Ja, da er det nok det samme som her.Har det samme. Er som om jeg beveger meg litt feil så får jeg smertene. Begynner nedi lysken og strekker seg oppmot midten av magen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da er det nok det samme som her.Har det samme. Er som om jeg beveger meg litt feil så får jeg smertene. Begynner nedi lysken og strekker seg oppmot midten av magen.
Jeg har heller ikke hatt mye mensmurringer etter jeg passerte 6+0. Nå er det mer muskelsmerter/strekk ned mot lyskene, ikke mensmurringer Hadde masse mensmurringer fra uke 4 til 5.Er 6+1 og er fortsatt ekstremt oppblåst! Men kjenner ingen murringer lenger. Hadde veldig mye menssmerter i starten og frem til uke 5. Det bekymrer meg litt!
Det vil mest sannsynlig gå seg til.... og ja, du blir vant til detHer er jeg helt tatt på senga av alle symptomer og plager... Det at jeg må tisse 100 ganger om dagen og om natta hadde jeg ikke regnet med i første trimester. Heller ikke trøttheten. Kvalmen er hittill til å leve med, men hadde ikke tenkt den var så altoppslukende hele døgnet. Er det slik man nå skal belage seg på symptomer og plager i 7 måneder. Blir det bedre eller blir man vant til det?
Jeg er nå 7+3
Det samme har jeg kjent på de siste dagene.. krysser fingrene for at det er et godt tegnHer har symptomene blitt mindre.. Økt utflod er egentlig eneste symptomet nå. Vært kvalm og uggen, men er egentlig gått litt over..
Usikker på om det er bra eller ikke
Her har iallefall testen økt så trenger ikke bety noe negativtDet samme har jeg kjent på de siste dagene.. krysser fingrene for at det er et godt tegn
Hvor mye murringer har dere? Hos meg er det ikke bare svake murringer, men sterke murringer/mensensmerter i korsryggen gjennom nesten hele dagen de tre siste dagene
Så godt å høre at det gikk over! Jeg er 4+3 i dag så jeg håper at det bare er livmoren som jobberJeg har ingen murringer lenger, er 5+6 nå over midnatt. Men fra rundt 3+4 til 4+6 hadde jeg masse og ofte.
Jeg er litt sånn! Sist ble jeg kvalm mellom uke 5 og 6 en gang, så regner med at det kan komme for fullt rundt da. Har vært kvalm litt av og på siden før positiv testFlere som tror de kjenner på mild kvalme som kommer og går innimellom, men ikke er helt sikre? Selv om jeg aldri følte kvalme sist og kom nesten 2 uker lenger enn jeg er nå, så er jeg redd jeg overanalyserer og innbiller meg kvalme denne gangen, selv om jeg mener nokså bestemt å kjenne det innimellom Noen som kjenner seg igjen og forstår hva jeg mener, eller er jeg heeelt på tur?
Åhh, godt å høre, da er jeg ikke helt alene. Altså, jeg kjenner det now as we speak. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det faktisk er litt kvalme, helt reeltJeg er litt sånn! Sist ble jeg kvalm mellom uke 5 og 6 en gang, så regner med at det kan komme for fullt rundt da. Har vært kvalm litt av og på siden før positiv test