Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. 5+6 og hadde det ikke vært for at jeg visste jeg var gravid kunne jeg glatt oversett de få symptomene jeg harJeg er nesten i urovekkende god form altså. Litt ømme pupper som kommer og går og ellers i helt fin form. Krysser fingrene for at det fortsetter
Samme her! Bare jeg går opp trappa her hjemme så blir jeg andpusten og svimmelBlir så ufattelig fort anpusten og sliten
Samme her kom just hjem fra en 4 timers gå tur og har i tillegg vasket hytta jeg leier ut via airbnb tidligere i dag og er fortsatt ikke trøtt eller sliten lissom 5+3Samme her. 5+6 og hadde det ikke vært for at jeg visste jeg var gravid kunne jeg glatt oversett de få symptomene jeg har
Bra vi er flere!Samme her kom just hjem fra en 4 timers gå tur og har i tillegg vasket hytta jeg leier ut via airbnb tidligere i dag og er fortsatt ikke trøtt eller sliten lissom 5+3
Ååå dette kjenner jeg igjen! Sultfølelsen kommer så intenst. Men når jeg har mat foran meg, blir jeg litt småuggen og mister matlysten…Jeg eeeer så sulten hele tiden! Og er så frustrerende å bli kvalm mens man spiser. Jeg husker det fra første svangerskap - den sultfølelsen er ekstrem, men det nytter ikke å spise. Skal man bare spise normalt da?
Haha, samme her!I dag har jeg fått det rareste symptomet hittil: det blør fra tannkjøttet
Trekker det tilbake, måtte ta kvalmestillende etter middag Men den fungerer ihvertfall.Samme her. 5+6 og hadde det ikke vært for at jeg visste jeg var gravid kunne jeg glatt oversett de få symptomene jeg har
Skal teste ut næringsdrikker, ihvertfall om morgenen når det er verst! Ja, når man skal spise frister det plutselig ikke. Da blir jeg småkvalm. Det er et så dumt symptom, haha.. men men.Ååå dette kjenner jeg igjen! Sultfølelsen kommer så intenst. Men når jeg har mat foran meg, blir jeg litt småuggen og mister matlysten…
Det var enda verre forrige svangerskap, men da hadde jeg på dette tidspunktet også begynt å kaste opp daglig. Men da ble løsningen etterhvert sånne ernæringsdrikker fra Apoteket, for å få i meg det jeg trengte. Og det fungerte supert!
Ååh, så bra det er flere som sier dette! Jeg trodde jeg hadde fått tidenes dårligste kondis etter influensa!Samme her! Bare jeg går opp trappa her hjemme så blir jeg andpusten og svimmel
Hehe nei det blir bare værre og værre her! Jeg blir andpusten av alt, i dag var jeg i butikken og hadde handlet en kort tur og kom ut med tung pust, høy puls og hodepineÅåh, så bra det er flere som sier dette! Jeg trodde jeg hadde fått tidenes dårligste kondis etter influensa!
Ja, blir det selv. Syntes det er så tungt og slitsomt å gå, blir svimmel også innimellomSamme her! Bare jeg går opp trappa her hjemme så blir jeg andpusten og svimmel
Ja samme her! Lyst å ut å gå meg en tur, men er redd jeg besvimer på turenJa, blir det selv. Syntes det er så tungt og slitsomt å gå, blir svimmel også innimellom
Er ikke noe særlig å ha det sånn. Jeg elsker å gå masse langeturer, men nå orker jeg så vidt en liten runde. Blir så fryktelig kvalm av å gå også, om ikke jeg føler meg høy på helium for en nesten sånn det føles. Håper det blir lettere utover høstenJa samme her! Lyst å ut å gå meg en tur, men er redd jeg besvimer på turen
Ja det blir det nok!Er ikke noe særlig å ha det sånn. Jeg elsker å gå masse langeturer, men nå orker jeg så vidt en liten runde. Blir så fryktelig kvalm av å gå også, om ikke jeg føler meg høy på helium for en nesten sånn det føles. Håper det blir lettere utover høsten