Symptomer

Puppene dreper meg i dag! Ømme og brystvortene brenner!

Da vil jeg si at det går fint an å ha en liten spire med bankende hjertet og det eneste symptomene er vondt i puppene og trøtt [emoji23] har jo litt murringer og treg mage osv. Men er ikke kvalm. Ikke enda i hvertfall [emoji12] er 6+6 i dag [emoji4]

Da vil jeg si at det går fint an å ha en liten spire med bankende hjertet og det eneste symptomene er vondt i puppene og trøtt [emoji23] har jo litt murringer og treg mage osv. Men er ikke kvalm. Ikke enda i hvertfall [emoji12] er 6+6 i dag [emoji4]

Godt å høre :D Blir litt bekymret til tider selv at jeg ikke merker mer. Det er vonde og ømme pupper og litt oppblåst som er mine symptomer foreløpig. Har hatt to dager hvor jeg har følt meg litt uggen tidlig på dagen, men overhodet ikke noe voldsomt! Får vel kanskje være glad for at man ikke plages så mye :p

Godt å høre :D Blir litt bekymret til tider selv at jeg ikke merker mer. Det er vonde og ømme pupper og litt oppblåst som er mine symptomer foreløpig. Har hatt to dager hvor jeg har følt meg litt uggen tidlig på dagen, men overhodet ikke noe voldsomt! Får vel kanskje være glad for at man ikke plages så mye :p
Samme her [emoji4] og var veldig kvalm i mine to forie svangerskap. Så var nervøs for at det var negativt å ikke være det nå. Men alt var fint [emoji4]

Jeg er så redd for at det ikke er noe liv inni der. Jeg er ikke trøtt lenger, og nå føler jeg egentlig ikke noe som helst. Det er så ekkelt å ikke vite, og jeg føler at alle andre kjenner så mye [emoji853]

Jeg er så redd for at det ikke er noe liv inni der. Jeg er ikke trøtt lenger, og nå føler jeg egentlig ikke noe som helst. Det er så ekkelt å ikke vite, og jeg føler at alle andre kjenner så mye [emoji853]
Jeg har også hatt dager med ingen symptomer [emoji12] så kommer det dager hvor puppene tar liv av meg [emoji23] er ikke like trøtt vær dag heller [emoji4] og ikke er jeg så trøtt at jeg må legge meg ned i løpet av dagen. Sist måtte jeg sove 1-2 timer på dagen vær dag [emoji12]

Jeg har også hatt dager med ingen symptomer [emoji12] så kommer det dager hvor puppene tar liv av meg [emoji23] er ikke like trøtt vær dag heller [emoji4] og ikke er jeg så trøtt at jeg må legge meg ned i løpet av dagen. Sist måtte jeg sove 1-2 timer på dagen vær dag [emoji12]

Jeg har vært sånn at jeg trenger to timer søvn midt på dagen, jeg også. Og da er det så skummelt når alle symptomene forsvinner [emoji85] Men godt å høre at det er sånn hos deg også! Det er litt beroligende.

Jeg har ekstremt lite symptomer, er bare svett om natta og våkner lett....
men kjenner ikke noe på dagtid eller ettermiddagen, så blir nervøs av det...

Nå er jeg kvaaaalm.... men det kan ha noe med den stoooore koppen med kakao og krem jeg nettopp hadde i meg [emoji28]

Mens murringer har startet. Me satser på det bare er murringer. Fikk ligament strekk når jeg nøs i dag. Det er jo positivt :p

ganske lite symptomer her,akkurat som sist.. men nok til at jeg føler meg gravid innimelllom. Jeg er egentlig glad til så lenge sterk kvalme uteblir. Til nå har graviditeten vært helt lik :)

Er dere oppe og tisser hver natt? Jeg har ikke gjort det siste par nettene, og DET bekymrer meg

Er dere oppe og tisser hver natt? Jeg har ikke gjort det siste par nettene, og DET bekymrer meg

Nei, ikke gjort det ene neste natt. Jeg har strengt talt ingen symptomer nå. Årh, kan jeg ikke bli kvalm eller noe? Anything! [emoji28]

5+4 idag og dagens første kaffekopp kom nesten i retur. Mistenker at jeg er noe lenger på vei enn jeg tror selv. TUL kan bli spennende!

6+5 og i dag er alle symptomer bortsett fra forstoppelse og ligamentsmerter fraværende! Og jeg må innrømme at det passer meg bra nå når jeg har fri før arbeidshelg og leiligheten ikke ser ut i måneskinn! Nå får jeg jo gjort noe, og endelig spist ordentlig med mat! Jeg tror faktisk det er disse arbmbåndene som hjelper på! Var kvalm og uggen i dagmorges, men da jeg tok de på ble det borte! Halleluja[emoji23] Måtte formen bare holde seg sånn fremover!!

Back
Topp