Symptom-tråden

5+5 i dag. Begynner å kjenne meg litt uggen til tider. Brystene ble enda ømmere i dag, det er jo helt utrolig! De var vonde i utgangspunktet som de har vært siden før ikm og nå er de tortur nesten :p Det murrer og strekker i livmorområdet.
 
Er 4+5 i dag, begynner å bli mer uggen og småkvalm og har noen hel****** hetetokter innimellom! Kommer ut av det blå og kan forsvinne like plutselig! Er frysepinne til vanlig... bah..
 
Mensmurringer innimellom, ømme bruster, stikkninger/lyn nedentil og i livmor. Små kvalm litt hver dag, og har begynt å få vondt i korsryggen! Alt dette begynte like tidlig o forrige svangerskap, men var reaktiv i god form! Håper det denne gang og :) 4 uker i dag ;)
 
Er uke 5+6 i dag, og føler symptomene har avtatt ganske mye. Ikke store "mensensmerter" som gjorde graviditeten så merkbar .Har store, vonde pupper enda, og har fremdeles litt hodepine som kommer å går , men det skyldes jo kanskje en sterk reduksjon av Pepsi Max:p har vært litt bekymret i dag pga symptomutviklingen, så har bestilt tidlig ultralyd om to uker..
 
Etter jeg skrev noe sånt som: "..er nesten mer opplagt nå!" har jeg fått gjennomgå!

Magen er HELT oppblåst! Jeg er så kvalm at jeg må spise grovkjeks til frokost. I går kveld var jeg heeelt ferdig, sovnet og våknet pga kvalmen. I tillegg har jeg sovet utrolig dårlig på natta, våkner og er gjennomsvett i 2-3 tiden. Flere som har det sånn? Dette er andre natta det skjer :confused013
Jeg hadde det natt til mandag! Måtte stå opp kl 03, og satt oppe til 05... Helt grusomt:s
 
Mine symptomer er 5 + 1:

Hormonell også veldig hissig :-( ikke bra mye dårlig samvittighet
Oppblåst stor mage - måtte kjøpe meg en stor genser da det ser ut som jeg er tre måneder gravid... Kan ikke huske at det startet så tidlig sist
Ømme og større pupper
Og trøtt og sliten kan ikke huske å hatt noen symptomer så tidlig sist..
Er det flere som har fått mage?
 
Mine symptomer er 5 + 1:

Hormonell også veldig hissig :-( ikke bra mye dårlig samvittighet
Oppblåst stor mage - måtte kjøpe meg en stor genser da det ser ut som jeg er tre måneder gravid... Kan ikke huske at det startet så tidlig sist
Ømme og større pupper
Og trøtt og sliten kan ikke huske å hatt noen symptomer så tidlig sist..
Er det flere som har fått mage?
Å jada! Er det mulig å bli så oppblåst da.. får ikke puste om jeg skal trekke den nok inn. Redningen her er løse topper og store cardigans, i tillegg til store skjerf.. ulempen med det er hetetokter som kommer og går som de selv vil...
 
Okay, fett hår anyone? Jeg pleier ALDRI å få fett hår, det rekker aldri å bli det når jeg dusjer sånn hver 2. -3. dag. Men nå! Shit, dritekkelt! Nå sitter jeg på jobb og føler meg SÅ ufresh, rakk ikke å dusje i dag tidlig. tenkte ikke at jeg trengte det heller, for jeg pleier ikke å måtte dusje hver dage liksom. Men håre bare er helt grimete! Blæ!
Og hard i magen, skikkelig kjipt! Vondt i magen og vondt å få det ut :)
Og jeg føler litt at jeg kjenner noe i bekkenet allerede, men jeg håper det bare er fordi jeg ikke har trent på tre uker pga sykdom....

Ellers har jeg urovekkende lite symptomer, hadde mer sist føler jeg. Men jeg håper jo at det kanskje kanskje betyr at jeg bærer på en jente dennegangen jeg da, har hørt at symptomene kan være ganske ulike med jente og gutt i magen ;)
 
Okay, fett hår anyone? Jeg pleier ALDRI å få fett hår, det rekker aldri å bli det når jeg dusjer sånn hver 2. -3. dag. Men nå! Shit, dritekkelt! Nå sitter jeg på jobb og føler meg SÅ ufresh, rakk ikke å dusje i dag tidlig. tenkte ikke at jeg trengte det heller, for jeg pleier ikke å måtte dusje hver dage liksom. Men håre bare er helt grimete! Blæ!
Og hard i magen, skikkelig kjipt! Vondt i magen og vondt å få det ut :)
Og jeg føler litt at jeg kjenner noe i bekkenet allerede, men jeg håper det bare er fordi jeg ikke har trent på tre uker pga sykdom....

Ellers har jeg urovekkende lite symptomer, hadde mer sist føler jeg. Men jeg håper jo at det kanskje kanskje betyr at jeg bærer på en jente dennegangen jeg da, har hørt at symptomene kan være ganske ulike med jente og gutt i magen ;)

FETT hår deluxe her også! Jeg pleier aldri å få så fort fett hår, men nå er det jo ekkelt dagen etter hårvask! :eek: Er også plaget med hard mage, akkurat som om noen slo av en bryter... Håper det blir bedre, det er ganske ubehagelig :p
 
Okay, fett hår anyone? Jeg pleier ALDRI å få fett hår, det rekker aldri å bli det når jeg dusjer sånn hver 2. -3. dag. Men nå! Shit, dritekkelt! Nå sitter jeg på jobb og føler meg SÅ ufresh, rakk ikke å dusje i dag tidlig. tenkte ikke at jeg trengte det heller, for jeg pleier ikke å måtte dusje hver dage liksom. Men håre bare er helt grimete! Blæ!
Og hard i magen, skikkelig kjipt! Vondt i magen og vondt å få det ut :)
Og jeg føler litt at jeg kjenner noe i bekkenet allerede, men jeg håper det bare er fordi jeg ikke har trent på tre uker pga sykdom....

