Symptom-tråden

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilke symptomer har du, og hvor langt er du på vei?
 
Murrer og stikker i mage og korsrygg i ny og ne. Mere trøtt og sliten enn vanlig. Veldig tørr i munnen og blir driiiitfrustrert eller sur av ingenting. Pleier å være veldig tålmodig. Og var det egentlig hele forrige svangerskap, men IKKE denne uka hvertfall. Sist husker jeg jeg kjente skikkelig metall /blodsmak i munnen hver dag, men ikke noe av det nå. 4+6
 
Jeg er mer trøtt på kveldene enn vanlig!eller ingen symptomer ! Er i uke 8+2 ! Jeg håper at det kommer noen symptomer snart!
 
4 uker på vei og det jeg kjenner på er trøtthet, støl korsrygg, ømme bryster og munntørrhet. Humørsvinginger har jeg også (bare spør mannen :p ) :)

Edit: Glemte tissetrengt og økt utflod.
 
Last edited:
Murringer og ømme pupper er det eneste jeg har til nå. E bare 3+3 på vei


Når testa du positivt siden du bare er 3+3? Om jeg er gravid nå så er jeg 3 uker i morgen :)
 
Kvalm, trøtt og veldig veldig hormonell! Jeg er normalt sett super tålmodig og rasjonell.
Nå er jeg omtrent det motsatte:-/ Djeeeez, håper det gir seg altså!!
 
Etter jeg fikk fjernet spiralen i august har jeg hatt syke mensen-perioder med kvalme, vonde pupper, trøtthet, vondt bekken og jeg har vært utrolig hissig, noe som er VELDIG uvanlig for meg. Nå har jeg egentlig akkurat det samme, så det kjennes ut som forrige mensen ;)
4+0 i dag.
 
Jeg har endel menssmerter, ømme pupper, veeeldig trøtt og sliten, og litt ekstra tissetrengt enn vanlig :p Er 4+2 i dag. Lever foreløpig godt med de symptomene jeg har, og krysser fingrene for at jeg slipper den verste kvalmen (og oppkast :confused: )
 
Småkvalm innimellom, blir fort sliten og trøtt. Puppene har begynt å bli ømme. Humørsvingninger, hehe :) Er på slutten av uke fire nå.
 
4 uker i dag, migrene og trøtt trøtt trøtt.
 
Litt stikking i lysken. Trøtt og sliten og går oftere på do er mine eneste symptomer, føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er vel ca 4 uker i dag :)
 
Små kvalm hele tiden. Super trøtt.
Mye stikninger og strekking nederst i magen. Tisser heeele tiden.

Kjenner ikke så mye til bekkenet enda. Håper SÅ å slippe bekkenløsningen fra sist!!!
 
I dag har jeg vel vært på do ca 100 ganger. Ellers merker jeg ingenting ennå... Er 4+3 i dag.
 
Er 4 uker idag og mine symptomer er:
• såre brystvorter

• større bryster og noe større (skjevere) areola

• stikninger og menslignende smerter som kommer og går og er intense i noen sekunder for så å gå over. Trodde det var tanta som kom, så ble litt motløs i morges da jeg skulle teste, men krysset lyste mot meg i løpet av sekunder. :)

• irritabel

• TRØTTTT

• veldig forhøyet luktesans (synes ganske mange ting lukter enten våt hund eller kattebæsj..haha)

• nesten konstant sulten og tørst

• kvalm om morgenen og når jeg er sulten

• tisser mye oftere enn vanlig (er hyppig vannlater til vanlig men dette er litt vel mye synes jeg haha)
 
Mye bedre luktesans, støl korsrygg, murringer i magen og må tisse 100 ganger om dagen nå i stedet for de 80 jeg pleier :p
Også ømme pupper men ingen krise der enda. 3+3 :)
 
4+6 i dag og har ingen symptomer :) merket ingenting forrige fang heller før ut i uke 10 :p
 
Jeg har så sykt mye murringer og menssmerter både i mage, korsrygg og nedover benet! Blææ.. :( Har hatt det hver dag siden jeg var 9-10 dpo
 
Back
Topp