Symptom-tråden

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Alle apper sier jo at det er nå det som regel er mest symptomer, så jeg stresser meg jo halvt ihjel... Så bra at det ser ut til å gå rette veien for deg denne gang :Heartred Håper legen din har rett i at dette er noe som varierer og er helt normalt :)
Det leste jeg også, men så så jeg på andre forum at mange også mistet symptomer disse ukene. Så det må jo ligge noe i det legen sa. Det fikk jeg jo bekreftet på ul:) Prøv å slapp av, selv om jeg vet veldig godt at det er lettere sagt enn gjort:Heartred
 
Men det er jo symptomer det da! Det er nok helt individuelt hva slags symptomer en har. Lite
symptomer trenger ikke bety noe dumt:) Så spennende med tvillinger! Tipper dette går veldig bra!!:Heartred:Heartred
Ja veldig :p ikke det jegbhadde forventet, men er hyggelig og man får det jo til :) prøvd i 4 år så når den først satt så satt den virkelig hehe :)
 
8+0 og EKSTREM angst for å miste. Trøster meg med at symptomene øker i styrke... Kvalme, må spise hele tiden, livmoren vokser, puppene vokser, tisser hele tiden. Og må kjøpe mammabukser og større undertøy i dag :D

Ditto! Ikke mange ukene igjen! Jeg fikk faktisk beskjed fra gynekologen at når fosteret er 9 uker gammelt så er det ganske lav risiko for å miste :D :D
 
9+3 i dag, og symptomene er i ferd med å forsvinne... Helt ubeskrivelig redd nå.

9+6 i dag, og alle symptomene er tilbake igjen for fullt! Så la dette være en påminnelse til meg selv om å SLAPPE AV og ikke stresse så mye!!! Trodde aldri at jeg skulle bli en av de mammaene som stresser for den minste ting, men jeg er visst det :p
 
7+1 idag og er litt kvalm, ømme bryst og såre nipler, sliten og ør og litt strekking i magen og masse luft.
Mest bare morgenkvalme for tiden, men den melder seg fort om jeg er mye i aktivitet
 
7+0 i dag og konstant uggen/kvalm. I tillegg er brystene såre og tyngre enn vanlig, og jeg er veldig oppblåst. Dette kan bli noen lange måneder :yuck:
 
9+3 og sliten / trøtt. Litt kvalm men hjelper med mat. Vonde pupper.
 
11+2 og den verste kvalmen på morningen begynner å slippe litt taket. Sliter fortsatt med kvalme om jeg blir for sulten, varm, sliten, trøtt eller spiser for fort.

Vonde, digre pupper, ligamentsmerter og er utrolig sliten og trøtt hele døgnet.
 
8+3 Ekstrem luktesans og blir kvalm av nesten alle lukter:hungover: brekker meg når jeg spiser for mye av samme mat :confused:
 
11+2 og den verste kvalmen på morningen begynner å slippe litt taket. Sliter fortsatt med kvalme om jeg blir for sulten, varm, sliten, trøtt eller spiser for fort.

Vonde, digre pupper, ligamentsmerter og er utrolig sliten og trøtt hele døgnet.

Godt oppsummert over hva som utløser kvalme.. :(
 
8+0, plutselig i god form igjen! Trøttere en vanlig. Litt uggen i ny og ne, men ikke begrensende. Digg!
 
Er 9+5 i dag og har hatt veldig veldig lite symptomer. Med førstemann (gutt) var jeg mye dårligere, hadde mange cravings og følte meg generelt veldig gravid. Denne gangen har jeg så og si ikke vært kvalm, har ikke hatt noen cravings enda og føler meg overhodet ikke gravid hvis jeg ikke kjenner etter. Spennende om det blir en gutt eller jente :) Det strekker og stikker noe veldig når jeg nyser og jeg føler jeg har en klump i bunnen av magen, men jeg glemmer å sjekke gravidappene :hilarious:
 
mellom 7-12 uker i dag :hilarious: og har en dårlig graviddag med hele lista av symptomer:

KVALM
trøtt
sulten hele tiden
dårlig i magen
tett i nesen
fryser av alt
ømme digre pupper
 
7+0 i dag og konstant uggen/kvalm. I tillegg er brystene såre og tyngre enn vanlig, og jeg er veldig oppblåst. Dette kan bli noen lange måneder :yuck:
Glemte en ting. Selv om jeg er skikkelig kvalm så har jeg konstant lyst på pizza og sjokolademelk :D
 
Back
Topp