Symptom-tråden

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Cece91, 19 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Mine er dritvonde akkurat når jeg våkner. Trenger alltid ekstra 5-10 min om morgenen for å komme meg.

2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Og så blir det bedre? Så heldig du er :D

3. sprint889 Blir kjent med forumet Oktoberlykke 2019

Håper at søvnbehovet på 10 timer/døgn gir seg litt, 12+0!

4. FruO93 Glad i forumet

Det håper jeg også! 12+0 i dag selv, og har akkurat sovet 40 min på sofaen. Skulle gjerne sovet mye lenger!

5. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Foreløpig i hvert fall. Jeg har hatt dager hvor de er vond hele dagen, men det var i første trimester. Håper dine gir seg snart :hilarious:

Last edited: 9 Apr 2019
  6. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ja det håper jeg også :D i forrige svangerskap så var de jo bare litt ømme, så dette er helt uvant for meg :hilarious:

7. Hubro Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Ting kommer og går jo, så det er lov å håpe :D

8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

• Optimistisk Optimistisk x 1
  9. LilleSukkerspinn Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

Signerer! «Powernap» på 2 timer her:hilarious:

10. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Konstant vondt i symfysen, og stivt og smålåser seg litt i bekkenet bak i dag.

11. Minipie Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Vonde bryster og utrulig trøtt :dead:
    Ser fram til en powernap allerede ;)

12. Minimeg123 Flørter med forumet

Her har kvalmen gått over heldigvis :D Men er fortsatt stup trøtt. Må legge meg mellom kl 20 og 21 kvar dag :)

• Liker Liker x 1
  13. FruO93 Glad i forumet

Noen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?

14. Caecilia Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Ikke antydning til liv her enda, er 17+4 idag. Har morkaken på framsiden, så kan nok drøye litt til før jeg kjenner noe konkret. :) Mange snakker om bobling og sommerfugler, men her er det så mye liv i magen ift. sykdom fra før, så jeg har ikke sjans til å skille evt. bevegelser fra "normal" tarmaktivitet :p

• Liker Liker x 1
  15. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Jeg er 17+4 og har kjent liv noen uker til og fra :) har morkaken bak på siden og er tredjegangs.

• Liker Liker x 1
  16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg kjenner bevegelse :) har kjent spark av og til, men kjenner mest at babyen snur seg osv :) er 16+5, andregangs

• Liker Liker x 1
  17. 2019_surprise Andre møte med forumet

Her er det ingen bevegelse, ingen vektendring/mage og trøttheten begynner å gi slipp.

Begynner nesten å glemme at jeg er gravid, helt frem til kroppen plutselig minner meg på at jeg trenger en powernap

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  18. annafk Gift med forumet Maiblomstene 2016 Oktoberlykke 2019

Bekkenet mitt!! Au!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg har begynt å bli kvalm igjen - hver gang jeg spiser :arghh: orker også generelt mindre mat enn vanlig, blir så stappet.

20. FruO93 Glad i forumet

Jeg har hatt en litt god periode nå uten mye kvalme, men i dag er jeg fryktelig kvalm igjen :depressed:

Blør også neseblod stort sett hver dag.

Del denne siden