Symptomer

Kanskje det er en gutt denne gangen, og det er derfor kvalmen uteblir? :D Jeg har ingen spesielle symptomer som skiller seg fra pms egentlig. Jeg har voldsomt ubehag i korsryggen, likt det jeg har før mensen, men noe sterkere. Og så er jeg sykt følsom. Begynte å hulke da jeg leste NRK-artikkelen om Lier Sykehus.
Kanskje! Hadde vært koselig siden jeg har 2 jenter [emoji4] ja er følsom selv og veldig nærtagen [emoji23]
 
Våkna med skikkelig kvalme idag. Gikk over når jeg fikk spist noe. Håper ikke kvalmen fortsetter [emoji14] 4+0
Når den først er i gang, så blir du nok ikke kvitt den på noen uker [emoji12] men jeg sleit med kvalme sist om det var noen lukter som ikke var bra og om jeg var sulten. Så måtte gå å små spise nesten hele dagen [emoji12] nå eier jeg ikke matlyst, men ikke kvalm.
 
Får helt sykt vonde brystvorter når jeg blir kald og de blir stive:eek: ømme pupper ellers også, ellers kjenner jeg ingenting foreløpig! 4+5 i dag:p
 
Håper på noe skikkelige «tegn» snart. Endrer mening så fort de kommer, men godt å kjenne det går fremover :) hittil bare helt sykt oppblåst og masse murringer.
 
Er tørr hud symptom? Jeg har plutselig fått tro tørre flekker på haka. Jeg har ALDRI tørr hud, heller det motsatte. Får vanligvis en kvise eller to på haka i menstider, men en tørr flekk er heeelt nytt for meg.

Aner ikke[emoji23] Men ene hånden min har plutselig blitt super tørr og!
 
Kvalm og uggen :arghh:
 
Synes fremdeles ikke jeg har særlig symptomer jeg er 5+2 i dag. Er nok trøttere enn vanlig, kan ha noen perioder hvor jeg føler meg litt uggen, men det forsvinner like fort som det kom. Blir jo nesten litt bekymra da jeg var super dårlig sist graviditet med hypermesis og alle andre mulige plager. Men får være glad så lenge jeg er i form, det er jo slett ikke for sent å bli dårlig [emoji21]
 
Synes fremdeles ikke jeg har særlig symptomer jeg er 5+2 i dag. Er nok trøttere enn vanlig, kan ha noen perioder hvor jeg føler meg litt uggen, men det forsvinner like fort som det kom. Blir jo nesten litt bekymra da jeg var super dårlig sist graviditet med hypermesis og alle andre mulige plager. Men får være glad så lenge jeg er i form, det er jo slett ikke for sent å bli dårlig [emoji21]

Godt å høre at vi er flere. Jeg har heller ikke noe særlig symptomer. Litt småuggen, men det forsvinner like fort som det kommer. Også har jeg murringer. Eller ingenting..
 
Okei, dere. Jeg har en litt uggen følelse. Pulsen er ned for tredje dag på rad fra 70 til 67, og jeg har utflod i skålen på do. Samme type som når jeg har mensen, bare uten farge/beige farge. Er slik utflod normalt, eller kan jeg begynne å blø nå? Jeg er stressa [emoji30][emoji30]
 
Okei, dere. Jeg har en litt uggen følelse. Pulsen er ned for tredje dag på rad fra 70 til 67, og jeg har utflod i skålen på do. Samme type som når jeg har mensen, bare uten farge/beige farge. Er slik utflod normalt, eller kan jeg begynne å blø nå? Jeg er stressa [emoji30][emoji30]
Økt utflod er visst veldig vanlig. Leste akkurat om ei som hadde hatt så mye at hu var sikker på at det var blod før hu kom seg på do for å sjekke.
 
Økt utflod er visst veldig vanlig. Leste akkurat om ei som hadde hatt så mye at hu var sikker på at det var blod før hu kom seg på do for å sjekke.

Hmm, okei. Takk! Herregud så nervepirrende dette er. ALT gjør meg usikker.
 
Okei, dere. Jeg har en litt uggen følelse. Pulsen er ned for tredje dag på rad fra 70 til 67, og jeg har utflod i skålen på do. Samme type som når jeg har mensen, bare uten farge/beige farge. Er slik utflod normalt, eller kan jeg begynne å blø nå? Jeg er stressa [emoji30][emoji30]

Tror økt utflod er normalt, men skjønner at du blir stresset!q:Heartred
 
Okei, dere. Jeg har en litt uggen følelse. Pulsen er ned for tredje dag på rad fra 70 til 67, og jeg har utflod i skålen på do. Samme type som når jeg har mensen, bare uten farge/beige farge. Er slik utflod normalt, eller kan jeg begynne å blø nå? Jeg er stressa [emoji30][emoji30]

Veldig vanlig med økt utflod :) så dette går så bra så :)
 
Jeg synes fortsatt ikke jeg har spesielt med
Hmm, okei. Takk! Herregud så nervepirrende dette er. ALT gjør meg usikker.


Huff Ja, skjønner deg godt. Følger ikke med på hvilepulsen, men føler meg egentlig ikke gravid på noen måte, og man blir jo smårar av alt. Umulig å vite hva som betyr hva:nailbiting:
 
Okei, dere. Jeg har en litt uggen følelse. Pulsen er ned for tredje dag på rad fra 70 til 67, og jeg har utflod i skålen på do. Samme type som når jeg har mensen, bare uten farge/beige farge. Er slik utflod normalt, eller kan jeg begynne å blø nå? Jeg er stressa [emoji30][emoji30]
Min har gått fra 71 til 69 [emoji4] har en del utflod og det hadde jeg i mine 2 andre svangerskap også. Så ikke noe farlig [emoji4]
 
Veldig fin form fortsatt. Litt press nederst i magen, større pupper, men mindre ømme i dag og treg mage [emoji4] matlysten er også dårlig selvom jeg ikke er kvalm [emoji12]
 
Takk alle sammen. Trodde ikke jeg skulle bli så bekymret for den minste ting, så det hjelper veldig å ha dere å lufte tankene for :Heartred:Heartred
 
Hei :) Fikk positiv test i dag og er 4+2 i dag. Kjenner egentlig fint lite bortsett fra at jeg har hatt mye stikninger siste dagene. Jeg var sikker på at det var tanta som var på vei, men ser ikke ut til at det var det likevel :)
 
Har egentlig veldig lite symptomer om dagen. Mer trøtt, tisser oftere, vondt i puppene og treg i magen. Ellers i veldig fin form [emoji4] er 5+1 og kvalmen kom skikkelig de to andre gangene ved 5+0. Har to jenter fra før. Men ikke noe kvalme så langt uten om tilfelle på mc'rn her om dagen [emoji23] men den kan jo fortsatt komme [emoji12]

Hehe jeg må le, for jeg gikk forbi mc’rn i går og fikk supercraving!! Og jeg kan ikke fordra den maten i utgangspunktet[emoji23]
 
Back
Topp