Symptom-tråden

Jeg har mye mindre symptomer nå, så nå lurer jeg på om det kanskje lurer seg en gutt der inne i stedet for en jente :p

I mine to første svangerskap var jeg kjempedårlig fra uke 6 og ut første trimester, fikk gutter begge gangene. Denne gangen er jeg nervøs pga lite symptomer, kanskje jeg skal ha troen på jente denne gangen da :hilarious:
 
I mine to første svangerskap var jeg kjempedårlig fra uke 6 og ut første trimester, fikk gutter begge gangene. Denne gangen er jeg nervøs pga lite symptomer, kanskje jeg skal ha troen på jente denne gangen da :hilarious:
Ja kanskje du skal det? Jeg innbiller meg at når det er motsatt av sist så er det motsatt kjønn, eller samme kjønn bare mer feminint eller maskulint :p :p neida :hilarious:
 
Mine symptomer 5+4:
Ømme bryst, våkner tidlig, økt utflod, ekstremt trøtt og sliten, litt vimsete/zombie. Og litt stikkinger nede i magen av og til og egentlig økt matlyst men likevel fortere mett enn vanlig, og løs mage enda.

Så har jo faktisk en del symptomer, men stresser meg litt at de ikke er like som i sist svangerskap og heller ikke like intense.
Men kjenner litt kvalme av og til på morgenen eller midt på dagen, men bare en liten "bøye" og ikke hver dag.
Men bør kanskje heller være glad til jeg har jo mye symptomer bare i litt mild grad (utenom brystene, de er forferdelige, er så ømme og vonde hele tiden)
 
8+4 i dag <3 Sulten, kvalm, hodepine, ømme pupper, må tisse hele tiden og VELDIG emosjonell! :p
 
6+1 i dag. Ømme pupper, ligamentsmerter, «støl følelse» i livmoren, vondt i halebenet, og sliten (!) litt uggen hvis det er lenge siden jeg har spist.
 
6+3.
Puppene begynner å bli vonde, og har hatt sjukt mye ligamentsmerter i dag..
 
9+3 i dag, og symptomene er i ferd med å forsvinne... Helt ubeskrivelig redd nå.
 
9+3 i dag, og symptomene er i ferd med å forsvinne... Helt ubeskrivelig redd nå.
Samme skjedde med meg når jeg var i uke 8-9. Plutselig var formen så og si helt fin og jeg følte meg ikke gravid. Får ul en gang i uka pga MA i fjor. Alt har sett bra ut til nå! Legen sier at det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Var på ul senest i går, da så vi et vesen som sprellet med armene :Heartred
 
Skjønner deg godt. Har ikke mye selv. Er redd jeg å. Skal heldigvis på ny TUL neste fredag håper slt er bra enda(da er jeg 9+0)
Samme skjedde med meg når jeg var i uke 8-9. Plutselig var formen så og si helt fin og jeg følte meg ikke gravid. Får ul en gang i uka pga MA i fjor. Alt har sett bra ut til nå! Legen sier at det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Var på ul senest i går, da så vi et vesen som sprellet med armene :Heartred
 
Samme skjedde med meg når jeg var i uke 8-9. Plutselig var formen så og si helt fin og jeg følte meg ikke gravid. Får ul en gang i uka pga MA i fjor. Alt har sett bra ut til nå! Legen sier at det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Var på ul senest i går, da så vi et vesen som sprellet med armene :Heartred


Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Alle apper sier jo at det er nå det som regel er mest symptomer, så jeg stresser meg jo halvt ihjel... Så bra at det ser ut til å gå rette veien for deg denne gang :Heartred Håper legen din har rett i at dette er noe som varierer og er helt normalt :)
 
Samme skjedde med meg når jeg var i uke 8-9. Plutselig var formen så og si helt fin og jeg følte meg ikke gravid. Får ul en gang i uka pga MA i fjor. Alt har sett bra ut til nå! Legen sier at det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Var på ul senest i går, da så vi et vesen som sprellet med armene :Heartred
Har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Bare oppblåsthet, trøtthet PG litt ømme bryster som harnkommet nå. Pluss litt uggen men ikke spyskuk. Trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt. Vêr på TUL i uke 7+0 og så 2 friske fine fosteret med fin hjertelyd og str. Var en ganske stor overraskelse at det vêr 2 for å si det sånn:p
 
Skjønner deg godt. Har ikke mye selv. Er redd jeg å. Skal heldigvis på ny TUL neste fredag håper slt er bra enda(da er jeg 9+0)

Hjelper litt å høre at man tydeligvis ikke er alene om å ha det sånn da :) Vi så bankende hjerte 7+2, men mye skjer i mellomtiden og jeg har ikke ny ultralyd før uke 13... Det er heller ingen private muligheter her jeg bor. Det blir en lang ventetid fremover! Håper at alt går bra på ultralyden din neste uke :Heartred
 
Hjelper litt å høre at man tydeligvis ikke er alene om å ha det sånn da :) Vi så bankende hjerte 7+2, men mye skjer i mellomtiden og jeg har ikke ny ultralyd før uke 13... Det er heller ingen private muligheter her jeg bor. Det blir en lang ventetid fremover! Håper at alt går bra på ultralyden din neste uke :Heartred
Ja håper jeg å:) er vel igrunn ikke noe grunn for at det skal gå galt:) meeeen angsten sitter der enda; :)
 
Hjelper litt å høre at man tydeligvis ikke er alene om å ha det sånn da :) Vi så bankende hjerte 7+2, men mye skjer i mellomtiden og jeg har ikke ny ultralyd før uke 13... Det er heller ingen private muligheter her jeg bor. Det blir en lang ventetid fremover! Håper at alt går bra på ultralyden din neste uke :Heartred
Men ja vi så bankende hjerte vi å 7+0 var 2 der tilfeldigvis da :p ante ikke det siden har jo ikke ha noe symptomer nesten i det hele tatt :eek:
 
Har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Bare oppblåsthet, trøtthet PG litt ømme bryster som harnkommet nå. Pluss litt uggen men ikke spyskuk. Trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt. Vêr på TUL i uke 7+0 og så 2 friske fine fosteret med fin hjertelyd og str. Var en ganske stor overraskelse at det vêr 2 for å si det sånn:p
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Alle apper sier jo at det er nå det som regel er mest symptomer, så jeg stresser meg jo halvt ihjel... Så bra at det ser ut til å gå rette veien for deg denne gang :Heartred Håper legen din har rett i at dette er noe som varierer og er helt normalt :)
 
Har ikke hatt noe særlig symptomer i det hele tatt. Bare oppblåsthet, trøtthet PG litt ømme bryster som harnkommet nå. Pluss litt uggen men ikke spyskuk. Trodde ikke jeg var gravid i det hele tatt. Vêr på TUL i uke 7+0 og så 2 friske fine fosteret med fin hjertelyd og str. Var en ganske stor overraskelse at det vêr 2 for å si det sånn:p
Men det er jo symptomer det da! Det er nok helt individuelt hva slags symptomer en har. Lite
symptomer trenger ikke bety noe dumt:) Så spennende med tvillinger! Tipper dette går veldig bra!!:Heartred:Heartred
 
9+0. Har begynt å få mer kvalme nå. Ikke helt der at jeg spyr, men jeg er uggen og fått skikkelig mataversjon. Appelsinjuice går greit da :hilarious:
 
Back
Topp