Symptomer

Sist gang merket jeg større brystknopper og kjempevonde bryst allerede fra 4+0, samt murringer. Trodde puppene skulle dette av når jeg snudde meg i sengen:joyful:

Men nå, 4+1, kjenner jeg egentlig kun murringer. Har en uspesifisert ømhet i brystene, men ikke når jeg tar på dem, merkelig o_O

Gleder meg til mer symptomer!

Hmm, okei. Takk! Herregud så nervepirrende dette er. ALT gjør meg usikker.
Jeg hadde ekstremt mye utflod sist! Kunne kjenne at det kom, løp på do i panikk, men fant bare trusa full av gusj:yuck:

• Liker
Reactions: TPL
Jeg hadde ekstremt mye utflod sist! Kunne kjenne at det kom, løp på do i panikk, men fant bare trusa full av gusj:yuck:

Haha har kjent på følelsen [emoji85][emoji85] Bedre i dag da, heldigvis! Symptomer kommer og går litt nå.

Her har kvalmen vært noen dager. Får nesten ikke i meg mat. Så har jeg en del stikking og er øm. Og litt sånn mensensmerter.
Stikker litt i puppene inni mellom. Også fryser jeg kjempe masse ene gangen og kaldsvetter i andre øyeblikk :wtf::p

Her har kvalmen vært noen dager. Får nesten ikke i meg mat. Så har jeg en del stikking og er øm. Og litt sånn mensensmerter.
Stikker litt i puppene inni mellom. Også fryser jeg kjempe masse ene gangen og kaldsvetter i andre øyeblikk :wtf::p

Jeg er sånn kald og varm om hverandre jeg òg, trodde en stund at jeg var i overgangsalderen :på

Negativ test med ukesindikator idag,ikm på mandag -tirsdag om syklusen min er på stell denne mnd ..!
Pittelitt blod på papiret, men forsatt ømme nipler, fått den sykeste luktesansen, murringer og en helt merkelig følelse i magen! Tester igjen på lørdag før eg skal på en eventuell fest og mandag om det ikke blir søndag da eg innerst inne vet det er litt tidlig å teste før ikm .. [emoji28]

Er å følge seg stygg et symptom?:wideyed::wacky: Følt med så ufresh de siste dagene og hjelper ikke at huden min tror den er 14 år igjen :( tror jeg må komme meg til en hudlege snart! Hatt så dårlig hud siden p-pilleslutt.

Er å følge seg stygg et symptom?:wideyed::wacky: Følt med så ufresh de siste dagene og hjelper ikke at huden min tror den er 14 år igjen :( tror jeg må komme meg til en hudlege snart! Hatt så dårlig hud siden p-pilleslutt.

Jeg tror det. Jeg har egentlig fin hud, men nå har jeg store kviser på haken og en million kviser i tinningen.... Regner med at det blir bedre i andre trimester.

Flere som svetter noe sykt om natta? Holder på å bli gal!

Ja [emoji33] Grusomt! Vinduet er helt oppe - samboer holder på å stivne [emoji23] Har også ekstremt urolige bein- så søvnvansker har allerede kommet snikende [emoji849]

Ja [emoji33] Grusomt! Vinduet er helt oppe - samboer holder på å stivne [emoji23] Har også ekstremt urolige bein- så søvnvansker har allerede kommet snikende [emoji849]
Sleit veldig med urolige bein i mine 2 tidligere svangerskap, så spent på om det kommer nå også [emoji12] starta på kvelden her når jeg var sliten og ingenting annet enn å legge seg hjalp. Så endte med å gå i seng i 19 tiden. Så håper jeg slipper det så intenst denne gangen [emoji12]

Har sykt kalde hender for tiden [emoji28] i går var jeg iskald når jeg la meg, så kald at samboeren min ville ikke varme meg en gang[emoji15][emoji23]

Jeg er så sugen på salt og surt godteri!! Skal holde meg unna, men blir sånn passe små gal [emoji23]

Sleit veldig med urolige bein i mine 2 tidligere svangerskap, så spent på om det kommer nå også [emoji12] starta på kvelden her når jeg var sliten og ingenting annet enn å legge seg hjalp. Så endte med å gå i seng i 19 tiden. Så håper jeg slipper det så intenst denne gangen [emoji12]

Magnesiumtilskudd hjelper ofte på urolige bein:happy:

Magnesiumtilskudd hjelper ofte på urolige bein:happy:
Jeg prøvde det, men hjalp ikke mye på meg. Men det var helt ekstremt [emoji23] men verdt å prøve om det skulle komme igjen [emoji4] kan jo være anderledes denne gangen.

Jeg prøvde det, men hjalp ikke mye på meg. Men det var helt ekstremt [emoji23] men verdt å prøve om det skulle komme igjen [emoji4] kan jo være anderledes denne gangen.

Huff så kjett! Jeg fikk først beskjed om å ta jern av legen sist jeg, men det hjalp Ikke, så sa jordmor det om magnesium og det hjalp meg så godt. Håper noe hjelper denne gangen hvis det skulle komme igjen da:)

4+4. Oppblåst (gasskraftverk), ømme bryster, murringer og «menssmerter». Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet hele tida. Veldig frustrerende, gruer meg til hver gang jeg går på do..! I tillegg er jeg veldig trøtt, veldig følsom og sliter mye med hodepine. Dog tror jeg de sistnevnte her handler like mye om at jeg er tidligere storsnuser og ekstrem kaffedrikker som gikk cold turkey ved positiv test. Hehe.

Jeg er veldig oppblåst, og kvalmen kommer å går, men enn så lenge føler jeg meg bra bortsett fra influensaen[emoji28]

Jeg er veldig oppblåst, og kvalmen kommer å går, men enn så lenge føler jeg meg bra bortsett fra influensaen[emoji28]

Såå kjedelig med influensa. Er syk selv, så synes det er vanskelig å vite hva som er symptomer[emoji28] god bedring [emoji3]

Back
Topp