Symptomer?

Huff, den jævla kvalmen (unnskyld språket!)! Har klart å få i meg litt banan og noen halve skiver i dag. Må lage en lang handleliste til mannen i morgen, med ting som kanskje kommer til å friste.

Kaster opp! :( tror det er en blanding av graviditet og nervøsitet ;/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uke 7 i dag og har de typiske symptomene som ømme pupper og litt morgenkvalme, dog ikke så mye enda... Men, jeg har har virusinfeksjon med feber og forkjølelse for andre gang siden uke 4! Føler at immunforsvaret mitt er borte, og hver gang 2-åringen nyser på meg blir jeg syk. Frustrerende... Jeg er syk kanskje en gang i året ellers. Var heller ikke plaget med dette sist graviditet, men da hadde jeg heller ikke barnehagebarn hjemme.

Sent from my iPhone using BV Forum

Løs og hard mage om hverandre her.. Og litt småkvalm. 5+2. Kanskje kvalmen er på vei

Uke 7 i dag og har de typiske symptomene som ømme pupper og litt morgenkvalme, dog ikke så mye enda... Men, jeg har har virusinfeksjon med feber og forkjølelse for andre gang siden uke 4! Føler at immunforsvaret mitt er borte, og hver gang 2-åringen nyser på meg blir jeg syk. Frustrerende... Jeg er syk kanskje en gang i året ellers. Var heller ikke plaget med dette sist graviditet, men da hadde jeg heller ikke barnehagebarn hjemme.

Ta c vitamin tilskudd og vær flink med håndvask nå :)

Kaster opp! :( tror det er en blanding av graviditet og nervøsitet ;/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app[/quote
Prøv å slapp av, spis hver 2 time. Ingefær kapsler fjerna en del av kvalmen her + seabands.
Banan funka for å få næring, i går spiste jeg mye til kvelds, spiste en banan i senga før jeg sto opp og nå skal jeg spise knekkebrød før jeg blir sulten igjen :)
Har også slutta å ta folat om morgenen og skal heller ta det på kvelden, tror jeg blir dårlig av folat :P

Jeg har blod smak i munnen, er det dette som er den metallsmaken? :P

Symptomene kom så fort denne gangen.
-Ømme, voksende bryster
-Svimmel
-Konstant sulten
-Oppblåst og treg mage
-Ettermiddagskvalme
-Dårlig nattesøvn

Men kan ha alle disse og flere, bare vi får beholde det denne gangen :-)

Dette er min første graviditet, så mye er nytt for meg. I dag under forelesningen fikk jeg sånn syk verking akkurat som det var i eggstokk området. Det verket skikkelig ihvertfall 5 timer. Er vekke nå, Noen som har en peiling på hva det kan være ? Er 5+5 i dag

Føler meg egentlig ganske "symptomløs" :P
Eneste som gjorde at jeg tok en test var at jeg våknet midt på natten å bare følte at jeg måtte gjøre det!!
Har kansje litt ømmere bryster enn vanlig, og er litt oppblåst :)
Men er ikke velig langt kommet enda heller da så, det gjenstår å se om jeg er like heldig denne gangen som med forrige ;) hehe

Jeg har virkelig fått merke morgenkvalmen de siste dagene! Tar det som et veldig godt tegn. Er jo egentlig bare overlykkelig,men herlighet så ubehagelig det kan være.

I dag har jeg kjøpt et sånn sea band på apoteket. Håper det kan hjelpe! Er 6+3,så jeg for vel bare stålsette meg noen uker fremover!

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan få dempet kvalmen?

Nå har ømme bryster meldt sin ankomst! Syntes det tok lang tid før de ble ømme men nå er det altså auau. Er 5+3

Er 5+5 i dag. Og morgenkvalmen har meldt sin ankomst. Går i 20 min til skolen hver dag. Kjenner jeg brekker meg når jeg er framme Har det heldigvis bare om morningen.

Kan stikke litt nederst i magen, minner om menssmerter. Andre som opplever det?

Blir litt småredd hver gang det kommer, tar meg selv i å kikke ekstra på dopapiret etter jeg har tørka meg for å forsikre meg om at det ikke er noe blod!:eek: litt paranoid..

Blir litt småredd hver gang det kommer, tar meg selv i å kikke ekstra på dopapiret etter jeg har tørka meg for å forsikre meg om at det ikke er noe blod!:eek: litt paranoid..

Jeg har også hatt det! Ingen blod her foreløpig så er vel normalt?

Det er ikke sånne ligament smerter eller hva det heter du kjenner da? :)

Back
Topp