Jeg har nesten stikkninger o.l. hele tia jeg. Hadde det med første og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke sånne ligament smerter eller hva det heter du kjenner da?![]()
Jeg har også hatt det! Ingen blod her foreløpig så er vel normalt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke sånne ligament smerter eller hva det heter du kjenner da?![]()
Hva er ligamentsmerter da??
6+5 og fortsatt ingen symptomer. Nå blir jeg snart helt sprø. Har en skikkelig dårlig feeling her. Vurderer å ringe legen å høre om jeg kan komme inn til ul før jeg egentlig skal.. 8 dager til. Helt uutholdelig. Helt ok å ikke ha symtomer bare jeg vet at spira har det fint inni der. Ikke engang ømme pupper enda.. det hadde jeg jo til og med sist, selv om det gikk galt. Jeg blir sprø![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for at du prøver å berolige megSå lenge du ikke blør, så er det ingenting som tilsier at noe er galt. Mange går gjennom svangerskapet uten symptomer, og symtomene kommer uansett normalt i den tida du er nå. Skjønner godt at du syns det er skummelt å ikke føle noe enda, men ville bare minne deg på at det ikke trenger å være et dårlig tegn.![]()
Takk for at du prøver å berolige meg
Men dessverre, har friskt i minne da jeg hadde MA i november i fjor.. symptomene var mildere enn de tidligere svangerskapene, men ingen som helst andre tegn på at spiren slutta å utvikle seg i uke fem.. fikk en tilfeldig ul i uke ni der det ble oppdaget, og derfor jeg er så stressa på symptomene nå..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det var første ul i uke ni, skulle egentlig ikke ha ul før uke 12, men var inne til kontroll og da ville legen min ta en kikk siden jeg var litt bekymret for mildere symtomer enn de to andre svangerskapene mine. Og da viste det en graviditet som var gått til grunne veldig tidlig, bare kroppen min som ikke forstod det.Jeg har like mye angst for dette :/ men hadde du vært på tidligere ultralyd no sist, når du fant det ut ? Eller fant du det ut på den første ultralyden? Skal på tidlig ul i måren.
Jeg er også veldig rar i magen! Blir fort kvalm/dårlig hvis jeg venter lenge med å spise, men det går fort over heldigvis. Så håper ikke "rar i magen" er et symptom på at den kvalmen alle snakker om er på veiHar vært rar i magen lenge.. Men skikkelig kvalme har ikke kommer enda. Dere som har fått kvalmen skikkelig, var dere rare/urolige i magen i tiden før kvalmen kom skikkelig? Litt utolig mtp praksisen min :S
Jeg er også veldig rar i magen! Blir fort kvalm/dårlig hvis jeg venter lenge med å spise, men det går fort over heldigvis. Så håper ikke "rar i magen" er et symptom på at den kvalmen alle snakker om er på vei
Det symptomet som bemerker seg mest her utenom trettheten, er at hver ENESTE natt- så må jeg opp å tisse, våkner av at jeg ikke klarer å holde meg lenger. Som sagt tidligere har jeg aldri pleid å gå på do om nattenHar begynt å bli en vane nå, haha!
Hehe, slitsomt! Jeg er 7+1 i dagJeg må også ofte på do og veksler mellom løs og hard mage. Har ikke måttet opp om natten enda da men springer på do rett som det er på dagen. Hvor langt er du på vei da?
Jeg er også veldig rar i magen! Blir fort kvalm/dårlig hvis jeg venter lenge med å spise, men det går fort over heldigvis. Så håper ikke "rar i magen" er et symptom på at den kvalmen alle snakker om er på vei
Det symptomet som bemerker seg mest her utenom trettheten, er at hver ENESTE natt- så må jeg opp å tisse, våkner av at jeg ikke klarer å holde meg lenger. Som sagt tidligere har jeg aldri pleid å gå på do om nattenHar begynt å bli en vane nå, haha!
Haha, her er det rundt 01:00 og 02:30 hver nattHehe! Samme her! Det virker som om blæren min har en egen vekkerklokke som ringer 03:30 hver natt, for da MÅ jeg bare gå og tisse! Må aldri dette ellers, så det er litt uvant![]()