Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fryser ekstremt på hender og føtter om ettermiddagen/kveld [emoji51]
Fytti fela! Jeg som har klaget på for lite symptomer, har fått igjen for det nå! Har så vondt i korsryggen og verking nederst i magen at jeg ikke klarte å stå og steke vafler! I tillegg lukter plutselig nystekte vafler skikkelig ekkelt
Sier de ikke at om man er mer kald på føttene enn man er til vanlig så blir det gutt?[emoji6]
Godt mulig! Var ikke det med de andre, så kanskje det er omvendt hos meg [emoji1]
Økt utflod er visst veldig vanlig. Leste akkurat om ei som hadde hatt så mye at hu var sikker på at det var blod før hu kom seg på do for å sjekke.
Huff, kom det helt plutselig kastet over deg? Håper det er kortvarige symptomer da
Jepp, plutselig på formiddagen i dag kom det. Nå har jeg lagt meg for kvelden, orka ikke mer
Begynner å minnes at symptomene mine tok en "hvil" anna hver dag i forrige svangerskap, så får se om jeg føler meg litt bedre i morra uansett bør jeg ikke klage, er jo litt fint å kjenne at det skjer noe også
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»
Skikkelig vondt i korsryggen. Stråler/stikker fra korsrygg og frem. Noen som vet hva det kan være? Vondt å sitte lenge, og når jeg skal reise meg føler jeg meg som Olga på 95 [emoji849]
Kjenner ikke noe kvalme jeg heller [emoji12] men de sier at den gjerne kan komme fra 6+0. Så venter jeg også [emoji23] kun vært gravid med 2 jenter og var en del kvalm tidlig. Så kanskje dette er en gutt? [emoji12]5+3
Kan vel nevne at jeg sover dårligere. Våkner mange ganger om natta. Slitsomt. Men har gått greit nå i ferien. Spørs nå som det er arbeidsuke igjen
Venter fortsatt på kvalmen. Håper jeg slipper unna, men bekymrer meg for at den er helt fraværende. Vurderer å høre med legen ang. hcg serum. Begynner snart å bli så sent at det ikke er vits i (neste to ukene, men ikke etter det).
Denne ammetåka som de kaller det, starter gjerne allerede når man er gravid [emoji23]Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»