Symptomer allerede?

Nå fikk jeg faktisk min første skikkelige kvalmebølge! Sånn at jeg ikke var i tvil om at jeg var kvalm om det gir mening, wihu håper det fortsetter❤️
Åååhh, det mååå bare være et godt tegn!! Mye som er annerledes for deg nå enn tidligere :joyful: Sært å si, men her inne får det være greit: heia kvalmen!! :happy093.:laughing002

Jeg har det likt! Jeg har en følelse av å være kvalm av og på, men ikke nok til å kunne si at oi nå var jeg kvalm! Håper det tar seg opp så jeg kan bekrefte for meg selv at jo jeg er kvalm❤️
Samme her! Spesielt i dag har jeg kjent sånn av og på-kvalme. Fikk litt nå mens jeg spiste middag. Usj. Men jeg er litt glad jeg kjenner symptomer da :hilarious:

Føler meg nesten unormal. Fortsatt minimalt med symptomer. Litt tunge og ømme pupper bare. Og noe ligamentsmerter her og der. Men ellers ikke noe. Ble litt kvalm i går, men tror det var fordi jeg ble varm når jeg pakket. I dag har jeg kjørt bil i 8 timer uten å i det hele tatt merke noe til noe kvalme :p 5+5 i dag.
Syns å huske jeg var lik med datteren min, at det lille jeg hadde av kvalme kom senere. Håper bare jeg husker riktig :hilarious:

7+6 i dag, å jeg har heldigvis en dag uten intens kvalme, bare småkvalm å brekker meg av ogtil. Litt stikking i livmor siden i går.

Jeg fikk en tung beskjed ang kreften hos min lillesøster på 8 år i går, og endte med å gråte ukontrollert i en time og nærmest hyperventilerte. Min samboer prøvde å roe meg ned, men jeg var (naturlig nok) helt fra meg. Kjente meg veldig øm og sliten i magen etterpå når jeg fikk roet meg og føles ut som jeg var støl i magen i dag tidlig. Men nå er det mye bedre, og er bare trøtt og nedfor.

Tror dere gårsdagen var farlig for spiren i magen? :sorry: Jeg blir så redd..

Jeg fikk en tung beskjed ang kreften hos min lillesøster på 8 år i går, og endte med å gråte ukontrollert i en time og nærmest hyperventilerte. Min samboer prøvde å roe meg ned, men jeg var (naturlig nok) helt fra meg. Kjente meg veldig øm og sliten i magen etterpå når jeg fikk roet meg og føles ut som jeg var støl i magen i dag tidlig. Men nå er det mye bedre, og er bare trøtt og nedfor.

Nei, absolutt ikke, den ligger trygt bevart inni der den :Heartred Men det var innmari trist å høre at du og familien din har fått så dårlige nyheter, ikke rart du har det tøft, kreft og barn (..og hvem som helst egentlig) hører IKKE sammen:(

Tenker som Lasorah at spiren er trygt gjemt, tenk på alle som bærer frem barn i krigsherjede land f.eks. Så det går nok helt sikkert fint skal du se:) Forferdelig å høre om lillesøsteren din, jeg vet ikke hva annet jeg kan skrive enn at jeg sender varme tanker og klemmer din vei:Heartpink

5+2 og ingen symptomer igjen i dag :confused004 Pga formen i går var jeg helt sikker på kvalmen var kommet ordentlig nå, men neida masse energi og frisk og rask i dag! Hadde aldri vist jeg var gravid hadde det ikke vært for den positive testen:hilarious:

Nei, absolutt ikke, den ligger trygt bevart inni der den :Heartred Men det var innmari trist å høre at du og familien din har fått så dårlige nyheter, ikke rart du har det tøft, kreft og barn (..og hvem som helst egentlig) hører IKKE sammen:(
Tusen takk for fint og beroligende svar, det settes virkelig pris på :Heartbigred Enig, kreft hos barn føles bare ordentlig urettferdig og brutalt. Men de er noen små krigere, så vi rundt må bare fortsette og heie:love7

