Stinepine
Flørter med forumet
Svisker gir jo løs mage og det trenger jeg ikke mer av![]()
hehe. "presse ned mat" aa skjønner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svisker gir jo løs mage og det trenger jeg ikke mer av![]()
Hehe ja dårlig matlyst og kvalmehehe. "presse ned mat" aa skjønner![]()
Håper virkelig jeg og, takkler dårlig å være kvalm.Håper det går fort over da![]()
Ta c vitamin tilskudd og vær flink med håndvask nåUke 7 i dag og har de typiske symptomene som ømme pupper og litt morgenkvalme, dog ikke så mye enda... Men, jeg har har virusinfeksjon med feber og forkjølelse for andre gang siden uke 4! Føler at immunforsvaret mitt er borte, og hver gang 2-åringen nyser på meg blir jeg syk. Frustrerende... Jeg er syk kanskje en gang i året ellers. Var heller ikke plaget med dette sist graviditet, men da hadde jeg heller ikke barnehagebarn hjemme.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kaster opp!tror det er en blanding av graviditet og nervøsitet ;/
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app[/quote
Prøv å slapp av, spis hver 2 time. Ingefær kapsler fjerna en del av kvalmen her + seabands.
Banan funka for å få næring, i går spiste jeg mye til kvelds, spiste en banan i senga før jeg sto opp og nå skal jeg spise knekkebrød før jeg blir sulten igjen![]()
Har også slutta å ta folat om morgenen og skal heller ta det på kvelden, tror jeg blir dårlig av folat![]()
Kan stikke litt nederst i magen, minner om menssmerter. Andre som opplever det?
Blir litt småredd hver gang det kommer, tar meg selv i å kikke ekstra på dopapiret etter jeg har tørka meg for å forsikre meg om at det ikke er noe blod!litt paranoid..
Kan stikke litt nederst i magen, minner om menssmerter. Andre som opplever det?
Blir litt småredd hver gang det kommer, tar meg selv i å kikke ekstra på dopapiret etter jeg har tørka meg for å forsikre meg om at det ikke er noe blod!litt paranoid..