Symptomer

De berømte puppene var ikke der på forrige og ikke nå heller...
Men er virkelig svimmel.. særlig når jeg reiser meg og ikke pust opp trapper[emoji13] Følt noen ganger at jeg skal besvime...
Foreløpig ikke kvalm, det kom i uke 6/7 sist,så er glad til...

4+2 i dag :) Ganske kraftige mensmurringer og ellers litt småkvalm! Og ja, større ømme bryster

Har mista omtrent alt av symptom. Eller dei er iallefall Sterkt reduserte. Litt trøtt enda, litt småøm i puppane og støl nedersti magen. Ellers i mykje bedre form. Håpar ikkje det er tegn på at eg ikkje får vere del av desembergruppa lell. :nailbiting:
Håpar hcg steig normalt forge veke og at den tidelig ul viser eit sterkt bankande hjerte (når enn eg får den da) ☺️

Har mista omtrent alt av symptom. Eller dei er iallefall Sterkt reduserte. Litt trøtt enda, litt småøm i puppane og støl nedersti magen. Ellers i mykje bedre form. Håpar ikkje det er tegn på at eg ikkje får vere del av desembergruppa lell. :nailbiting:
Håpar hcg steig normalt forge veke og at den tidelig ul viser eit sterkt bankande hjerte (når enn eg får den da) ☺️

Jeg har det sånn jeg også, akkurat som om alle sympomene ble borte over natta. I går var puppene skikkelige vonde, og i dag er det bare så vidt de er litt ømme. Og formen er stigende.

Krysser fingrene for oss, og håper det ikke betyr noe. :Heartpink

I dag er første dag jeg har følt meg litt uggen i morgentimene:hungover: håper det var noe forbigående:eek: Ellers er formen på topp :D

Har så vondt i puppene! Får igjen for de dagene de ikke var vonde [emoji12]

Jeg trodde jeg hadde begynt å bli kvalm, men jeg går også på antibiotika nå hvor kvalme er et av de vanligste symptomene, så jeg vet ikke hva som er hva.. Mildt sagt frustrerende tider fortiden, haha.

Jeg drømmer hinsides om natta og svetter som en gris, våkner MYE tidligere enn normalt.
Har litt jernsmak i munnen og økt utflod, ellers kjennes jeg varm/kald ut i livmoren i perioder. Utenom dette er jeg periodevis litt trøtt/tom for energi, men ikke i nærheten av hva jeg var i første svangerskap, da kunne jeg sove sittende halve dagen.
Så er jeg GRUSOMT tørst og spesielt om natta....
Har lyst på noe å spise, men ingenting som frister, men maten smaker som normalt.

Er 5 uker i morgen.

I dag føler jeg at jeg har litt for god luktesans[emoji23] helt grusomt å stå å lage mat[emoji28]

I dag måtte jeg dra hjem fra jobb :( Var så svimmel at jeg ikke hadde sjangs til å fortsette. Jeg syns det var så kjipt! Begynte å grine og alt mulig! Ble til at jeg fortalte det til sjefen da. Det ble godt mottatt heldigvis!

• Liker
Reactions: TPL
Jeg har utrolig mye stikninger og murringer enda. Blir noen gang litt bekymret, (og løper på do for å lete etter blod..) men det kjennes mest ut som ligamentstrekk. Spesielt i lyskene. At livmora driver og tøyer på seg.

Back
Topp