Symptom-tråden

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Hvilke symptomer har du idag og hvor langt er du på vei?
 
Jeg har ømme bryst, og første dag med morgenkvalme, måtte opp minst 4 ganger i natt for å tisse og våkner kjempetidlig (vet ikke om det siste er et symptom, men hadde det samme sist svangerskap, var plutselig lys våken i 4-5 tiden og måtte bare stå opp)
Jeg er 4+1
 
8+3, kvalm, energiløs, ømme/hovne pupper, ligamentsmerter og bekkensmerter.:wtf:
 
8+3, kvalm, dautrøtt, bekkensmerter og litt vonde nipler, ligamentsmerter innimellom.
 
7+0 vonde pupper, spesielt om natten, kvalm, ligamentsmerter til tider, til tider mye luft i magen :happy:
 
5+4
Veldig trøtt, konstant sulten og alt smaker nydelig. Sensitive nipler og av og til litt murringer. Hadde mer symptomer faktisk rundt ikm.
 
5+1

Trøtt og konstant sulten. Tidvis uggen.
 
7+5

Trøtt, kvalm, vonde bryster, ligamentsmerter
 
6+6:
Sliten, blir kvalm når jeg blir for sulten, våkner i 6-tiden hver morgen for å tisse. Hadde steinharde pupper frem til forrige uke, nå er de ømme og har vokst en del.
 
8+5: oppblåst og treg mage, våkner 4-5 ganger on natten, våkner tidlig, må spise jevnt, blir fort mett, kan bli ufattelig sulten plutselig, trøtt og sliten og litt ømme bryst
 
5+0
Det strekker og stikker nedi livmora, var overhodet ikke så mye tidlig sist, skulle nesten trodd det var mest logisk det skulle kjennes best første gang. Ellers er jeg trøtt og sliten bare. Men der har nok jobben litt skylda og..
 
Jeg er 5 +1..ikke så mye symptomer i dag føler jeg... Litt strekking i livmora, må ofte på do, sover lite om gangen og litt sliten. Var oftere symptomer de siste dagene enn i dag ..
 
7+5
Ligamentsmerter på høyre side i dag. Mye større og vonde bryst. Luft i magen! Ellers har jeg vært oppe på do hver eneste natt de siste tre ukene.
 
7+4 i dag. Puppene er ikke like ømme lenger, og kvalmen er ikke like ille heller. Det verste nå er den forferdelig dårlige søvnen jeg har hatt de siste dagene, som gjør at jeg nesten er ikke-fungerende på dagtid. Såååå trøtt hele tiden :goodnight
 
4+2 : stikking i magen, ømme bryst, våkner enda like tidlig, og morgenkvalme for 2.dag nå
 
Glemte luftsmerter
 
Back
Topp