Symptomer

Åneiii! Finn den grønne isteen! Sånn litt rar plastflaske. Og kanskje noen salte peanøtter ?

Av alle ting endte jeg opp med valnøtter[emoji15] De hadde hverken iste eller druer som jeg virkelig har lyst på i dag, så jeg må innom en butikk til på veien før jobb! Nå må jeg jo finne den isteen[emoji23]

Av alle ting endte jeg opp med valnøtter[emoji15] De hadde hverken iste eller druer som jeg virkelig har lyst på i dag, så jeg må innom en butikk til på veien før jobb! Nå må jeg jo finne den isteen[emoji23]
Haha off! Tror samboeren min fant den på en meny butikk :)

Merker endel murring/rart nederst ved magen. Vanskelig å beskrive det. Er ikke vondt, men litt ubehagelig for jeg skjønner ikke hva det er. Er ikke ligsmentstrekking. Merker det mest på kvelden. Blir så spennende å se om det er noe levende på ul på fredag. Har definitivt mer symptomer denne gangen.

Mye kvalm og uggen :p

Merker endel murring/rart nederst ved magen. Vanskelig å beskrive det. Er ikke vondt, men litt ubehagelig for jeg skjønner ikke hva det er. Er ikke ligsmentstrekking. Merker det mest på kvelden. Blir så spennende å se om det er noe levende på ul på fredag. Har definitivt mer symptomer denne gangen.

Likens her og, murrer en go del hele tiden. Har vært mest på høyre side, men nå litt over hele området [emoji3][emoji106]

Murrer mye her også[emoji4]

Flere enn meg som er kvalm når de våkner? Kjenner jeg grur meg til i morgen tilig når jeg skal på jobb :o

7+4 og fortsatt ikke kvalm! Alt er bra med spiren også. Nyter det altså [emoji23] kan jo bli litt uggen av lukter. Men har ikke den kjente kvalmen som jeg hadde i mine 2 andre svangerskap [emoji4] men ømme og større pupper, treg mage, litt kviser, tisser oftere, lite matlyst og hatt skikkelig ligament smerter og murringer de siste dagene.

Hvor vanlig er det å ha symptomer som kommer og går? I to dager hadde jeg passe ømme bryster og i dag ikke noe merkbart :/ Har vel sikkert ikke noe å bekymre meg over, men jeg klarer ikke helt å slippe tanken om at det kan være negativt..

Hvor vanlig er det å ha symptomer som kommer og går? I to dager hadde jeg passe ømme bryster og i dag ikke noe merkbart :/ Har vel sikkert ikke noe å bekymre meg over, men jeg klarer ikke helt å slippe tanken om at det kan være negativt..
Veldig vanlig [emoji4] drit ømme pupper i noen dager. Så ingenting på noen dager, så vondt igjen [emoji4]

Det kjennes ut som jeg har fått en strekk i underlivet [emoji28] På høyre side, foran der hvor jeg innbiller meg at høyre eggstokk er. Det kjennes ut som en konstant liten strekk, og hvis jeg nyser eller hoster så gjør det skikkelig vondt. Hva er det her for noe...?

Det kjennes ut som jeg har fått en strekk i underlivet [emoji28] På høyre side, foran der hvor jeg innbiller meg at høyre eggstokk er. Det kjennes ut som en konstant liten strekk, og hvis jeg nyser eller hoster så gjør det skikkelig vondt. Hva er det her for noe...?

Sånn har jeg òg, stikker og drar liksom.. men sånn har hatt de fem andre svangerskapene også, så er normalt, det heter noe, men husker ikke hva.
Når jeg nyser føles det ut som om jeg skal rive det fra hverandre..

Back
Topp