Symptomer allerede?

Ååh, så frustrerende. Varer det hele graviditeten eller gir det seg etter 1. trimester?
Aner ikke, kom bare til 6+0 den gangen dessverre. Men vil tro akkurat det kan vare ganske lenge for enkelte, er vel derfor det er viktig med knipeøvelser også slik at man unngår urinlekkasjer slik jeg har forstått det :love2
 
Aner ikke, kom bare til 6+0 den gangen dessverre. Men vil tro akkurat det kan vare ganske lenge for enkelte, er vel derfor det er viktig med knipeøvelser også slik at man unngår urinlekkasjer slik jeg har forstått det :love2
Der var et godt råd! Jeg har tenkt at det er lenge til fødsel så jeg har god tid med knipeøvelser :hilarious:
 
Har hatt mine første brekninger ut av det blå i dag. Det opplevde jeg ikke med første. Får bare plutselig kvalme og kroppen prøver å brekke seg. Æsj :arghh:
 
Flere som har ømme bryst av og på?
I dag har jeg skikkelig humørsvingninger, er uvel, varm og har hodepine (fyllesyk følelse :hilarious: ) mens puppene er nesten ikke noe ømme i dag
 
Flere som har ømme bryst av og på?
I dag har jeg skikkelig humørsvingninger, er uvel, varm og har hodepine (fyllesyk følelse :hilarious: ) mens puppene er nesten ikke noe ømme i dag
Jepp, her er ømheten i puppene varierende. Det verste for meg i dag er trøttheten, samt at jeg tror jeg begynner å merke jeg er mer tissetrengt enn vanlig:wacky:
 
Jeg vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre egentlig, men jeg har hatt diaré i over en uke nå :schocked028 Og jeg har så mye vondt i magen pga det.

Men utenom det så er mine eneste symptomer fortsatt bare økt luktesans og ligamentsmerter. Ser ut til at jeg slipper unna kvalmen denne gangen også :smiley-angelic001
 
Såre nupper, kvalm, oppkast (gått ned nesten 1 kg på en uke), økt luktesans, nesten ingen matlyst (får i meg mye vann og juice/smoothie), sliten, mer trøtt... 7+0 i dag :Heartpink
 
Akkurat som sist, melder kvalmen sin ankomst nå i uke7 :depressed:
Håper jeg finner en annen fiks enn å spise hele tiden, la jo på meg over 20kg sist, og de har jeg ikke blitt kvitt enda...
 
Idag tidlig murra det så mye at jeg tenkte at NÅ går det galt, igjen, men det gikk heldigvis over og jeg har ikke sett noen blødning.
Jeg er også fyllesyk, sånn type fyllesyk at jeg aldri har lyst å drikke igjen :sick006 7+1
 
Det største symptomet jeg har er trøtthet. Er umåtelig trøtt og slapp. Vanligvis er jeg av typen som liker å få ting gjort, helst i går. Nå er det meste et tiltak, og ingenting frister enn å ligge på sofaen…
 
Trøtt, kvalm og veldig vonde pupper/nipler. I dag er det 38 grader i Alicante, og kvalmen er helt ekstrem - til tross for postafen og pyridoksin (?), som jeg har hatt godt effekt av til nå..
 
Anpusten! Går mye turer og jogger på mølle regelmessig (senest i går) og er ikke dårlig trent, men nå måtte jeg hive etter pusten og jeg kjente hjertet hamret etter snaue 50 meters vanlig gåhastighet i slaaaak oppoverbakke :hilarious:
 
Har fått litt vondt hodet de siste dagene, vond smak i munn. Kvalmen er veldig av å på, puppene er ømme men ikke like grusomme som starten, mest veldig sensitive nippler
 
I morges var første gang jeg har løpt til badet pga kvalmen. Satt over toalettet lenge og fikk brekninger, men ingen oppkast. :meh:
Var uggen med førstemann og tenkte at jeg ble å ha samme symptomer nå. Neida… Det er verre denne gangen.

Det hjalp heldigvis å spise, men er småkvalm enda. Åh, jeg som hadde håpet å slippe unna kvalme. Bare jeg ikke kaster opp - jeg er livredd for oppkast haha :nailbiting:
 
I morges var første gang jeg har løpt til badet pga kvalmen. Satt over toalettet lenge og fikk brekninger, men ingen oppkast. :meh:
Var uggen med førstemann og tenkte at jeg ble å ha samme symptomer nå. Neida… Det er verre denne gangen.

Det hjalp heldigvis å spise, men er småkvalm enda. Åh, jeg som hadde håpet å slippe unna kvalme. Bare jeg ikke kaster opp - jeg er livredd for oppkast haha :nailbiting:
Kvalmen er veldig opp å ned her, skjønner deg godt når det kommer til oppkast. Er noe av det værste jeg vet, men endte med å kaste opp på lørdag.
 
Har en grusom smak i munn om dagen, flere som merker noe til det. Tygger Tyggis som aldri før
 
Back
Topp