Symptomer

Jeg føler meg bare ikke gravid kontra mine 2 tidligere svangerskap [emoji12] finnes ikke kvalm, så er sikkert derfor [emoji12] har jo andre symptomer.

Blir så oppblåst etter mat:wideyed: føler også jeg blir veldig mett fort. Følte meg sulten og siden jeg skal på trening tok jeg en banan og en YT-restitusjonsdrikk. Ble så mett, oppblåst og litt smålig kvalm:wacky:

Helt klart! Kjempe slitsomt, og gleder meg til å forhåpentligvis nå 12 uker, og kunne roe litt mer ned

Husket jeg slappet mye mer av etter uke 12 sist, så er på mange måter det som er kneika ja :)

Sovnet på sofaen i 3 timer jeg! Var så sliten i kroppen at jeg knapt orket å bevege meg. Kald og svimmel. Hjalp veldig godt å få slappet av da. Er ikke bare bare

Trøtt og sliten, men kan likegodt være pga. skiftarbeid. Masse murringer, og en del uflod:hungover:

Har så ekstremt vondt i puppene i dag og det er jeg veldig glad for [emoji16]

Har så ekstremt vondt i puppene i dag og det er jeg veldig glad for [emoji16]

Det hadde jeg i går også igjen! Spesielt i venstre[emoji15] Og i går var første dagen jeg har sovet utenom natta, og våknet på sofaen superkvalm! Tar det som gode tegn og er spent på hva dagen bringer[emoji23] Er 6+0 i dag

Jeg blir helt sykt utmattet av den minste ting. Var på trening i går, og resten av dagen var jeg helt utslitt. Jeg klarte såvidt stå oppreist. Det er et symptom jeg godt kan legge bak meg snart [emoji28]

Jeg blir helt sykt utmattet av den minste ting. Var på trening i går, og resten av dagen var jeg helt utslitt. Jeg klarte såvidt stå oppreist. Det er et symptom jeg godt kan legge bak meg snart [emoji28]
Var i dusjen i stad og ble andpusten [emoji23][emoji23]

Hahah! Årh, jeg kjenner meg igjen [emoji23]
Er så ekkelt! Føler jeg ikke får puste skikkelig og er skikkelig ør [emoji12] forie svangerskap holdt jeg på å svime av flere ganger i 1 trimester, da rommet plutselig kunne bare starte å spinne [emoji12]

Er så ekkelt! Føler jeg ikke får puste skikkelig og er skikkelig ør [emoji12] forie svangerskap holdt jeg på å svime av flere ganger i 1 trimester, da rommet plutselig kunne bare starte å spinne [emoji12]

Uff, det er ikke noe godt nei. Jeg slet skikkelig på jobb i forgårs, og nå skal jeg på jobb igjen. Håper virkelig ikke det svimler hele dagen som sist, for det er virkelig ubehagelig. Får du det når du reiser deg og sånt også? Alt kan bli helt svart hos meg.

Uff, det er ikke noe godt nei. Jeg slet skikkelig på jobb i forgårs, og nå skal jeg på jobb igjen. Håper virkelig ikke det svimler hele dagen som sist, for det er virkelig ubehagelig. Får du det når du reiser deg og sånt også? Alt kan bli helt svart hos meg.
Ja jeg kan få blodtrykksfall når jeg reiser meg. Men rommet kan spinne bare jeg sitter rolig. Er som når man er skikkelig dritings og alt bare snurrer! Blir ikke noe særlig uvell av det heller [emoji23]

Altså jeg er ikke kvalm, men veldig dårlig matlyst. Sist jeg var gravid, så måtte jeg små spise hele tiden for å ikke bli ekstremt kvalm. Så jeg gikk opp 5 kg 1 trimester. Men nå er det helt motsatt. Har jo gått ned 2 kg denne uka og blir litt bekymra jeg....

Altså jeg er ikke kvalm, men veldig dårlig matlyst. Sist jeg var gravid, så måtte jeg små spise hele tiden for å ikke bli ekstremt kvalm. Så jeg gikk opp 5 kg 1 trimester. Men nå er det helt motsatt. Har jo gått ned 2 kg denne uka og blir litt bekymra jeg....

Gått ned noen kg jeg også, matlysten er jo helt på bunn :/

Last edited:
Så inst inn i potetåkeren trøtt! Er det mulig? Trøtt og sur..
Og puppene er jo vonde og såre..

Men altså jeg klager ikke :p

Så inst inn i potetåkeren trøtt! Er det mulig? Trøtt og sur..
Og puppene er jo vonde og såre..

Men altså jeg klager ikke :p

Så sykt trøtt også!! Er ikke likt meg å sove midt på dagen nei[emoji33] Men alt er velkomment[emoji4]

Er 4+3 og lurer litt på om jeg egentlig er gravid? Streken sier så, og testene har jo vært positive ei stund, men jeg savner de steinharde puppene! Mener det har vært et tidlig symptom de to gangene jeg har vært gravid før. Nå er de myke og helt som før. Håper ikke det er et dårlig tegn...

Har litt ligamentsmerter og er bittelitt trøttere, men ellers merker jeg lite :-)
Om et par uker lengter jeg sikkert tilbake [emoji23]

Back
Topp