Symptom-tråden

Snart 7 uker og lite symptomer.
Kan bli litt småuggen på kveld og ømme pupper, men slik har det nå vært i 2 uker.

Tidligere har jrg hatt hypermesis og kastet opp 20-30 ganger i døgnet på denne tiden så dette er uvant.

Og beskymret er jeg også, eller vært hele tiden.

Ikke testet noe mer, men vurderer sterkt en UL om en uke, da jeg frykter MA.
Et symptom..
Man blir helt tullete
 
5+4 her, har litt stikkinger/murringer, øm korsrygg, er ekstremt trøtt, klarer knapt å fungere på jobb...Så håper det går over snart, er nødt til å være tilstede mentalt de timene jeg er på jobb. Blir en smule svimmel av å reise meg opp, og har litt ømme brystvorter :p Heldigvis ikke noen flere symptomer her enda, håper jeg slipper kvalme.
 
Kvalmen har flytter inn her:-/
Samme her. Måtte spontant kaste opp mens jeg sto og sminket meg. Heldigvis gav det seg til visningen vi skulle på idag. 5,4 idag. Og gravid-puppene blir idag holdt i sjakk med en splitter ny T-shirt bra.
 
Har hatt ganske mye menssmerter i dag! Det var litt uvanlig. Jeg blir veldig fort svimmel også, var litt plaget med blodtrykksfall forrige gang og det kjennes ut som det blir sånn denne gangen også. :p håper bare ikke jeg plutselig går i bakken....
 
Har vært helt sinnsykt trøtt i dag. Ble så frustrert da jeg fikk vite at samboer ikke kom hjem før litt senere, så måtte dra til mamma så jeg kunne sove der mens hun passet storebror.

Ellers er jeg også veldig svimmel, og det går helt rundt for meg om jeg reiser meg fort, samtidig som at jeg får en skikkelige bankende hodepine av det.
 
Samme her. Måtte spontant kaste opp mens jeg sto og sminket meg. Heldigvis gav det seg til visningen vi skulle på idag. 5,4 idag. Og gravid-puppene blir idag holdt i sjakk med en splitter ny T-shirt bra.

Ikke kastet opp enda heldigvis!!

Puppene har roet seg - sååå deilig:)

God bedring:)
 
6+3 idag, kvalmen har begynt å melde sin ankomst.. Ellers hyppige toalettbesøk, trøtt og sliten! Foreløpig mye bedre enn forrige svangerskap som var preget av ekstrem kvalme.
 
Har heller ikke allverden med symptomer. Men ømme/stikking i puppene, trøtt, å murringer/stikking i livmor. Er 5+1, og fant ut jeg er gravid idag. Er lykkelig for alle symptomer jeg får, har hatt 1 ma og 1 sa før denne graviditeten.
 
Smertene i korsryggen har endelig gitt seg, og det er fantastisk deilig! Men det er klart, nå er jo puppene mye værre da. Verste dagen i dag hittil. Ellers føler jeg meg helt vanlig, noe murringer igjen i dag..
 
Ikke kastet opp enda heldigvis!!

Puppene har roet seg - sååå deilig:)

God bedring:)
Takk! Åh, heldig, her prøver jeg med urtete for å få bukt med kvalmen. Og puppene er virkelig vonde. Men det er tross alt også litt godt å vite at alt dette er fordi det virkelig er en ca 2 millimeter lang bebis inni der :)
 
6+3 i dag.. Dagene går fort! Men jeg har begynt å få utflod som er mørke brun i fargen også har jeg litt mensmerter nå og da. Føler dette går i vasken...
 
Jeg som gledet meg så mye til ribbe i dag, også klarte jeg knapt et lite stykke før jeg ble veldig kvalm. Er det fremdeles.
Føler meg veldig fyllesyk
 
Jeg har støtsmerter om jeg kan si det slik, i venstre side i korsryggen og nedover rompa..vet ikke helt om det er et godt tegn :/
 
Har begynt å få forferdelig vondt i korsrygg om natten! Våknet i stad og det verket noe veldig.
Kvalmen har kommet, den kommer for fult på kveldene.
Tisser hele tiden føler jeg :p
Og. Mensmurringer, oppblåst og hard i magen! Ømme pupper og. Mareritt å ta av seg bh på kveld:)
Kan ikke huske det startet så tidlig i forrige svangerskap, Håper alt er gode tegn. :)
Er 4+4 i dag bare:)
 
Har hatt masse symptomer i et par uker nå:

- Tøying og stølhet i livmor området
- Veldig såre brystvorter og ømme tunge bryst
- Fryserier (bruker sjelden å fryse)
- Veldig trøtt og svimmel
- Sulten ofte, lyst på alt og ingenting
- Mye utflod

Nå etter jeg fikk positiv test er symptomene:

- Såre brystvorter, men ikke like ille som sist uke
- Tørst
- Veldig trøtt og svimmel
- Veldig oppblåst, vondt å ha på seg stramme bukser
- Litt mer tissetrengt
- Mye rumling og styr i magen
- Støl følelse nederst i magen
- Blir fort kald
- Må spise ofte men blir ofte kvalm etter å ha spist
 
Er bare 4+1, og kjenner ingenting!! Er dette et negativt tegn? Kjenner bare litt menssmerter av og til..
 
N
Er bare 4+1, og kjenner ingenting!! Er dette et negativt tegn? Kjenner bare litt menssmerter av og til..

Nei det tror jeg ikke, mange kjenner ingenting eller veldig lite til graviditeten mens andre kjenner nesten alt :p Jeg har selv masse symptomer og det er jo fint, men kjenner jo at jeg fint kunne ha klart meg uten noen av dem :rolleyes:
 
Kramper og hodepine som aldri går bort! Ellers må jeg gå og sove med sportsbh. Puppene er så sår! :p
5+2
 
Back
Topp