Såå kjedelig med influensa. Er syk selv, så synes det er vanskelig å vite hva som er symptomer[emoji28] god bedring [emoji3]
Haha ja, vanskelig å skille det [emoji28] tusen tall, god bedring selv [emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå kjedelig med influensa. Er syk selv, så synes det er vanskelig å vite hva som er symptomer[emoji28] god bedring [emoji3]
Har sykt kalde hender for tiden [emoji28] i går var jeg iskald når jeg la meg, så kald at samboeren min ville ikke varme meg en gang[emoji15][emoji23]
4+4. Oppblåst (gasskraftverk), ømme bryster, murringer og «menssmerter». Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet hele tida. Veldig frustrerende, gruer meg til hver gang jeg går på do..! I tillegg er jeg veldig trøtt, veldig følsom og sliter mye med hodepine. Dog tror jeg de sistnevnte her handler like mye om at jeg er tidligere storsnuser og ekstrem kaffedrikker som gikk cold turkey ved positiv test. Hehe.
drikk masse vann hvertfall og kanskje Farris med salter i..Neglene mine er blå, jeg fryser og er svimmel. Jeg antar det er blodtrykket. Jeg har ikke problemer med det til vanlig, så det er vel pga mengden blod som produseres? Men er det noe jeg kan spise eller gjøre for å fikse det for nå? Jeg er på jobb og vil helst ikke besvime..
Er nok det ja [emoji4] veldig vanlig i 1 trimester [emoji4]Jeg har vært utroooolig trøtt! Det er vel pga lille spiren?
Aha.. Ja jeg pleier å sprette opp av sengen, men i dag forsov jeg meg faktisk [emoji23]Er nok det ja [emoji4] veldig vanlig i 1 trimester [emoji4]
drikk masse vann hvertfall og kanskje Farris med salter i..
Jeg har vært utroooolig trøtt! Det er vel pga lille spiren?
Neglene mine er blå, jeg fryser og er svimmel. Jeg antar det er blodtrykket. Jeg har ikke problemer med det til vanlig, så det er vel pga mengden blod som produseres? Men er det noe jeg kan spise eller gjøre for å fikse det for nå? Jeg er på jobb og vil helst ikke besvime..
Sliter også med svimmelhet. Går rundt for meg nesten hver gang jeg reiser meg, med mindre jeg gjør det supersakte. Ganske slitsomt egentlig Men har hatt mer energi i dag enn på mange dager! Dro rett fra jobb til korøving og var hjemme klokken 22. Det må jo være ganske godkjent.. Hmm håper ikke det er et dårlig tegn forresten :/
Ikke noe dårlig tegn nyt dagene som er sånn
Ja jeg prøver jo å være glad for det, men det er slitsomme uker dette her, ikke minst mentalt. Er så mange tanker som kverner. Prøver å holde meg opptatt med x antall prosjekter egentlig. Men nå har jeg bestilt både legetime og tidlig ultralyd i uke 10. Gleder meg selv om det kjennes ut som om det er et år til haha!
Oi fetbhaffe jeg glemt ja! Lavt bt er utrolig slitsomt. Hatt det med begge mine. Lavt bt og en utrolig rask glukoseforbrenning. Ble helt ør i 3 trimester pga blodsukkerfall etter måltid. Merkelige kroppen! Man glemmer så mange rare symptomerVann og farris er å anbefale ved lavt blodtrykk. Mat med salt i. Unngå kaffe, te og brus.
Er vel de beste tipsene jeg har. Sliter med svimmelhet og lavt bt jeg og. Er slitsomt :/
Oi fetbhaffe jeg glemt ja! Lavt bt er utrolig slitsomt. Hatt det med begge mine. Lavt bt og en utrolig rask glukoseforbrenning. Ble helt ør i 3 trimester pga blodsukkerfall etter måltid. Merkelige kroppen! Man glemmer så mange rare symptomer