Symptom-tråden

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Cece91, 19 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hater den kvalmen som kommer :arghh:
    Innmari irriterende med neseblod hver dag da? Blør du mye av gangen eller?

2. FruO93 Glad i forumet

Det er stort sett bare blod i nesa, men det hender det renner også. Går heldigvis fort over!

3. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Det er bra da! Og godt det er i nesa det blør og ikke andre steder, tenker jeg

• Enig Enig x 1
  4. FruO93 Glad i forumet

Det er jeg veldig glad for! Var gravid i fjor også, og da blødde jeg litt hver dag fra uke 7. Endte i MA og utskraping i uke 11

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Isabelamedbabynr2 Flørter med forumet

Kvalmen har kommet tilbake, var/er så dårlig i dag at jeg måtte gå hjem fra jobb:grumpy: er det noen fler som har hatt kvalme tidlig i svangerskapet for så og bli bedre (i noen uker) for så og bli dårlig igjen? Hvis dette skal bli hverdagen igjen så blir jeg sikkelig lei meg :arghh::arghh::arghh:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Har hatt det akkurat likt! Heldigvis varte ikke runde to med kvalme spesielt lenge. Nå må jeg bare passe på at jeg ikke blir for sliten/stressa, for da kommer den sigende igjen. 17+5.

Får håpe det slipper taket fort hos deg også!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Føler meg også så STAPPET hele tiden, det var et godt ord. Hvor skal det ende, er jo ikke halvveis en gang :wacky:

8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Nei jeg vet :arghh: hvordan blir det i uke 30 da?!?:smiley-ashamed008

• Enig Enig x 1
  9. Isabelamedbabynr2 Flørter med forumet

Ååh da krysser jeg fingrene for at denne runden ikke varer så lenge :happy: jeg er 16+0 og har en relativt stressende jobb så det kan jo bli interessant :p :banghead:

10. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Lov å håpe! :D Haha, ja det kan jo fort komme noen utfordringer krypende :bag:

Del denne siden