Thea31
Forelsket i forumet
Enig!!!Det er så skummelt med disse mensmurringene synes jeg, løper å sjekker etter blod hver gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!!!Det er så skummelt med disse mensmurringene synes jeg, løper å sjekker etter blod hver gang
Jeg prøver så godt jeg kan å trøste meg med at begge mine spontanaborter har begynt med blod og ikke smerter! Smertene har kommet etter blod, så lenge blod holder seg unna er jeg tryggereEnig!!!
Kan betrygge med at det var det samme for meg; brun utflod som ble til friskt blod før smertene komJeg prøver så godt jeg kan å trøste meg med at begge mine spontanaborter har begynt med blod og ikke smerter! Smertene har kommet etter blod, så lenge blod holder seg unna er jeg tryggere
Jaa samme her! Tok vell ca 1 uke fra første friske blødningen til SA kom i gang, var på ultralyd 2 ganger i løpet av den uka og så at alt var bra også bare plutselig var det ikke lenger bra dagen etter.. det er nok det jeg synes er vanskeligst med min SA at jeg følte sånn på at det var min kropp som hadde støtt ut et levende foster i og med at hjerte slo så nære at det kom ut, men så har jeg inettertid lest at flere har opplevd å være på ultralyd tett opp mot en spontanabort og opplevd det sammeKan betrygge med at det var det samme for meg; brun utflod som ble til friskt blod før smertene kom
Pass på at det ikke er begynnelsen på en UVI. Det begynte med veldig hyppig dobesøk for meg.Her er jeg helt tatt på senga av alle symptomer og plager... Det at jeg må tisse 100 ganger om dagen og om natta hadde jeg ikke regnet med i første trimester. Heller ikke trøttheten. Kvalmen er hittill til å leve med, men hadde ikke tenkt den var så altoppslukende hele døgnet. Er det slik man nå skal belage seg på symptomer og plager i 7 måneder. Blir det bedre eller blir man vant til det?
Jeg er nå 7+3
Her har det kommet masse symptomer i det siste. Såre brystvorter, trøtt, er oppe og tisser 1-2 ganger om natta og spydde for første gang i går, og jeg griner av ingenting. I går var jeg såå lei meg over at jeg måtte takke nei til tiramisu I tillegg har jeg opplevd økt lyst, som virker helt ulogisk, babyen er jo allerede ferdig unnfanget
Jepp, jeg kjente på akkurat det samme innimellom i går Aner ikke hva det skyldes, men ble hvertfall ikke bekymretEr det flere som har en slags stikkende smerte som kommer og går, det kjennes nesten ut som den sitter i selve livmorhalsen. Ikke veldig vondt, mer ubehagelig
Okei godt å høre at det et flere som har det, da er det sikkert normaltJepp, jeg kjente på akkurat det samme innimellom i går Aner ikke hva det skyldes, men ble hvertfall ikke bekymret
Hahaha, godt vi er flere! Mannen er i hvert fall veldig fornøyd med dette symptometJeg har også fått økt lyst!! Veldig ulogisk ja, men klager ikke
Har det samme. Er som om jeg beveger meg litt feil så får jeg smertene. Begynner nedi lysken og strekker seg oppmot midten av magen.Flere som har mye strekksmerter nede i lyskene? Jeg har på begge sider, heeeelt nederst i magen i lyskeområdene/ut mot sidene. Kjennes ut som stølhet/strekk. Kan heller ikke strekke meg for kraftig eller hoste uten å krøke meg sammen, da river det noe fryktelig nedi der Vil tro det er normalt, men ganske slitsomt. Noen dager er verre enn andre.