Ellers har jeg urovekkende lite symptomer, hadde mer sist føler jeg. Men jeg håper jo at det kanskje kanskje betyr at jeg bærer på en jente dennegangen jeg da, har hørt at symptomene kan være ganske ulike med jente og gutt i magen ;)

Hadde det sist! Det var sykt ekkelt. Kanskje du kan prøve å bytte shampoo/balsam? Det funket for meg, selvom jeg hadde brukt den jeg brukte i år og dag før jeg ble gravid uten problemer.
 
I mangel på symptomer måtte jeg ta en test i dag og den har stigning den. Tørr nesten ikke ta en digital da. Men tror kvalmen kommer snikende. Kjenner ingen verdens ting i puppene, som gjorde ekstremt vondt sist! ImageUploadedByBV Forum1446715937.432990.jpg
 
6+1 i dag. Litt ømme pupper, trøtt, lyst på mat hele tiden og er konstant kvalm. Men har litt brunlig utflod i dag og svake murringer. Håper ikke det er et dårlig tegn -*bekymret*
 
Okay, fett hår anyone? Jeg pleier ALDRI å få fett hår, det rekker aldri å bli det når jeg dusjer sånn hver 2. -3. dag. Men nå! Shit, dritekkelt! Nå sitter jeg på jobb og føler meg SÅ ufresh, rakk ikke å dusje i dag tidlig. tenkte ikke at jeg trengte det heller, for jeg pleier ikke å måtte dusje hver dage liksom. Men håre bare er helt grimete! Blæ!
Og hard i magen, skikkelig kjipt! Vondt i magen og vondt å få det ut :)
Og jeg føler litt at jeg kjenner noe i bekkenet allerede, men jeg håper det bare er fordi jeg ikke har trent på tre uker pga sykdom....

Ellers har jeg urovekkende lite symptomer, hadde mer sist føler jeg. Men jeg håper jo at det kanskje kanskje betyr at jeg bærer på en jente dennegangen jeg da, har hørt at symptomene kan være ganske ulike med jente og gutt i magen ;)
Jeg får fett hår dagen etter dusjinga jeg Haaaater det! Men anbefaler bastiste sin tørrsjampo. Koster 50.- på europris Knallbra til slike dager!
 
Trøtt, superkvalm, dårlig humør, ømme pupper!

Null matlyst, men må jo få i meg noe... Kjenner fortsatt knekkebrødet fra frokosten i halsen:-/

"Heldigvis" fotball med kid'en i langtvekkistan i ettermiddag. Kjører rett fra jobb og er tidligst hjemme kl 24..... Skrekk og gru!!
 
6+1 i dag. Litt ømme pupper, trøtt, lyst på mat hele tiden og er konstant kvalm. Men har litt brunlig utflod i dag og svake murringer. Håper ikke det er et dårlig tegn -*bekymret*

Så lenge du fortsatt har symptomer er jo det et super bra tegn!

Litt blødninger er helt vanlig:)

Dette går fint!!
 
Mine symptomer er 5 + 1:

Hormonell også veldig hissig :-( ikke bra mye dårlig samvittighet
Oppblåst stor mage - måtte kjøpe meg en stor genser da det ser ut som jeg er tre måneder gravid... Kan ikke huske at det startet så tidlig sist
Ømme og større pupper
Og trøtt og sliten kan ikke huske å hatt noen symptomer så tidlig sist..
Er det flere som har fått mage?

Godt det ikke bare er min mage som er stor... Når kvelden kommer ser jeg gravid ut :( Håper jeg klarer å skjule det nyåret! Sist fikk jeg mage ganske tidlig, men den slutten å vokse mot slutten av svangerskaper... Tidlig fikk jeg høre: Er du ikke lengre på vei? Du kommer til å bli svær!! Mot slutten var det: Åh? Er du så langt på vei?? Ikke store magen du har...
 
Har begynt og få strekkesmerter om natten nå litt sånn som menssmerter bare litt lengre. Ellers er jeg veldig trøtt å sliten men sliter med og sove, mye uro i kroppen. Skikkelig tett i nesa og tung i hodet. Var veldig kvalm for ca 3 uker siden men det var før g testen ble positiv og kvalmen er borte nå. Reagerer veldig på lukt, spesielt parfymen til kjæresten min, stakkar :p Har ikke ømme pupper men de er tunge og stiker noen ganger. Er 5+4 idag, var hos legen igår for tidlig UL pga SA i Juli
 
Har begynt og få strekkesmerter om natten nå litt sånn som menssmerter bare litt lengre. Ellers er jeg veldig trøtt å sliten men sliter med og sove, mye uro i kroppen. Skikkelig tett i nesa og tung i hodet. Var veldig kvalm for ca 3 uker siden men det var før g testen ble positiv og kvalmen er borte nå. Reagerer veldig på lukt, spesielt parfymen til kjæresten min, stakkar :p Har ikke ømme pupper men de er tunge og stiker noen ganger. Er 5+4 idag, var hos legen igår for tidlig UL pga SA i Juli

Fikk du se hjerteslag eller var det for tidlig?
 
Fikk du tidlig UL pga SA i juli? Jeg hadde også SA i juli, og er ganske redd for at det skal skje igjen.. klarer ikke å slappe av! Så vurderer å ringe legen om en liten stund å spøre om jeg kan få ul.. men er bare 3+5, så må jo vente noen uker :)
 
Back
Topp