Symptomer?

I dag holdt jeg faktisk på å sende hele frokosten i retur utover kjøkkengulvet:P Vet ikke om det var et snev av morgenkvalme eller om det rett og slett var en ekkel frokostblanding:P

Noen andre enn meg som har vondt nedentil? Er det normalt? Det er ikke så ille men har hatt det noen dager

Sent from my iPhone using BV Forum

4+4
Har en del stikk og røsk neri livmor området. Noen ganger bare på høyre side, er det normalt?
Puppene er fortsatt vonde, verken mer eller mindre.
Blir kvalm om jeg er for varm, for sliten, for sulten eller styrer på for mye med trening eller stress.
Dårlig matlyst er enda her :P

Er fortsatt på barseltreff med lillemor en gang i uken, men i dag måtte jeg bare dra hjem tidlig. Er så trøtt.. konstant slapp. Kan ligge på sofaen i dyna hele dagen om jeg hadde muligheten.

Jeg er sliten, slapp og trett. Litt kvalm idag, men tror det kommer av at jeg er utmattet og svimmel av krystallsyka ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sykt mye stikkinger her .. Helt sykt.. Men tror kanskje det kan være fordi jeg har noen små cyster på den ene eggstokken.. Noen andre som har det? :/

Sent from my iPad using BV Forum

Eg har vart dårlig med dei 3 andre og kjenner det godt allerede kvalm og slapp

Og veldig sliten :(

Kjenner også igjen den stikkingen dere beskriver :) Det er helt vanlig, hadde det med lillemor også.

Er skikkelig trøtt og sliten i dag. Kvalmen har ikke vært tilstede i dag og i går, så det har vært litt deilig. Nå er jeg bare så trøtt og sliten at jeg egentlig bare vil legge meg nå og sove til i morgen tidlig. :p

5+2 og jeg har fortsatt mye smerter i magen. Minner om menssmerter, og varer heldigvis ikke så lenge av gangen. Men har hørt det er helt normalt, så trøster meg med det. :) Det verste for øyeblikket er egentlig fordøyelsen. Sliter med at jeg må på do om nettene og at jeg har ekstreme luftsmerter og mageknip. Har funnet ut at det kan være fordi jeg spiser en del brokkoli, så håper det hjelper å kutte det ut! Ikke morsomt, i hvert fall! :( Men ellers er formen ganske fin. Litt ekstra sulten, småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok + ømme pupper. Synes de kan vokse litt snart også, hihi. :D

5+2 og jeg har fortsatt mye smerter i magen. Minner om menssmerter, og varer heldigvis ikke så lenge av gangen. Men har hørt det er helt normalt, så trøster meg med det. :) Det verste for øyeblikket er egentlig fordøyelsen. Sliter med at jeg må på do om nettene og at jeg har ekstreme luftsmerter og mageknip. Har funnet ut at det kan være fordi jeg spiser en del brokkoli, så håper det hjelper å kutte det ut! Ikke morsomt, i hvert fall! :( Men ellers er formen ganske fin. Litt ekstra sulten, småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok + ømme pupper. Synes de kan vokse litt snart også, hihi. :D

Har samma smerter i magen som deg :) Det varer i et bittelite minutt, så er det borte i flere timer. Så kan det stikke litt igjen, også er det for eksempel borte til nestedag. Sånn er det i alle fall hos meg :) Venninna mi sa det var murringer, og at det er veldig normalt når livmoren strekker seg å jobber :D

Kjøp deg minifom på apoteket og ta for luften.
Kulsyre, kål typer, løk typer, erter og bønner kan gi en del luft. Samme med melkeprodukte, laktose er sukker som gir luft. Alt sukker gir luft.

