Symptomer

Fytti fela! Jeg som har klaget på for lite symptomer, har fått igjen for det nå! Har så vondt i korsryggen og verking nederst i magen at jeg ikke klarte å stå og steke vafler! I tillegg lukter plutselig nystekte vafler skikkelig ekkelt :yuck:
 
Fytti fela! Jeg som har klaget på for lite symptomer, har fått igjen for det nå! Har så vondt i korsryggen og verking nederst i magen at jeg ikke klarte å stå og steke vafler! I tillegg lukter plutselig nystekte vafler skikkelig ekkelt :yuck:

Huff, kom det helt plutselig kastet over deg? Håper det er kortvarige symptomer da
 
Økt utflod er visst veldig vanlig. Leste akkurat om ei som hadde hatt så mye at hu var sikker på at det var blod før hu kom seg på do for å sjekke.

I min førre graviditet var eg sikker på at eg blødde kvar dag, men neida.. bare masse utflod
 
  • Liker
Reactions: TPL
Jeg hadde skikkelig mensmurringer rundt den tiden mensen egentlig skulle komme, men de siste 5 dagene har jeg ikke merket noen ting. Eneste symptomene jeg har er vonde pupper, sliter med å sove om natten, og jeg har mye sterkere luktesans. Blir litt engstelig :( men har jo også lest at det er vanlig at symptomer kommer og går
 
Huff, kom det helt plutselig kastet over deg? Håper det er kortvarige symptomer da


Jepp, plutselig på formiddagen i dag kom det. Nå har jeg lagt meg for kvelden, orka ikke mer:smiley-bounce022
Begynner å minnes at symptomene mine tok en "hvil" anna hver dag i forrige svangerskap, så får se om jeg føler meg litt bedre i morra:) uansett bør jeg ikke klage, er jo litt fint å kjenne at det skjer noe også:)
 
Jepp, plutselig på formiddagen i dag kom det. Nå har jeg lagt meg for kvelden, orka ikke mer:smiley-bounce022
Begynner å minnes at symptomene mine tok en "hvil" anna hver dag i forrige svangerskap, så får se om jeg føler meg litt bedre i morra:) uansett bør jeg ikke klage, er jo litt fint å kjenne at det skjer noe også:)

Hehe ja man et jo takknemlig for de plagene man får også, selv om man helst skulle vært foruten[emoji4]
 
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»:happy090
 
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»:happy090

Haha! Årh, jeg er blitt litt sånn jeg også. Glemmer helt vanlige ord [emoji23] Kommer ikke på hva jeg har glemt nå, men kan skrive det når jeg husker det.
 
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»:happy090

Ja jeg er forferdelig der for tiden! Helt utrolig at jeg i det hele tatt husker meg selv når jeg går ut døra[emoji15] Merker at jeg er såpass fjern at jeg heller har valgt buss fremfor bil de siste dagene også! Snakk om å være i en egen verden[emoji23]
 
Skikkelig vondt i korsryggen. Stråler/stikker fra korsrygg og frem. Noen som vet hva det kan være? Vondt å sitte lenge, og når jeg skal reise meg føler jeg meg som Olga på 95 [emoji849]
 
Skikkelig vondt i korsryggen. Stråler/stikker fra korsrygg og frem. Noen som vet hva det kan være? Vondt å sitte lenge, og når jeg skal reise meg føler jeg meg som Olga på 95 [emoji849]

Jeg har også hatt det i en uke i strekk. Mindre i dag 4+6. Regner med at det jobbes inni der, så bekymrer meg ikke. :)
 
5+3

Kan vel nevne at jeg sover dårligere. Våkner mange ganger om natta. Slitsomt. Men har gått greit nå i ferien. Spørs nå som det er arbeidsuke igjen :wideyed:

Venter fortsatt på kvalmen. Håper jeg slipper unna, men bekymrer meg for at den er helt fraværende. Vurderer å høre med legen ang. hcg serum. Begynner snart å bli så sent at det ikke er vits i (neste to ukene, men ikke etter det).
 
5+3

Kan vel nevne at jeg sover dårligere. Våkner mange ganger om natta. Slitsomt. Men har gått greit nå i ferien. Spørs nå som det er arbeidsuke igjen :wideyed:

Venter fortsatt på kvalmen. Håper jeg slipper unna, men bekymrer meg for at den er helt fraværende. Vurderer å høre med legen ang. hcg serum. Begynner snart å bli så sent at det ikke er vits i (neste to ukene, men ikke etter det).
Kjenner ikke noe kvalme jeg heller [emoji12] men de sier at den gjerne kan komme fra 6+0. Så venter jeg også [emoji23] kun vært gravid med 2 jenter og var en del kvalm tidlig. Så kanskje dette er en gutt? [emoji12]
 
Vondt i puppene, hatt en del murringer i dag og kjent ligamentsmerter et pr ganger, mer trøtt, treg mage, tisser oftere og sover dårligere om dagen. Hodet er noe tregere [emoji23] Ellers er formen fortsatt fin [emoji4]
 
Fleire som har blitt glømske? Eg har plutseleg byrja å gløyme heilt daglegdagse ord. Snuppa på 2 tok fingeren ned i vasken der det var att litt tannkrem. Eg skulle sei at hp ikkje måtte pirke på tannkremen, men eg sa «nei, ikkje pirk i telefonen..eh... såpa.. eh».. måtte tenkje meg om lenge før eg fann det rette ordet... snuppa mi bare såg rart på meg og sa «mamma,tannkrem»:happy090
Denne ammetåka som de kaller det, starter gjerne allerede når man er gravid [emoji23]
 
Sexdrømmer! VELDIG realistiske sexdrømmer.... [emoji87][emoji87][emoji87]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Back
Topp