Symptom-tråden

Jeg har hatt en litt god periode nå uten mye kvalme, men i dag er jeg fryktelig kvalm igjen :depressed:

Blør også neseblod stort sett hver dag.
Hater den kvalmen som kommer :arghh:
Innmari irriterende med neseblod hver dag da? Blør du mye av gangen eller?
 
Det er stort sett bare blod i nesa, men det hender det renner også. Går heldigvis fort over!
Det er bra da! Og godt det er i nesa det blør og ikke andre steder, tenker jeg
 
Kvalmen har kommet tilbake, var/er så dårlig i dag at jeg måtte gå hjem fra jobb:grumpy: er det noen fler som har hatt kvalme tidlig i svangerskapet for så og bli bedre (i noen uker) for så og bli dårlig igjen? Hvis dette skal bli hverdagen igjen så blir jeg sikkelig lei meg :arghh::arghh::arghh:
 
Kvalmen har kommet tilbake, var/er så dårlig i dag at jeg måtte gå hjem fra jobb:grumpy: er det noen fler som har hatt kvalme tidlig i svangerskapet for så og bli bedre (i noen uker) for så og bli dårlig igjen? Hvis dette skal bli hverdagen igjen så blir jeg sikkelig lei meg :arghh::arghh::arghh:
Har hatt det akkurat likt! Heldigvis varte ikke runde to med kvalme spesielt lenge. Nå må jeg bare passe på at jeg ikke blir for sliten/stressa, for da kommer den sigende igjen. 17+5.

Får håpe det slipper taket fort hos deg også!
 
Jeg har begynt å bli kvalm igjen - hver gang jeg spiser :arghh: orker også generelt mindre mat enn vanlig, blir så stappet.
Føler meg også så STAPPET hele tiden, det var et godt ord. Hvor skal det ende, er jo ikke halvveis en gang :wacky:
 
Føler meg også så STAPPET hele tiden, det var et godt ord. Hvor skal det ende, er jo ikke halvveis en gang :wacky:
Nei jeg vet :arghh: hvordan blir det i uke 30 da?!?:smiley-ashamed008
 
Har hatt det akkurat likt! Heldigvis varte ikke runde to med kvalme spesielt lenge. Nå må jeg bare passe på at jeg ikke blir for sliten/stressa, for da kommer den sigende igjen. 17+5.

Får håpe det slipper taket fort hos deg også!
Ååh da krysser jeg fingrene for at denne runden ikke varer så lenge :happy: jeg er 16+0 og har en relativt stressende jobb så det kan jo bli interessant :p :banghead:
 
Back
Topp