Jeg er 5+1 i dag i følge BV, men tror i grunn at EL var sent i perioden, så blir ikke overrasket om jeg blir satt tilbake på UL (håper spiren sitter denne gang!).
Har ikke så mange symptomer enda, er kald på beina (det var jeg med førstemann også), litt ømme bryst, litt for god luktesans (reagerte når hun som kom bak meg i køen på butikken skulle kjøpe fiskeboller - de luktet ikke godt ;P) og er veldig svimmel når jeg står/går lengre enn 5min.
Noen som har gode tips mot svimmelheten..? Passer dårlig i yrket mitt hvor jeg står og går hele dagen uten mulighet til å sette meg ned :(

Er 4+5 i dag

Jeg har ikke bare ømme pupper lengre. Men de er kjempe vonde. Akkurat som jeg har blitt skikkelig solbrent, med en blåveis inni puppen :smiley-ashamed008 Så det er deilig med en kald dusj pga puppene.

Har merket at kolleger på jobben har sett på puppene mine under samtaler :smiley-ashamed008 Litt redd for at de skal spørre om jeg er gravid

Så har jeg fått kviseutbrudd og kvalme som kommer å går.

Skikkelig mageknipe innimellom. Må stoppe og puste før det går over.

Kjøp deg minifom på apoteket og ta for luften.
Kulsyre, kål typer, løk typer, erter og bønner kan gi en del luft. Samme med melkeprodukte, laktose er sukker som gir luft. Alt sukker gir luft.

Takk for tips! :) Har drukket litt brus i helgen og spist en god del snop, men merkelig nok var det kun de to dagene hvor jeg ikke slet med luftsmerter. Så spiste jeg brokkoli igjen i går og da var helvete løs. Blir spennende å se om jeg reagerer på løken i middagen i dag, men var ikke mye så går forhåpentligvis bra. Ellers har jeg laktoseintoleranse, så det får jeg aldri i meg. :) Men er tydelig at jeg må tenke mer over hva jeg spiser. Virkelig ikke morsomt med slike ekstreme luftsmerter! :(

Jeg prøvde å trene i dag, følte meg så frisk og fin i dag tidlig(såpass at jeg nesten ble redd).
Og jeg skal IKKE bruke den energien jeg har på trening igjen! Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg sikkert hatt en fin dag i dag, hvor jeg fikk gjort litt hjemme, men ettersom jeg brukte all den energien jeg endelig fikk på trening, har jeg vært helt slakt siden da!
Helt utslitt, kjempe trøtt(selvom jeg har sovet) og bare helt ødelagt :p
Så skal holde meg unna trening frem til jeg får energien helt tilbake :D

Jeg er 5+1 i dag i følge BV, men tror i grunn at EL var sent i perioden, så blir ikke overrasket om jeg blir satt tilbake på UL (håper spiren sitter denne gang!).
Har ikke så mange symptomer enda, er kald på beina (det var jeg med førstemann også), litt ømme bryst, litt for god luktesans (reagerte når hun som kom bak meg i køen på butikken skulle kjøpe fiskeboller - de luktet ikke godt ;P) og er veldig svimmel når jeg står/går lengre enn 5min.
Noen som har gode tips mot svimmelheten..? Passer dårlig i yrket mitt hvor jeg står og går hele dagen uten mulighet til å sette meg ned :(

Isj, svimmelhet er ikke morsomt! Har dessverre ingen gode tips. :( Men vet alt om god luktesans! Typen har aldri hatt dårlig ånde, må nå synes jeg han lukter helt forferdelig uansett hva han spiser. :p Spesielt om han drikker sjokolademelk. Da synes jeg det lukter sinnsykt surt og blir kvalm, hehe.

Jeg prøvde å trene i dag, følte meg så frisk og fin i dag tidlig(såpass at jeg nesten ble redd).
Og jeg skal IKKE bruke den energien jeg har på trening igjen! Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg sikkert hatt en fin dag i dag, hvor jeg fikk gjort litt hjemme, men ettersom jeg brukte all den energien jeg endelig fikk på trening, har jeg vært helt slakt siden da!
Helt utslitt, kjempe trøtt(selvom jeg har sovet) og bare helt ødelagt :p
Så skal holde meg unna trening frem til jeg får energien helt tilbake :D

Er nok greit å ta det litt rolig fremover, da. :) Du får gå noen småturer. Fint å være litt i aktivitet, uten å slite seg helt ut.

Back
Topp