Symptomer

En tråd i 'Desember 2018' startet av Oslo1989, 24 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Tenkte det var morsomt å høre hvilke symtomer dere har :D jeg har litt ømme brystvorter og litt mensenmurringer, så føles helt som vanlig før TR:rolleyes: dere som har vært gravide før: når kom de første tydelige symptomene?:p

• Liker Liker x 1
  2. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Kjekt om en samtidig skriver hvor langt man er på vei.

Er 4+0 og merker litt unormal trøtthet, godt med ligamentstrekk, ømt over nedre mage og innimellom kvalme,

• Liker Liker x 2
  3. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Ja, sant! Jeg er 1 dag bak deg:p 3+6

4. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

3+4 og jeg har mensmurringer, kvalme og er skikkelig trøtt!

• Liker Liker x 2
  5. Isabells Forelsket i forumet Marsipanene 2019

Litt ømme bryster og innimellom litt murringer. Ellers er jeg kanskje litt mer trøtt enn til vanlig. Er 4+2 i dag. Sist jeg gikk gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+6 tror jeg. Da kom mistanken fordi brystene var sjukt vonde. Ca uke 7 kom kvalmen, forstoppelse og jeg ble så trøtt at jeg kunne sovne stående. Følte meg helt elendig da, men merkelig hvordan jeg nå tenker at det også ville være betryggende å merke disse symptomene igjen. :)

• Liker Liker x 2
  6. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Forrige gang jeg gikk gravid kom symptomene i uke 6-7 med ømme og hovne bryster først og fremst. Nå (uke 4+0) kjenner jeg ligamentstrekk (spesielt ved nysing/hosting) og jernsmak i munnen. Det går for øvrig omgangen i barnehagen til 3-åringen, så føler meg litt småkvalm og har litt vondt i magen i kveld, men usikker på om det kan være en mulig smitte der, graviditeten, eller det at jeg går på antibiotika også (mot halsbetennelse/streptokokker). Ikke lett å vite hva som forårsaker hvilke symptomer!:meh::sorry:

• Liker Liker x 2
  7. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Blir spennende de neste ukene med hva slags symptomer som dukker opp :)

8. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Er å være skikkelig frossen et symptom? Jeg fryser hele tiden. Nå ligger jeg i en varm stue med peis, med superundertøy, ullsokker, Ulvanggenser og pledd! De andre går i t-skjorter og pysjbukser. Brrrr!

• Liker Liker x 1
  9. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Hehe! aner ikke:hilarious: men hørtes litt slitsomt ut:wideyed: Gleder meg sånn til å kjenne noe skikkelig! men kan jo hende jeg angrer meg på det utsagnet hvis jeg blir kjempekvalm om noen uker:p

10. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Det går greit nå under all denne ullen :p Jeg leste at man blir ekstra støl Helt tidlig i svangerskapet også, så jeg er spent på hvordan morgendagen blir etter jeg tilbragte hele dagen i bakken :wideyed:

• Liker Liker x 1
  11. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

4+4 i dag. Veldig ømme pupper, litt mer trøtt, fryser og litt press/murringer nederst i magen [emoji4]

• Liker Liker x 1
  12. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Litt murringer i mage, men ellers veldig lite symptomer enda. Blitt forkjølet da, ble det ved forrige graviditet ved positiv test og. Veit ikke om det har noe med hverandre å gjøre :p

13. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Litt murringer nederst i magen, litt ømme brystvorter og begynte å blø neseblod i dag:rolleyes:
    Hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg ikke tenkt over noen av "symptomene":p

14. Labbetussa Glad i forumet Marsipanene 2019 Himmelbarn ❤ Aprilbarna19 ❤

Litt diverse symptomer her. Det mest påfallende er at jeg ikke har lyst på sjokolade lenger. Det spiser jeg ellers hver dag. Marie-kjeks, derimot...

• Liker Liker x 1
  15. Cocopops Flørter med forumet

Uke 3+6
    Mye aktivitet i magen! Altså stikking. I natt var det helt forferdelig og når jeg er for aktiv på jobb nå kjenner jeg det godt. Også brystene da [emoji23] Så ømme!

• Liker Liker x 1
  16. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Følt meg litt kvalm/uggen de siste timene jeg:wideyed: uvisst om det reelle symptomer eller innbilning:rolleyes:

17. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Jeg er også litt småkvalm, men det er muligens på grunn av mye sjokolade :rolleyes:

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  18. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Veldig oppblåst og luftsmerter nå! Kan da ikke begynne allerede :/

19. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Å joda [emoji23] er litt tregere i magen og mer luft selv [emoji12]

20. Lillebollefrø Flørter med forumet

4+6 i dag, tidvis morgenkvalme, ellers lite symptomer her[emoji4]

• Liker Liker x 2

Del denne siden