Symptom-tråden

Mine er dritvonde akkurat når jeg våkner. Trenger alltid ekstra 5-10 min om morgenen for å komme meg.
Og så blir det bedre? Så heldig du er :D
 
Foreløpig i hvert fall. Jeg har hatt dager hvor de er vond hele dagen, men det var i første trimester. Håper dine gir seg snart :hilarious:
Ja det håper jeg også :D i forrige svangerskap så var de jo bare litt ømme, så dette er helt uvant for meg :hilarious:
 
Konstant vondt i symfysen, og stivt og smålåser seg litt i bekkenet bak i dag.
 
Vonde bryster og utrulig trøtt :dead:
Ser fram til en powernap allerede ;)
 
Noen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?
Ikke antydning til liv her enda, er 17+4 idag. Har morkaken på framsiden, så kan nok drøye litt til før jeg kjenner noe konkret. :) Mange snakker om bobling og sommerfugler, men her er det så mye liv i magen ift. sykdom fra før, så jeg har ikke sjans til å skille evt. bevegelser fra "normal" tarmaktivitet :p
 
Noen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?
Jeg kjenner bevegelse :) har kjent spark av og til, men kjenner mest at babyen snur seg osv :) er 16+5, andregangs
 
Her er det ingen bevegelse, ingen vektendring/mage og trøttheten begynner å gi slipp.

Begynner nesten å glemme at jeg er gravid, helt frem til kroppen plutselig minner meg på at jeg trenger en powernap
 
Jeg har begynt å bli kvalm igjen - hver gang jeg spiser :arghh: orker også generelt mindre mat enn vanlig, blir så stappet.
 
Back
Topp