Symptomer

6+5 og i dag er alle symptomer bortsett fra forstoppelse og ligamentsmerter fraværende! Og jeg må innrømme at det passer meg bra nå når jeg har fri før arbeidshelg og leiligheten ikke ser ut i måneskinn! Nå får jeg jo gjort noe, og endelig spist ordentlig med mat! Jeg tror faktisk det er disse arbmbåndene som hjelper på! Var kvalm og uggen i dagmorges, men da jeg tok de på ble det borte! Halleluja[emoji23] Måtte formen bare holde seg sånn fremover!!

Armbånd som du kjøper på apoteket?

Her er det litt opp og ned med symptomer. Er ikke kvalm hele tiden men blir det hvis jeg spiser noe.
Men har en del murringer og øm nedi magen. Sånn jeg av og til tenker at nå kommer mensen. Liker ikke når jeg har de.

Må heldigvis ikke opp om natten å tisse :)

Armbånd som du kjøper på apoteket?

Ja sånne sea band mot reisesyke og morgenkvalme! Jeg var pytonkvalm frem til tirsdagen når jeg kjøpte de, og etter det har det vært minimalt, så håper ikke det er MA men at det er båndene som faktisk gjør noe[emoji4]

Hvor kvalm er vanlig kvalm og når er det innafor å ta noe for det? Jeg har ikke fått i meg varm mat på en uke og nå sitter jeg å er helt svingstang på stolen på jobb. Litt usikker på om jeg kommer til å rekke til do hvis jeg må spy... Kan jo ikke holde på sånn. Var IKKE så ille sist [emoji21]

Hvor kvalm er vanlig kvalm og når er det innafor å ta noe for det? Jeg har ikke fått i meg varm mat på en uke og nå sitter jeg å er helt svingstang på stolen på jobb. Litt usikker på om jeg kommer til å rekke til do hvis jeg må spy... Kan jo ikke holde på sånn. Var IKKE så ille sist [emoji21]

Sånne reisesyketabletter skal vel være helt ufarlig? Jeg hadde lett tatt det om jeg var kvalm på jobb :)

Har ingen voldsomme symptomer enda. Eneste jeg merker er at jeg er mer trøtt enn vanlig gjesper hele tiden. Ellers føler jeg oftere på at jeg må tisse, men det er ikke alltid at jeg har mulighet i den jobben jeg har, så da må det vente. X)

Sånne reisesyketabletter skal vel være helt ufarlig? Jeg hadde lett tatt det om jeg var kvalm på jobb :)
Må kanskje vurdere det. Får jo ikke gjort noe fornuftig... sist var jeg sykemeldt fra uke 14 fordi jeg ikke fikk i meg mat. Så håper jeg slipper det nå !

Eg bruka ALDRI å blø naseblod. No blør eg for tredje gong på ei veke. Håpar det har med den lille spiren å gjere :love017

5+1 sliten å trøtt, ømme pupper. Og faktisk varm, jeg går som regel å fryser hele året[emoji23]

Er 3+4 og vært helt sykt kvalm siden 3+0. Var ikke det med første, testet positivt i dag. Lille var ikke planlagt i desember, men vi er veldig glad for at han/hun kommer. Nå håper vi at lille spiren sitter helt ut :)

Jeg er bare 3+6. Har vært uggen i dag, hodepine og føles veldig oppblåst. Ømme og såre pupper. Synes det var vel tilig å kjenne symptomer!

Der kom ømme pupper! Veldig letta egentlig, for har ikke kjent noe til det tidligere! Det er ikke voldsomt, men nok til at jeg tar det som et godt tegn :)

Munnsår!!!!! Herregud!!! Får det hver gang eg er gravid. Men denne gangen har eg både oppe og nede på leppene. Ser jo søren ikke klok ut!!! Sikker kombo med lite søvn og forkjølelse. Men likevel! Jeezes
Har også ømme pupper og ser de har forandret seg litt. (Har bittesmå så ser fort når de er anderledes). Og bekkenet er no vondt det. Men foreløpig fungerer eg som normalt heldigvis :) 4+3

Munnsår!!!!! Herregud!!! Får det hver gang eg er gravid. Men denne gangen har eg både oppe og nede på leppene. Ser jo søren ikke klok ut!!! Sikker kombo med lite søvn og forkjølelse. Men likevel! Jeezes
Har også ømme pupper og ser de har forandret seg litt. (Har bittesmå så ser fort når de er anderledes). Og bekkenet er no vondt det. Men foreløpig fungerer eg som normalt heldigvis :) 4+3
Munnsår har jeg også fått.. Tenkte ikke over at det var derfor jeg men er vel det. Ekkelt for det er akkurat i "gapet" så merker det godt når jeg åpner munnen..

Startet å bli litt uggen på kveldene. Og veldige strekk smerter nederst i magen og i bekkenet. Så tydelig at noe vokser [emoji4] nederste del av magen er heller ikke så flat lenger [emoji12]

seriøst!!!! Aaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu.... det er helt døden med bh på akkurat nå... gjør så vondt

Back
Topp