Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så oppblåst etter mat føler også jeg blir veldig mett fort. Følte meg sulten og siden jeg skal på trening tok jeg en banan og en YT-restitusjonsdrikk. Ble så mett, oppblåst og litt smålig kvalm
Helt klart! Kjempe slitsomt, og gleder meg til å forhåpentligvis nå 12 uker, og kunne roe litt mer ned
Har så ekstremt vondt i puppene i dag og det er jeg veldig glad for [emoji16]
Var i dusjen i stad og ble andpusten [emoji23][emoji23]Jeg blir helt sykt utmattet av den minste ting. Var på trening i går, og resten av dagen var jeg helt utslitt. Jeg klarte såvidt stå oppreist. Det er et symptom jeg godt kan legge bak meg snart [emoji28]
Var i dusjen i stad og ble andpusten [emoji23][emoji23]
Er så ekkelt! Føler jeg ikke får puste skikkelig og er skikkelig ør [emoji12] forie svangerskap holdt jeg på å svime av flere ganger i 1 trimester, da rommet plutselig kunne bare starte å spinne [emoji12]Hahah! Årh, jeg kjenner meg igjen [emoji23]
Er så ekkelt! Føler jeg ikke får puste skikkelig og er skikkelig ør [emoji12] forie svangerskap holdt jeg på å svime av flere ganger i 1 trimester, da rommet plutselig kunne bare starte å spinne [emoji12]
Ja jeg kan få blodtrykksfall når jeg reiser meg. Men rommet kan spinne bare jeg sitter rolig. Er som når man er skikkelig dritings og alt bare snurrer! Blir ikke noe særlig uvell av det heller [emoji23]Uff, det er ikke noe godt nei. Jeg slet skikkelig på jobb i forgårs, og nå skal jeg på jobb igjen. Håper virkelig ikke det svimler hele dagen som sist, for det er virkelig ubehagelig. Får du det når du reiser deg og sånt også? Alt kan bli helt svart hos meg.
Altså jeg er ikke kvalm, men veldig dårlig matlyst. Sist jeg var gravid, så måtte jeg små spise hele tiden for å ikke bli ekstremt kvalm. Så jeg gikk opp 5 kg 1 trimester. Men nå er det helt motsatt. Har jo gått ned 2 kg denne uka og blir litt bekymra jeg....
Så inst inn i potetåkeren trøtt! Er det mulig? Trøtt og sur..
Og puppene er jo vonde og såre..
Men altså jeg klager ikke