Symptomer

Oslo1989

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Tenkte det var morsomt å høre hvilke symtomer dere har :D jeg har litt ømme brystvorter og litt mensenmurringer, så føles helt som vanlig før TR:rolleyes: dere som har vært gravide før: når kom de første tydelige symptomene?:p
 
Kjekt om en samtidig skriver hvor langt man er på vei.

Er 4+0 og merker litt unormal trøtthet, godt med ligamentstrekk, ømt over nedre mage og innimellom kvalme,
 
Litt ømme bryster og innimellom litt murringer. Ellers er jeg kanskje litt mer trøtt enn til vanlig. Er 4+2 i dag. Sist jeg gikk gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+6 tror jeg. Da kom mistanken fordi brystene var sjukt vonde. Ca uke 7 kom kvalmen, forstoppelse og jeg ble så trøtt at jeg kunne sovne stående. Følte meg helt elendig da, men merkelig hvordan jeg nå tenker at det også ville være betryggende å merke disse symptomene igjen. :)
 
Forrige gang jeg gikk gravid kom symptomene i uke 6-7 med ømme og hovne bryster først og fremst. Nå (uke 4+0) kjenner jeg ligamentstrekk (spesielt ved nysing/hosting) og jernsmak i munnen. Det går for øvrig omgangen i barnehagen til 3-åringen, så føler meg litt småkvalm og har litt vondt i magen i kveld, men usikker på om det kan være en mulig smitte der, graviditeten, eller det at jeg går på antibiotika også (mot halsbetennelse/streptokokker). Ikke lett å vite hva som forårsaker hvilke symptomer!:meh::sorry:
 
Litt ømme bryster og innimellom litt murringer. Ellers er jeg kanskje litt mer trøtt enn til vanlig. Er 4+2 i dag. Sist jeg gikk gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+6 tror jeg. Da kom mistanken fordi brystene var sjukt vonde. Ca uke 7 kom kvalmen, forstoppelse og jeg ble så trøtt at jeg kunne sovne stående. Følte meg helt elendig da, men merkelig hvordan jeg nå tenker at det også ville være betryggende å merke disse symptomene igjen. :)

Blir spennende de neste ukene med hva slags symptomer som dukker opp :)
 
Er å være skikkelig frossen et symptom? Jeg fryser hele tiden. Nå ligger jeg i en varm stue med peis, med superundertøy, ullsokker, Ulvanggenser og pledd! De andre går i t-skjorter og pysjbukser. Brrrr!
 
Er å være skikkelig frossen et symptom? Jeg fryser hele tiden. Nå ligger jeg i en varm stue med peis, med superundertøy, ullsokker, Ulvanggenser og pledd! De andre går i t-skjorter og pysjbukser. Brrrr!
Hehe! aner ikke:hilarious: men hørtes litt slitsomt ut:wideyed: Gleder meg sånn til å kjenne noe skikkelig! men kan jo hende jeg angrer meg på det utsagnet hvis jeg blir kjempekvalm om noen uker:p
 
Hehe! aner ikke:hilarious: men hørtes litt slitsomt ut:wideyed: Gleder meg sånn til å kjenne noe skikkelig! men kan jo hende jeg angrer meg på det utsagnet hvis jeg blir kjempekvalm om noen uker:p

Det går greit nå under all denne ullen :p Jeg leste at man blir ekstra støl Helt tidlig i svangerskapet også, så jeg er spent på hvordan morgendagen blir etter jeg tilbragte hele dagen i bakken :wideyed:
 
4+4 i dag. Veldig ømme pupper, litt mer trøtt, fryser og litt press/murringer nederst i magen [emoji4]
 
Litt murringer i mage, men ellers veldig lite symptomer enda. Blitt forkjølet da, ble det ved forrige graviditet ved positiv test og. Veit ikke om det har noe med hverandre å gjøre :p
 
Litt murringer nederst i magen, litt ømme brystvorter og begynte å blø neseblod i dag:rolleyes:
Hadde jeg ikke vist at jeg var gravid, hadde jeg ikke tenkt over noen av "symptomene":p
 
Litt diverse symptomer her. Det mest påfallende er at jeg ikke har lyst på sjokolade lenger. Det spiser jeg ellers hver dag. Marie-kjeks, derimot...
 
Uke 3+6
Mye aktivitet i magen! Altså stikking. I natt var det helt forferdelig og når jeg er for aktiv på jobb nå kjenner jeg det godt. Også brystene da [emoji23] Så ømme!
 
Følt meg litt kvalm/uggen de siste timene jeg:wideyed: uvisst om det reelle symptomer eller innbilning:rolleyes:
 
Veldig oppblåst og luftsmerter nå! Kan da ikke begynne allerede :/
 
Back
Topp