Symptomer

5+3

Kan vel nevne at jeg sover dårligere. Våkner mange ganger om natta. Slitsomt. Men har gått greit nå i ferien. Spørs nå som det er arbeidsuke igjen :wideyed:

Venter fortsatt på kvalmen. Håper jeg slipper unna, men bekymrer meg for at den er helt fraværende. Vurderer å høre med legen ang. hcg serum. Begynner snart å bli så sent at det ikke er vits i (neste to ukene, men ikke etter det).

Har det akkurat på samme måte som deg. Sover dårligere, men ellers ingenting. Tror ikke vi skal bekymre oss! [emoji4]
 
Slenger meg på her eg!

Tok en test idag tidlig, uuultrasvak strek..! Ikm 9-10 april

Aldri hatt så store og ømme pupper før, de bare vokser og vokser for hver dag og blir mer og mer ømme!
Småkvalm spesiellt om morningen å kvelden
Mye luft i magen[emoji28]
Litt "stråling" i låret/lysken
Økt sexlyst, og mer følsom i VJJ’en [emoji85]
Går veldig mye mer på do en vanlig [emoji28]

Om spiren sitter så er eg idag 3+4 ifølge appen min!
 
Mye murring i magen nå. Og jeg overtenker alt selvfølgelig o_O flere som har mye murringer?
 
Mye murring i magen nå. Og jeg overtenker alt selvfølgelig o_O flere som har mye murringer?

Ja, i dag har jeg hatt det. Føles litt som jeg skal få mensen:rolleyes: Trøster meg med at jeg tror det er ganske så normalt og at jeg syns det hadde vært verre om jeg ikke følte noe :D
 
Mye murring i magen nå. Og jeg overtenker alt selvfølgelig o_O flere som har mye murringer?

5+3 i dag og det murrer og stikker ofte, men ikke like heftig som i uke 4 (det er selvfølgelig til bekymring[emoji23]) Og smerter i korsryggen som også hører sammen med denne murringen!
 
I dag har d vært type mensensmerter, bare uten mensen[emoji23] ellers veldig kvalm[emoji2]
 
5+3 og superømme pupper, også føles de blytunge da. I tillegg har jeg begynt å tisse en del om natta nå.
 
Idag har det vært litt murringer, føler ut som livmoren strekker seg når eg bøyer meg i visse retninger, forsatt ømme pupper som føles ut som ballonger, småkvalm.. ikm 9-10 ! [emoji51]
 
Vondt i korsryggen stoppet i går, så nå føles det ikke lenger som om mensen er rett rundt hjørnet. Men den smerten er byttet ut med vonde pupper. De eeeer så ømme! Er det noen andre som har fått mindre matlyst? Jeg har ikke lyst på noe som helst [emoji17]
 
Vondt i korsryggen stoppet i går, så nå føles det ikke lenger som om mensen er rett rundt hjørnet. Men den smerten er byttet ut med vonde pupper. De eeeer så ømme! Er det noen andre som har fått mindre matlyst? Jeg har ikke lyst på noe som helst [emoji17]
Jeg har ikke hatt skikkelig matlyst siden 2 dager før IKM [emoji12] lagde meg 2 spelt lomper med philadelfia ost, skinke og avokado til frokost. Eneste jeg hadde litt lyst på [emoji23]
 
Jeg har ikke hatt skikkelig matlyst siden 2 dager før IKM [emoji12] lagde meg 2 spelt lomper med philadelfia ost, skinke og avokado til frokost. Eneste jeg hadde litt lyst på [emoji23]

Det hørtes litt digg ut, faktisk. Jeg spiste rundstykke med egg og kaviar, og en kiwi. Så maten jeg får i meg er i det minste næringsrik, men det er et ork å lage seg noe [emoji28]
 
Fortsatt ingen spesielle symptomer her, blir greit å dra på ul på tirsdag, tror virkelig ikke på at det er noe inni denna magen i det hele tatt:wideyed:
 
Det hørtes litt digg ut, faktisk. Jeg spiste rundstykke med egg og kaviar, og en kiwi. Så maten jeg får i meg er i det minste næringsrik, men det er et ork å lage seg noe [emoji28]
Det er veldig godt og kan kombinere med masse forskjellig [emoji4] så lei brød, knekkebrød osv. Går bare forbi brødboksen.
 
Og nå tror jeg kvalmen kom.. Eller, jeg vet ikke. Jeg spyr aldri. Sist var omgangssyken for over 15 år siden. Rydder litt rundt i huset, og plukket opp noen greier fra gulvet og fikk plutselig oppkastsmak i munnen
 
Vondt i korsryggen stoppet i går, så nå føles det ikke lenger som om mensen er rett rundt hjørnet. Men den smerten er byttet ut med vonde pupper. De eeeer så ømme! Er det noen andre som har fått mindre matlyst? Jeg har ikke lyst på noe som helst [emoji17]

Nei, har ingen matlyst :eek: har ikke hatt det på over en uke [emoji23]
 
Back
Topp