Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sykt såre brystvorter. Særlig på venstre [emoji13]
Helt sykt såre brystvorter. Særlig på venstre [emoji13]
Nei her er det stikk motsatt[emoji22] Skulle nesten ønske jeg hadde det[emoji23][emoji90]
Da vil jeg si at det går fint an å ha en liten spire med bankende hjertet og det eneste symptomene er vondt i puppene og trøtt [emoji23] har jo litt murringer og treg mage osv. Men er ikke kvalm. Ikke enda i hvertfall [emoji12] er 6+6 i dag [emoji4]
Samme her [emoji4] og var veldig kvalm i mine to forie svangerskap. Så var nervøs for at det var negativt å ikke være det nå. Men alt var fint [emoji4]Godt å høre Blir litt bekymret til tider selv at jeg ikke merker mer. Det er vonde og ømme pupper og litt oppblåst som er mine symptomer foreløpig. Har hatt to dager hvor jeg har følt meg litt uggen tidlig på dagen, men overhodet ikke noe voldsomt! Får vel kanskje være glad for at man ikke plages så mye
Godt å høre Blir litt bekymret til tider selv at jeg ikke merker mer. Det er vonde og ømme pupper og litt oppblåst som er mine symptomer foreløpig. Har hatt to dager hvor jeg har følt meg litt uggen tidlig på dagen, men overhodet ikke noe voldsomt! Får vel kanskje være glad for at man ikke plages så mye
Jeg har også hatt dager med ingen symptomer [emoji12] så kommer det dager hvor puppene tar liv av meg [emoji23] er ikke like trøtt vær dag heller [emoji4] og ikke er jeg så trøtt at jeg må legge meg ned i løpet av dagen. Sist måtte jeg sove 1-2 timer på dagen vær dag [emoji12]Jeg er så redd for at det ikke er noe liv inni der. Jeg er ikke trøtt lenger, og nå føler jeg egentlig ikke noe som helst. Det er så ekkelt å ikke vite, og jeg føler at alle andre kjenner så mye [emoji853]
Jeg har også hatt dager med ingen symptomer [emoji12] så kommer det dager hvor puppene tar liv av meg [emoji23] er ikke like trøtt vær dag heller [emoji4] og ikke er jeg så trøtt at jeg må legge meg ned i løpet av dagen. Sist måtte jeg sove 1-2 timer på dagen vær dag [emoji12]
Er dere oppe og tisser hver natt? Jeg har ikke gjort det siste par nettene, og DET bekymrer meg
Er dere oppe og tisser hver natt? Jeg har ikke gjort det siste par nettene, og DET bekymrer meg