Har så utrolig vondt i brystene. Det kjennes ut som de skal falle av bare jeg kommer borti de![]()
Mine er dritvonde akkurat når jeg våkner. Trenger alltid ekstra 5-10 min om morgenen for å komme meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så utrolig vondt i brystene. Det kjennes ut som de skal falle av bare jeg kommer borti de![]()
Og så blir det bedre? Så heldig du erMine er dritvonde akkurat når jeg våkner. Trenger alltid ekstra 5-10 min om morgenen for å komme meg.
Det håper jeg også! 12+0 i dag selv, og har akkurat sovet 40 min på sofaen. Skulle gjerne sovet mye lenger!Håper at søvnbehovet på 10 timer/døgn gir seg litt, 12+0!
Og så blir det bedre? Så heldig du er![]()

Ja det håper jeg ogsåForeløpig i hvert fall. Jeg har hatt dager hvor de er vond hele dagen, men det var i første trimester. Håper dine gir seg snart![]()

Ja det håper jeg ogsåi forrige svangerskap så var de jo bare litt ømme, så dette er helt uvant for meg
![]()
Signerer! «Powernap» på 2 timer herHåper at søvnbehovet på 10 timer/døgn gir seg litt, 12+0!

Ikke antydning til liv her enda, er 17+4 idag. Har morkaken på framsiden, så kan nok drøye litt til før jeg kjenner noe konkret.Noen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?
Jeg er 17+4 og har kjent liv noen uker til og fraNoen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?
Jeg kjenner bevegelseNoen som har begynt å kjenne liv? Hvor langt er du på vei?
orker også generelt mindre mat enn vanlig, blir så stappet.Jeg har hatt en litt god periode nå uten mye kvalme, men i dag er jeg fryktelig kvalm igjenJeg har begynt å bli kvalm igjen - hver gang jeg spiserorker også generelt mindre mat enn vanlig, blir så stappet.