Symptomer allerede?

Samme her. 5+6 og hadde det ikke vært for at jeg visste jeg var gravid kunne jeg glatt oversett de få symptomene jeg har :p
Samme her :p kom just hjem fra en 4 timers gå tur og har i tillegg vasket hytta jeg leier ut via airbnb tidligere i dag og er fortsatt ikke trøtt eller sliten lissom:p 5+3

Jeg eeeer så sulten hele tiden! :wideyed: Og er så frustrerende å bli kvalm mens man spiser. Jeg husker det fra første svangerskap - den sultfølelsen er ekstrem, men det nytter ikke å spise. Skal man bare spise normalt da?

Jeg eeeer så sulten hele tiden! :wideyed: Og er så frustrerende å bli kvalm mens man spiser. Jeg husker det fra første svangerskap - den sultfølelsen er ekstrem, men det nytter ikke å spise. Skal man bare spise normalt da?
Ååå dette kjenner jeg igjen! Sultfølelsen kommer så intenst. Men når jeg har mat foran meg, blir jeg litt småuggen og mister matlysten…
Det var enda verre forrige svangerskap, men da hadde jeg på dette tidspunktet også begynt å kaste opp daglig. Men da ble løsningen etterhvert sånne ernæringsdrikker fra Apoteket, for å få i meg det jeg trengte. Og det fungerte supert!

Ååå dette kjenner jeg igjen! Sultfølelsen kommer så intenst. Men når jeg har mat foran meg, blir jeg litt småuggen og mister matlysten…
Det var enda verre forrige svangerskap, men da hadde jeg på dette tidspunktet også begynt å kaste opp daglig. Men da ble løsningen etterhvert sånne ernæringsdrikker fra Apoteket, for å få i meg det jeg trengte. Og det fungerte supert!
Skal teste ut næringsdrikker, ihvertfall om morgenen når det er verst! Ja, når man skal spise frister det plutselig ikke. Da blir jeg småkvalm. Det er et så dumt symptom, haha.. men men.

Har smått begynt å merke litt mer symptomer nå :happy090 Var oppe 2 ganger i natt for å tisse, hver dag i 11 tiden er det som at jeg har tatt skikkelig god sovemedisin - blir så vanvittig trøtt og øynene klarer virkelig ikke å holde seg oppe. Begynt å merke sånn hul/tom/sult følelse og hvis jeg da ikke spiser noe så blir jeg akutt kvalm

Ååh, så bra det er flere som sier dette! Jeg trodde jeg hadde fått tidenes dårligste kondis etter influensa!
Hehe nei det blir bare værre og værre her! Jeg blir andpusten av alt, i dag var jeg i butikken og hadde handlet en kort tur og kom ut med tung pust, høy puls og hodepine :joyful:

Ja samme her! Lyst å ut å gå meg en tur, men er redd jeg besvimer på turen
Er ikke noe særlig å ha det sånn. Jeg elsker å gå masse langeturer, men nå orker jeg så vidt en liten runde. Blir så fryktelig kvalm av å gå også, om ikke jeg føler meg høy på helium for en nesten sånn det føles. Håper det blir lettere utover høsten

Er ikke noe særlig å ha det sånn. Jeg elsker å gå masse langeturer, men nå orker jeg så vidt en liten runde. Blir så fryktelig kvalm av å gå også, om ikke jeg føler meg høy på helium for en nesten sånn det føles. Håper det blir lettere utover høsten
Ja det blir det nok!

4+5 i dag, og begynner for alvor å kjenne det i puppene nå :inpain: Blir nesten kvalm av ubehag bare jeg er nær niplene, og puppene føles plutselig megatunge:blackeye:

5+4 og jeg måtte gå hjem under middagen i går og kastet opp alt sammen. Puppene dreeeper meg akkurat nå, det er skikkelig pyton å gå med bikini, smøre solkrem osv.

Har medisiner med for kvalmen men i går fungerte den ikke spesielt godt... Baaah angrer på at vi bestilte tur på 2 uker, men jeg visste ikke at jeg var gravid på det tidspunktet.....

Back
Topp