Symptom-tråden

Fortsatt ekstremt trøtt! Er også begynt å bli svimmel hver gang jeg reiser meg opp, og når jeg løfter på snuppa :rolleyes: 6+3 i dag :)
 
Fortsatt ekstremt trøtt! Er også begynt å bli svimmel hver gang jeg reiser meg opp, og når jeg løfter på snuppa :rolleyes: 6+3 i dag :)

Er også veldig svimmel når jeg reiser meg opp. Og selvfølgelig ekstremt trøtt. nå skal jeg på kveldsvakt *gjeeeeeesp*
 
Trøtt og sover dårlig, og litt murringer innimellom, men ikke daglig lenger en gang. Ellers ingen symptomer. 50/50 bekymra for at det har gått galt og letta over at jeg ikke har symptomer ennå. Vil jo gjerne slippe kvalme og bekkenløsning....
 
Syns jeg har mye symptomer ;) frysninger, tunge/ømme pupper, sensitive brystvorter, usigelig trøtt, mensmurringer, strekninger ved brå bevegelser, oppblåst, uvel når det går lang tid mellom måltidene, hodepine, økt utflod, til tider litt svimmel... Hadde ikke så mye symptomer så tidlig forrige graviditet :)
 
Heldigvis ikke mange symptomene enda, litt ømme bryster og småsvimmel innimellom :) håper jeg slipper like lett unna denne gangen som de to første gangene, var ikke kvalm i det hele tatt da :happy119
 
Er det flere enn meg som har hetetokter? Her er det av og på med ovner, lukke og åpne vinduer og av og på med pledd hele tiden!
 
Veldig ømme bryster, kvalmen etter måltid, helst på kvelden. Litt murring i livmor. Hadde spotting med brun utflod 5 dager rundt ikm. Nå er jeg 5+6. Ellers om mulig mer våken enn normalt om kvelden:) litt lettrørt.
 
Syns jeg har mye symptomer ;) frysninger, tunge/ømme pupper, sensitive brystvorter, usigelig trøtt, mensmurringer, strekninger ved brå bevegelser, oppblåst, uvel når det går lang tid mellom måltidene, hodepine, økt utflod, til tider litt svimmel... Hadde ikke så mye symptomer så tidlig forrige graviditet :)
Kjenner meg igjen :) Ikke alle samtidig, men det du nevner er min symtomliste ^_^
 
Har færre og færre symptomer nå jeg...bare puppene som minner meg om graviditeten..! Litt skummelt
 
Ja! Men fryser ikke så mye heldigvis. Jeg er en notorisk frysepinn. Nå kler jeg av meg og sover nesten uten dyne om natten :O

Her er det helt motsatt, jeg har blitt ekstremt kald, og fryser hele tiden, selv om det ikke er kaldt i det hele tatt..
 
Hei dere:)
Jeg har symptomer som vonde pupper, oppblåst mage, murringer, kramper, urolige ben, tissetrengt osv
Jeg hadde en skikkelig runde med kvalme rundt testedag, men etter det har jeg ikke vært kvalm og uggen lenger og er heller ikke trøtt som jeg ser så mange andre er. Det uroer meg skikkelig! :( Betyr det at dettte kan ha gått galt? Er 5+3 idag.
 
Her er det helt motsatt, jeg har blitt ekstremt kald, og fryser hele tiden, selv om det ikke er kaldt i det hele tatt..

Et godt tips er ull fra nøstebarn. Jeg har brukt en "tube" som kan brukes som hals, skjørt eller rundt magen. I merinoull
Har vært gull verdt I fryseperiodene mine! Hjelper enormt å dekke mage/hofter :D
 
Et godt tips er ull fra nøstebarn. Jeg har brukt en "tube" som kan brukes som hals, skjørt eller rundt magen. I merinoull
Har vært gull verdt I fryseperiodene mine! Hjelper enormt å dekke mage/hofter :D

Takk for tips, men bruker ikke ull, er veganer :) Mamma har strikket meg en skikkelig god bambusgenser som jeg får til helga, så det gleder jeg meg til da :D
 
Hei dere:)
Jeg har symptomer som vonde pupper, oppblåst mage, murringer, kramper, urolige ben, tissetrengt osv
Jeg hadde en skikkelig runde med kvalme rundt testedag, men etter det har jeg ikke vært kvalm og uggen lenger og er heller ikke trøtt som jeg ser så mange andre er. Det uroer meg skikkelig! :( Betyr det at dettte kan ha gått galt? Er 5+3 idag.

Neida, det trenger ikke bety noe som helst. Man kan ha masse symptomer, eller ingen, og de kommer og går litt som de vil virker det som.
 
Er 6+3 og det siste døgnet så har jeg kjent på en ubehag i nedre del av mage. (Mulig livmoren som strekker seg jeg merker) og magen er jo oppblåst, så jeg kjenner at en del av buksene mine ikke "strekker til" :p hehe.. kan ikke huske å ha blitt så oppblåst med de to andre! Fler som merker at dere får forskjellige symptomer enn tidligere svangerskap?
 
Back
Topp