Jeg så noen skikkelig lekre, vatterte uten spiler på Kappahl! Vurderer å skaffe meg det altsåseriøst!!!! Aaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu.... det er helt døden med bh på akkurat nå... gjør så vondt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så noen skikkelig lekre, vatterte uten spiler på Kappahl! Vurderer å skaffe meg det altsåseriøst!!!! Aaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu.... det er helt døden med bh på akkurat nå... gjør så vondt
ja, må visst kutte ut spiler etterhvert tror eg.. Men det er så kjipt siden jeg egentlgi ikke har pupperJeg så noen skikkelig lekre, vatterte uten spiler på Kappahl! Vurderer å skaffe meg det altså
Enig med deg! Derfor det var så digg å finne skikkelig vatterte! Ser de har mange nå.. F.eks denne https://www.kappahl.com/nn-no/dame/bh/boylelos-bh/883165ja, må visst kutte ut spiler etterhvert tror eg.. Men det er så kjipt siden jeg egentlgi ikke har pupper
oj, de var veldig fine da Takk for tipsEnig med deg! Derfor det var så digg å finne skikkelig vatterte! Ser de har mange nå.. F.eks denne https://www.kappahl.com/nn-no/dame/bh/boylelos-bh/883165
har d slik jeg også i dag.. Synes d er skummelt.. Hatt mildere murringer tidligere, men i dag er det ille.. Ikke vondt, men ubehagelig.Har så mye mensmurringer at jeg faktisk blir bekymret![emoji15] Det er så vondt til tider at det nærmest brenner der nede!
har d slik jeg også i dag.. Synes d er skummelt.. Hatt mildere murringer tidligere, men i dag er det ille.. Ikke vondt, men ubehagelig.
Til dere andre som sliter med kvalme, jeg får ikke i meg noen ting. Alt gjør det verre men jeg har funnet en ting! Pukka te med sitron, honning og ingefær! Fikk plutselig et par timer uten å være kvalm har slitt med å få i meg ingefær på andre måter, så denne var super. Burde prøves !
Bare hyggelig!oj, de var veldig fine da Takk for tips
Salt lakris hjelper her også. Det var en av de få reddende tingene sist også [emoji28] noisy er kjempe godt, men jeg blir så rar i magen av kullsyre.. Har du prøvd den nye grønne isteen på flaske? Asså grønn te ikke bare fargen grønn [emoji28] den hjelper veldig for meg, selv om jeg ikke kan drikke vanlig svart te uten å bli dårlig! Og pommes frittes med masse grill krydder [emoji173]Flott tips! Får bare i meg salt lakris (ikke mengder!) og en brødskive innimellom... den skal jeg prøve! Fikk ned en Noisy med eple, pære og appelsin nå også og det var godt!
Salt lakris hjelper her også. Det var en av de få reddende tingene sist også [emoji28] noisy er kjempe godt, men jeg blir så rar i magen av kullsyre.. Har du prøvd den nye grønne isteen på flaske? Asså grønn te ikke bare fargen grønn [emoji28] den hjelper veldig for meg, selv om jeg ikke kan drikke vanlig svart te uten å bli dårlig! Og pommes frittes med masse grill krydder [emoji173]
Føler med deg! Prøver å holde hodet over vann på jobb. Meg og ritzkjeksene mine [emoji23]Nei den har jeg ikke prøvd, men det skal jeg gjøre! Merker at sitrus og ting som er friskt hjelper veldig! Våknet i morrest og følte meg sååå pigg, så spiste jeg frokost og så var det rett tilbake i kvalmeland[emoji85]
Føler med deg! Prøver å holde hodet over vann på jobb. Meg og ritzkjeksene mine [emoji23]
Åneiii! Finn den grønne isteen! Sånn litt rar plastflaske. Og kanskje noen salte peanøtter ?Haha ritz er livet[emoji173]️ Men nå begynner jeg å bli kvalm av tanken på de også! Er på butikken nå og prøver å finne survivalkit til seinvakt i dag[emoji15]