men synes å huske at jeg slapp bytte bhg størrelse først etter kidsa kom ut.

Endelig har jeg kommet meg inn her på forumet så jeg får noen å dele dette med første jeg merka var forstoppelse, så kom de vonde brystene og en fryktelig vond smak i munnen. Har vær mye trøtt, urolig irritabel.... var faktisk midt i en tåpelig krangel med gubben at jeg tenkte at jeg måtte ta en test griner bare noen ser på meg, og for tre dager siden kom kvalmen... og jeg er da så heldig at jeg har fått nånn derre heeeldagskvalme.... spiser hele tia for det døyver litt på kvalmen, men er allerede lei av å lage mat... så de neste mnd kan jo bli morro har ikke begynt å kaste opp ennå, men holdt på til uke 25 men første mann.. tar gjerne imot tips mor kvalmen

Dør av sult! Triller snart:sorry: ellers litt ivalme som kommer og går, halsbrann stikninger i magen ømme bryst svimlen i ny å ne.

Er bare oppblåst enda.. Det kommer vel snikende litt og litt

To kvelder på rad hvor jeg har vært mer kvalm enn uggen.. og ihvertfall før får spist mat.

Nå er jeg sulten som bare det og SUPERHORMONELL! Blir seriøst sint på mannen fordi han hoster. Prøver å styre meg men er helt ukontrollerbart :p I tillegg har kvalmen begynt såvidt å melde seg

Merker endel allerede! Sinnsyk sultfølelse, pluss en sånn uggen småkvalm følelse når jeg ikke har spist :yuck: Mye murring og stikking i siden, ømme pupper, en mage som oppfører seg ugreit, pluss at ansiktet mitt har eksplodert i kviser!! Ble dratt rett tilbake i tenårene gitt! :hilarious: :hilarious:

Foreløpig ingen andre symptomer enn murringer/strekkmerker, trøtthet, oppblåst og noe symfysesmerter. Hadde bekkenløsning forrige gang, å det er bare ett år siden. håper ikke det kommer tidlig denne gangen!

Fysj de siste to dagene har jeg bare ligget. Kroppen føles som om den har influensa. Vondt i ledd, slapp, null energi, uggen, kjenner livmora jobber fælt, litt stikking i puppene enda og..
Er spent på åssen det blir på jobb i morgen :meh:

Første dag med oppkast i dag, 7+1 :grumpy: puppene vokser og blir mer ømme. Fortsatt veldig sliten, men får ikke sove. Kan ligge flere timer våken, men når jeg åpner øynene er jeg så trøtt at jeg klarer ikke å holde de åpne. Men likevel får jeg ikke sove :wideyed:

Har ikke noen veldig fremtredende symptomer ennå. Merker trøttheten, mye hodepine, tyngre og fyldigere pupper (dette var det som gjorde meg sikker, for jeg ammer å de pleier ikke være så «fine» etter amming) :hilarious: har også murringer/stikk/stell, men det er det enn så lenge. forrige gang sleit jeg med kvalme fra start, håper på å slippe unna denne gangen!

Back
Topp