Vonde brysrvorter ellers ingenting. Fortsatt. Kanskje litt trøtt på ettermiddagen, men Er på ferie, så full rulle. jeg ikke merker mer egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi flereKjempe kvalm her. Er sengeliggende stort sett hele tiden. Kasta opp sist på lørdag.
Er SÅ lei. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke nr 2 hvis det blir samme mølla. Også sitter jeg her og tenker på de som ender med SA, og er like kvalme også går det dårlig. Huff. Jeg håper denne går bfa slik at det forhåpentligvis er verdt kvslmen.Da er vi flere
Prøv ananas juice, fra rema. Hjelper meg i hvertfall. Føler meg litt bedre i dag, vi sov kjempe lenge. Jeg er like kvalm nå som de 2 andre gangene, så kvalme avgjør ikke hvor bra eller dårlig det går. Kvalmen er værst i starten...Er SÅ lei. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke nr 2 hvis det blir samme mølla. Også sitter jeg her og tenker på de som ender med SA, og er like kvalme også går det dårlig. Huff. Jeg håper denne går bfa slik at det forhåpentligvis er verdt kvslmen.
Åh, får prøve på mandag. Orker ikke dra på butikken nå. Jeg hsr lest at de fleste har det værst i uke 9-11. Det er leeenge til.Prøv ananas juice, fra rema. Hjelper meg i hvertfall. Føler meg litt bedre i dag, vi sov kjempe lenge. Jeg er like kvalm nå som de 2 andre gangene, så kvalme avgjør ikke hvor bra eller dårlig det går. Kvalmen er værst i starten...
Hvor mange uker er du? Coop har også, pluss mango/ananas smoothie fra rema. Jeg er 6+5, slo skikkelig til med kvalme denne uken orker nesten ingen matÅh, får prøve på mandag. Orker ikke dra på butikken nå. Jeg hsr lest at de fleste har det værst i uke 9-11. Det er leeenge til.
Ja samme! Var sånn sist graviditet også for meg, jeg kjenner det forsåvidt mest om natten har du det hele dagen?Flere som er mye tett i nesa? Har nesten blitt avhengig av nesespray de siste ukene er i uke 6.
6 + 5Hvor mange uker er du? Coop har også, pluss mango/ananas smoothie fra rema. Jeg er 6+5, slo skikkelig til med kvalme denne uken orker nesten ingen mat
Heh 7 + 56 + 5
Ja det tror jeg, jeg og har hatt slike smerter i starten, men nå er det lite av dem . Er 6+5.5+1, er det mulig å få ligamentsmerter allerede? Fikk helt sykt strekk på venstre side i toppen av livmorsområde da jeg vred meg litt rart og fort på sofaen i stad
Åhh, ja da må det ha vært det. Skikkelig vondt/ubehagelig var det!Ja det tror jeg, jeg og har hatt slike smerter i starten, men nå er det lite av dem . Er 6+5.
Jeg har startet å spy daglig nå Jeg er småkvalm når jeg våkner, og såblir jeg kvalm om jeg er sulten og så plutselig blir jeg uggen. Og på kveldene har jeg plutselig måtte kaste opp. I går fikk jeg det på kveldstur med hunden og i dag fordi jeg skulle pusse tunga, så det var bortkasta tannpuss
Den er veldig av og på , faktisk , ikke konstant. Den kommer som kastet på meg . Jeg glemte enda et symptom! Nå tisser jeg HELE TIDA. vi var på kino i går og halvveis inni filmen måtte jeg gå ut og tisse. Ikke i mine 29 år har det skjedd førÅhh, ja da må det ha vært det. Skikkelig vondt/ubehagelig var det!
Næmmen oj, stakkars det hørtes innmari slitsomt og ubehagelig ut! Blir det bedre bare du får opp litt da, eller er kvalmen ganske konstant uansett? Håper formen tar seg opp snart, så du slipper å stri med det der veldig lenge
Hahaha, skønner hva du mener. Har såvidt begynt å bli mer tissetrengt nå jeg også, men under graviditeten i fjor hadde jeg det helt likt. Måtte opp 2-3 ganger pr natt, veldig irriterendeDen er veldig av og på , faktisk , ikke konstant. Den kommer som kastet på meg . Jeg glemte enda et symptom! Nå tisser jeg HELE TIDA. vi var på kino i går og halvveis inni filmen måtte jeg gå ut og tisse. Ikke i mine 29 år har det skjedd før
Ååh, så frustrerende. Varer det hele graviditeten eller gir det seg etter 1. trimester?Hahaha, skønner hva du mener. Har såvidt begynt å bli mer tissetrengt nå jeg også, men under graviditeten i fjor hadde jeg det helt likt. Måtte opp 2-3 ganger pr natt, veldig irriterende