Symptom-tråden

I går var kvalmen for første gang ille, da var jeg 6+6, eller 6+5 i følge jordmor. Sjeleglad for at jeg hadde en brødskive igjen av nista mi da jeg kjørte fra jobb for å hente junior i barnehagen:) I dag har jeg vært lur og lagt klar en banan til samme turen, og jeg har en pose med pærebiter i jakkelomma sånn at jeg kan ta meg en bit når det er behov for det. Fikk meg heldigvis en god frokost med brødskive, melk og frukt så akkurat nå føler jeg meg helt fin. Funnet ut at jeg må forsøke å være litt «føre var» sånn at det tar kort tid å lage niste, lage middag, frokost osv. Junior var storfornøyd over å få varme rundstykker til frokost midt i uken, så tror det blir en tradisjon fremover. Utrolig god start på dagen!

Ellers er puppene vonde på natta og jeg må rett og slett sove med bh på. Trøttheten er der fremdeles. Men ellers føler jeg meg i fin fin form :)
 
I går var kvalmen for første gang ille, da var jeg 6+6, eller 6+5 i følge jordmor. Sjeleglad for at jeg hadde en brødskive igjen av nista mi da jeg kjørte fra jobb for å hente junior i barnehagen:) I dag har jeg vært lur og lagt klar en banan til samme turen, og jeg har en pose med pærebiter i jakkelomma sånn at jeg kan ta meg en bit når det er behov for det. Fikk meg heldigvis en god frokost med brødskive, melk og frukt så akkurat nå føler jeg meg helt fin. Funnet ut at jeg må forsøke å være litt «føre var» sånn at det tar kort tid å lage niste, lage middag, frokost osv. Junior var storfornøyd over å få varme rundstykker til frokost midt i uken, så tror det blir en tradisjon fremover. Utrolig god start på dagen!

Ellers er puppene vonde på natta og jeg må rett og slett sove med bh på. Trøttheten er der fremdeles. Men ellers føler jeg meg i fin fin form :)

Ja føre var er lurt! Jeg må spise minst hver 2-3 time men klarer ikke så mye hver gang. Du er heldig som kommer deg ut av hjemmet ihvertfall. Jeg ligger strak ut hele dagen:confused:
 
5+2 i dag, og er så sliten og trøtt. Takk og lov for fleksitid, blir til at jeg reiser hjem litt tidligere fra jobb i dag for å hvile
 
6+5 og er uggen om morgenen, og så har jeg ømme bryster. Sover dårlig
 
Føler meg kjei, store pupper men ikke vonde, sover dårlig, våkner mange ganger om natta. Veldig mat glad men blir fort mett. Men mest av alt ekstremt humørsyk. Sprenger for minste ting på mannen stakkar:eek:Er ikke lett for han å skal forholde seg til en tikkende bombe, men håper det bedrer seg snart :smiley-angelic002
 
Føler meg kjei, store pupper men ikke vonde, sover dårlig, våkner mange ganger om natta. Veldig mat glad men blir fort mett. Men mest av alt ekstremt humørsyk. Sprenger for minste ting på mannen stakkar:eek:Er ikke lett for han å skal forholde seg til en tikkende bombe, men håper det bedrer seg snart :smiley-angelic002
Er forresten 8 uker i dag
 
Jeg er 5+2 og har ekstremt ømme bryster og murringer i magen. Krysser alt jeg har for at jeg skal slippe kvalme/oppkast denne gangen
 
Jeg har ømme bryst, og første dag med morgenkvalme, måtte opp minst 4 ganger i natt for å tisse og våkner kjempetidlig (vet ikke om det siste er et symptom, men hadde det samme sist svangerskap, var plutselig lys våken i 4-5 tiden og måtte bare stå opp)
Jeg er 4+1

Så gøy å lese om flere som våkner i 4-tiden! Jeg våkner HVER natt nå siste uken kvart på 4-4! Uten unntak. Jeg er 4+5 nå. Og dette var en av tingene som fikk meg til å ta graviditetstest, samt veldig ømme bryster.
 
Så gøy å lese om flere som våkner i 4-tiden! Jeg våkner HVER natt nå siste uken kvart på 4-4! Uten unntak. Jeg er 4+5 nå. Og dette var en av tingene som fikk meg til å ta graviditetstest, samt veldig ømme bryster.

Godt jeg ikke er den eneste som gjør det, hehe :p så er det nok et tegn på graviditeten da :) hadde det ihvertfall sist også, så derfor jeg også mistenkte graviditet :)
 
Jeg er 4+5 uker på vei, og har opplev å våkne i 4-tiden. Brystene har blitt rundere (var ømme), og har mye luft i magen. Ellers kjenner jeg på trøtthet :) Om jeg ikke spiser ofte nok, blir jeg fortere svimmel. Så har mye snacks med meg.
 
Har vært litt uggen siste uka, men nå er kvalmen hær for fullt! :depressed: Hadde hyperemesis sist, så nå sitter jeg her og griner og synes alt er helt pyton... (er vel muligens litt hormonell også... xsmile5) Vet at det ikke er sikkert at jeg blir like plaget denne gangen, men det er så altoppslukende å være kvalm...
 
Så gøy å lese om flere som våkner i 4-tiden! Jeg våkner HVER natt nå siste uken kvart på 4-4! Uten unntak. Jeg er 4+5 nå. Og dette var en av tingene som fikk meg til å ta graviditetstest, samt veldig ømme bryster.
Jeg våknet kl. 5 i natt, var våken til kl. 6 før jeg sovnet igjen :D
 
Her har symptoma slått til for fullt. Uggen frå forrige veke. Har spydd nesten kvar dag denne veka og er konstant kvalm :depressed: Vart sjukmeldt då eg ikkje fungerer i jobb no. Er veldig trøtt. Legger meg klokka 20 kvar kveld. Søv til 6-7. Står opp med barn og mann og legger meg på ny når dei har reist på jobb og i barnehage.
 
Godt jeg ikke er den eneste som gjør det, hehe :p så er det nok et tegn på graviditeten da :) hadde det ihvertfall sist også, så derfor jeg også mistenkte graviditet :)
Jeg våknet kl. 5 i natt, var våken til kl. 6 før jeg sovnet igjen :D

Jeg har våknet 0530 hele denne uken, uten at det er noen grunn til det (ok ene gangen var junior våken, men ikke de andre)
 
Jeg har mye mindre symptomer nå, så nå lurer jeg på om det kanskje lurer seg en gutt der inne i stedet for en jente :p
 
Jeg har mye mindre symptomer nå, så nå lurer jeg på om det kanskje lurer seg en gutt der inne i stedet for en jente :p

Hehe, jeg var dårlg hele forrige svangerskap og fikk likevel en gutt.. :)
 
Hehe, jeg var dårlg hele forrige svangerskap og fikk likevel en gutt.. :)
Jeg hadde ingen symptomer sist og fikk en gutt :p er så spent på hva som skjuler seg der inne, enda 11 uker + til oul
 
Jeg føler meg egentlig veldig frisk men opplever at jeg våkner på merkelige tidspunkt f.eks når jeg har lagt meg etter nattevakt så våkner jeg 2 timer senere, noe aldri pleier å gjøre. Og vanlig netter våkner jeg plutselig flere ganger grytidlig. Har utrolig merkelige drømmer også! Trodde ikke sånt skulle skje før man var myyyye lengre uti svangerskapet. Jeg har nettopp begynt på uke 8 (7+0)
 
Back
Topp