Symptomer?

Her er symptomene mine kvalme, trøtthet, murringer i magen... og jeg er veeeldig emosjonell. Gråter av alt og ingenting. Haha :) Har også fått en UVI. Ikke noe sjokk da jeg er ekstremt plaget med det. Slet med kronisk UVI i forrige svangerskap også. Så det er irriterende kan man si.
 
5+0 i dag og kjenner trøttheten kommer snikende:dead: Det er kjempetungt å stå opp om morgenen, og midt på dagen blir jeg helt utrolig trøtt.
Ellers er det ømme brystvorter og mye hormoner. Tårene sitter løst:smiley-ashamed004 Kvalm innimellom og nesten konstant sulten
 
Last edited:
5+2, litt murringer og EKSTREMT trøtt. Er helt likt som forrige svangerskap så langt..... fikk de to symptomene rundt uke 5 da også..
 
Jeg våkner nesten hver gang jeg snur på meg fordi brystene er så ømme...:inpain:
 
5+4 og veeeldig ømme pupper.
Er ikke kvalm eller spes trøtt.
Men fryktelig svimmel :dance018
Er det normalt? Gulvet gynger under meg hele tiden..
Vurderer å dra til legen å måle blodtrykket til uka.
 
91ACDCA7-EF6F-421F-8504-E63AE5608264.png Noen som har målt hcg? Hvor mye hadde dere og hvilken tabell gikk dere ut fra legen mente jeg var 4+0 når jeg tok blodprøven men jeg har 26 dgers syklus så terminklkulator på babyverden sa 4+2 skulle hatt mens fortige tirsdag.., tok hcg som ble 163 på 4+0 i følge legen da. Alle hcg tabellene sier forskjellig men i følge denne her så er det jo innafor? Får svar på den andre imorgen:nailbiting:
 
Er i uke 6 nå (sier man da 5+3 eller 6+3?) :angelic:

Jeg er til tider ekstremt sliten, samtidig som jeg sliten med søvnløshet. Dårlig kombinasjon :rolleyes:
Vært svimmel nærmest fra dag 1, føler at jeg er i en egen tåkeverden, hvis noen forstår?
Murringer og stikkinger kommer og går. Uggen på morgenen, jevnt over lite matlyst samtidig som økt sult... :facepalm: oppblåst og hard mage. Har alltid slitt med humørsvingninger, men nå slåes det rekorder :hilarious:
Blitt mer var på smaker og lukter.
Rart hvordan slike plager kan gjøre en glad :smiley-angelic003
 
Er i uke 6 nå (sier man da 5+3 eller 6+3?) :angelic:

Jeg er til tider ekstremt sliten, samtidig som jeg sliten med søvnløshet. Dårlig kombinasjon :rolleyes:
Vært svimmel nærmest fra dag 1, føler at jeg er i en egen tåkeverden, hvis noen forstår?
Murringer og stikkinger kommer og går. Uggen på morgenen, jevnt over lite matlyst samtidig som økt sult... :facepalm: oppblåst og hard mage. Har alltid slitt med humørsvingninger, men nå slåes det rekorder :hilarious:
Blitt mer var på smaker og lukter.
Rart hvordan slike plager kan gjøre en glad :smiley-angelic003
Om du er i uke 6, sier du 5+3. Det betyr 5 fullgåtte uker + 3 dager. Altså i uke 6 :)

Jeg skjønner hva du mener med egen tåkeverden. Er veldig svimmel selv. Håper det går over snart, vanskelig å fokusere på ting :rolleyes:
 
Vis vedlegget 293761 Noen som har målt hcg? Hvor mye hadde dere og hvilken tabell gikk dere ut fra legen mente jeg var 4+0 når jeg tok blodprøven men jeg har 26 dgers syklus så terminklkulator på babyverden sa 4+2 skulle hatt mens fortige tirsdag.., tok hcg som ble 163 på 4+0 i følge legen da. Alle hcg tabellene sier forskjellig men i følge denne her så er det jo innafor? Får svar på den andre imorgen:nailbiting:
Kun målt hcg med nr2 da jeg hadde lett blødning, steg som normalt. Husker ikke verdier da. Har du fått svar på blodprøve nr2?
 
6+3 og har noen kvalmebyer av og til! Men ikke mye. Er konstant trøtt da :hilarious: og har den siste tiden hatt mye hodepine, det er et sikkert tegn hos meg :wacky:
 
Jeg har hatt vondt i hodet i hele dag, også er jeg trøtt. Og murrer i magen:)
 
Vi var på bading i dag med guttungen, jeg er helt sikker på at noen hadde putta sandpapir inn i badedrakten min:bored:.
Og når vi gikk rundt på en sånn messe i sta altså mye gåing på hardt gulv, så kjente jeg det veldig i lysken ... :dead:
 
Altså ... Først så gråt jeg når vi så på innsiden ut når filmen var ferdig, det var jo så koselig slutt. Også gråt jeg når guttungen så på "klart jeg kan og en jente ble gjenforent med foreldrene etter operasjon ... Snakker vi hormoner:facepalm:?!
 
Back
Topp