Tenker som Lasorah at spiren er trygt gjemt, tenk på alle som bærer frem barn i krigsherjede land f.eks. Så det går nok helt sikkert fint skal du se:) Forferdelig å høre om lillesøsteren din, jeg vet ikke hva annet jeg kan skrive enn at jeg sender varme tanker og klemmer din vei:Heartpink
Det er et godt poeng, tusen takk for beroligende svar :Heartbigred Tusen hjertelig takk, hun kriger på og vi skal komme oss i mål alle sammen:love7

Synes kvalme i uke fire er ganske tidlig(?) Er 4+6 nå, og har vært litt småkvalm hver dag de siste 3-4 dagene. Men i dag fortsatte kvalmen etter frokost også. Synes generelt at jeg har fått mange symptomer veldig tidlig. Puppene mine var store og ømme et par dager før jeg tok første test - som var 9dpo. Er det noe samsvar med tidlige symptomer med at man er plaga resten av svangerskapet, at man venter tvillinger eller noe annet? Eller er det arvelig kanskje? Tør ikke spørre mamma hvordan det var da hun gikk gravid med meg, for jeg vil ikke fortelle henne om det enda :)

Synes kvalme i uke fire er ganske tidlig(?) Er 4+6 nå, og har vært litt småkvalm hver dag de siste 3-4 dagene. Men i dag fortsatte kvalmen etter frokost også. Synes generelt at jeg har fått mange symptomer veldig tidlig. Puppene mine var store og ømme et par dager før jeg tok første test - som var 9dpo. Er det noe samsvar med tidlige symptomer med at man er plaga resten av svangerskapet, at man venter tvillinger eller noe annet? Eller er det arvelig kanskje? Tør ikke spørre mamma hvordan det var da hun gikk gravid med meg, for jeg vil ikke fortelle henne om det enda :)
Det er jo veldig tidlig, men enkelte er veldig sensitive på HCG/hormonendringer og får symptomer tidlig. Det kan jo selvfølgelig også være en indikasjon på svært rask stigning, pga feks flerlingesvangerskap. Blir det veldig ille ville jeg tatt en tidlig UL og sjekket ;)

Det er jo veldig tidlig, men enkelte er veldig sensitive på HCG/hormonendringer og får symptomer tidlig. Det kan jo selvfølgelig også være en indikasjon på svært rask stigning, pga feks flerlingesvangerskap. Blir det veldig ille ville jeg tatt en tidlig UL og sjekket ;)
Jeg har time hos legen om litt under to uker og TUL 10. august. Håper det ikke blir så mye verre enn dette fram til da, for jeg kommer til å være bortreist, og sammen med storfamilien, mesteparten av tida.

Flere som tror de kjenner på mild kvalme som kommer og går innimellom, men ikke er helt sikre? Selv om jeg aldri følte kvalme sist og kom nesten 2 uker lenger enn jeg er nå, så er jeg redd jeg overanalyserer og innbiller meg kvalme denne gangen, selv om jeg mener nokså bestemt å kjenne det innimellom :hilarious: Noen som kjenner seg igjen og forstår hva jeg mener, eller er jeg heeelt på tur? :laughing002
Jeg hadde det sånn forrige svangerskap (min datter på 1 år nå). Bare såvidt kvalm ett par dager her og der. Denne gangen er jeg ikke i tvil har vært megakvalm i ett par dager nå. Helt forferdelig, og hadde ikke tenkt at jeg skulle bli det, siden jeg ikke var det sist svangerskap.

Jeg hadde det sånn forrige svangerskap (min datter på 1 år nå). Bare såvidt kvalm ett par dager her og der. Denne gangen er jeg ikke i tvil har vært megakvalm i ett par dager nå. Helt forferdelig, og hadde ikke tenkt at jeg skulle bli det, siden jeg ikke var det sist svangerskap.
Så gøy å høre at det var likt for deg, og det ga en terminbaby :love2 Håper for din del at kvalmen holder seg levbar denne runden også:shy:

Jeg er nesten i urovekkende god form altså. Litt ømme pupper som kommer og går og ellers i helt fin form. Krysser fingrene for at det fortsetter :cool05

Back
Topp