Symptomer allerede?

Er 6+1 og er fortsatt ekstremt oppblåst! Men kjenner ingen murringer lenger. Hadde veldig mye menssmerter i starten og frem til uke 5. Det bekymrer meg litt!

Er 6+1 og er fortsatt ekstremt oppblåst! Men kjenner ingen murringer lenger. Hadde veldig mye menssmerter i starten og frem til uke 5. Det bekymrer meg litt!
Jeg har heller ikke hatt mye mensmurringer etter jeg passerte 6+0. Nå er det mer muskelsmerter/strekk ned mot lyskene, ikke mensmurringer:) Hadde masse mensmurringer fra uke 4 til 5.

Her er det veldig lite symptomer enda. Litt murringer innimellom. Er 4+4 og var helt lik forrige svangerskap. Men kjenner jeg skulle ønske jeg kjente litt mer uansett :laughing002

Oøo8
Her er jeg helt tatt på senga av alle symptomer og plager... Det at jeg må tisse 100 ganger om dagen og om natta hadde jeg ikke regnet med i første trimester. Heller ikke trøttheten. Kvalmen er hittill til å leve med, men hadde ikke tenkt den var så altoppslukende hele døgnet. Er det slik man nå skal belage seg på symptomer og plager i 7 måneder. Blir det bedre eller blir man vant til det?
Jeg er nå 7+3
Det vil mest sannsynlig gå seg til.... og ja, du blir vant til det :D

Kvalmebølger, hurra :meh:

Hvor mye murringer har dere? Hos meg er det ikke bare svake murringer, men sterke murringer/mensensmerter i korsryggen gjennom nesten hele dagen de tre siste dagene

Hei! Har sykt ømme bryster. Er I 5 uke.

Her har symptomene blitt mindre.. Økt utflod er egentlig eneste symptomet nå. Vært kvalm og uggen, men er egentlig gått litt over..
Usikker på om det er bra eller ikke:rolleyes:
Det samme har jeg kjent på de siste dagene..:oops: krysser fingrene for at det er et godt tegn:signs003

Last edited:
5+1 og I dag har jeg vært av og på kvalm. Plutselig blir jeg helt sinnsykt kvalm også går det over før det så kommer en ny runde. Ble helt tatt på senga av den :hilarious: Har også følt meg ganske sliten og hatt litt sånn dagen derpå følelse med hodeverk i tillegg.

Hvor mye murringer har dere? Hos meg er det ikke bare svake murringer, men sterke murringer/mensensmerter i korsryggen gjennom nesten hele dagen de tre siste dagene

Jeg har ingen murringer lenger, er 5+6 nå over midnatt. Men fra rundt 3+4 til 4+6 hadde jeg masse og ofte.

4+1, hatt veeeldig ømme nipler i et par dager alt, og nå føles det som om "resten av puppene" er på vei til å bli ømme også :p

Har virkelig kjent det i livmorområdet i går. Har fått flere skikkelig skarpe stikk og det «strekker» godt. :nailbiting:

Jeg er sååå oppblåst!! Og niplene mine er skikkelig såre. Hjelper ikke at toåringen er helt gal etter pupp om dagen… au

Flere som tror de kjenner på mild kvalme som kommer og går innimellom, men ikke er helt sikre? Selv om jeg aldri følte kvalme sist og kom nesten 2 uker lenger enn jeg er nå, så er jeg redd jeg overanalyserer og innbiller meg kvalme denne gangen, selv om jeg mener nokså bestemt å kjenne det innimellom :hilarious: Noen som kjenner seg igjen og forstår hva jeg mener, eller er jeg heeelt på tur? :laughing002

PUPPENE o_O

Våkner hver natt mellom kl 04 og 05. I dag har jeg svak hodepine i tillegg, og vi skal sette oss på et fly til Rhodos snart. Er 5+0 i dag.

Flere som tror de kjenner på mild kvalme som kommer og går innimellom, men ikke er helt sikre? Selv om jeg aldri følte kvalme sist og kom nesten 2 uker lenger enn jeg er nå, så er jeg redd jeg overanalyserer og innbiller meg kvalme denne gangen, selv om jeg mener nokså bestemt å kjenne det innimellom :hilarious: Noen som kjenner seg igjen og forstår hva jeg mener, eller er jeg heeelt på tur? :laughing002
Jeg er litt sånn! Sist ble jeg kvalm mellom uke 5 og 6 en gang, så regner med at det kan komme for fullt rundt da. Har vært kvalm litt av og på siden før positiv test :hilarious:

Jeg er litt sånn! Sist ble jeg kvalm mellom uke 5 og 6 en gang, så regner med at det kan komme for fullt rundt da. Har vært kvalm litt av og på siden før positiv test :hilarious:
Åhh, godt å høre, da er jeg ikke helt alene. Altså, jeg kjenner det now as we speak. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det faktisk er litt kvalme, helt reelt:angelic::D

Back
Topp