Symptom-tråden

Jeg hadde ømme bryster før jeg testet positiv, synes ikke jeg har der nå lengre. Andre som har oppdaget det?
 
Formen er neste urovekkende bra!
Idag har jeg vært super opplagt...

Eneste må være ømme pupper som holdt på å ta livet av meg på kveldens liten løpetur! Neste tur tror jeg gaffatapen må på for å holde dem i ro:)

I tillegg er det mye stikninger nedi der!

Tenk om jeg slipper kvalmen da!!
 
Formen er neste urovekkende bra!
Idag har jeg vært super opplagt...

Eneste må være ømme pupper som holdt på å ta livet av meg på kveldens liten løpetur! Neste tur tror jeg gaffatapen må på for å holde dem i ro:)

I tillegg er det mye stikninger nedi der!

Tenk om jeg slipper kvalmen da!!
Ha ha ha ha, syns jeg ser det :p
 
Trodde ømme pupper ville gi seg, i dag tok de det til et høyere nivå :O auu.. Går dette over etter hvert?
 
Veldig ømme pupper her også, og så vokser de. Brystvortene har blitt store! :wideyed: Og humøret....la oss bare si at det gikk litt kleenex i går kveld :rolleyes:
 
Jeg har bare murringer og småkvalme ennå. Håper bare inderlig kvalmen ikke kommer for fult! men jeg er jo bare 3+5, så tidlig ennå!
 
Veldig ømme pupper her også, og så vokser de. Brystvortene har blitt store! :wideyed: Og humøret....la oss bare si at det gikk litt kleenex i går kveld :rolleyes:
Huff kjenner meg så igjen :D Vi så på mot i brøstet og jeg brøt ut i latterkrampe for så å avslutte med gråting. Samboer: "Gråter du nå?" hehe huff :)
 
Åh, i dag gikk lufta ut av meg.
Nå måtte jeg dra tidlig hjem fra jobb. Jeg er så utrolig trøtt og sliten, har våknet med hodepine hver dag siden mandag, korsryggen verker og jeg fryser konstant. Gruff. Godt det er helg snart. Tror jeg trenger å hvile :p
 
Synes symptomene avtar litt, får litt panikk over det siden fosteret døde i uke 5 sist..

Jeg er 5+2 i dag og er redd for deg samme skal skje..
Føles ut som en evighet til tidlig UL, 1.5 uke til..
 
Jeg kjenner ikke så mye.. Fikk litt ømme pupper for 2 dager siden, men i dag er de ikke så vonde? Og det et bare det ene brystet som gjør vondt!! Har aldri hørt om det før.. Er det et dårlig tegn? Er bare 3+4..
 
Uggen, vonde pupper, mer utflod, trøtt, tett i nesen og VEEELDIG mye hodepine!
 
Synes symptomene avtar litt, får litt panikk over det siden fosteret døde i uke 5 sist..

Jeg er 5+2 i dag og er redd for deg samme skal skje..
Føles ut som en evighet til tidlig UL, 1.5 uke til..

Kjenner meg igjen der! 5+3 Idag og synes jeg har lite symptomer...

Hadde en MA i mai, ble oppdaget i uke 8. Bebisen hadde stoppet utviklingen i uke 5.

Har hatt en kjempe god magefølelse denne gangen, men den svinner litt hen nå...

Fikk time på sykehuset til UL 25/11... Det er jo ALT for lenge til. Så det blir å få til noe neste uke tenker jeg. Da bør jo hjertet ha begynt å slå!

Når har du time?
 
5+4
I dag har jeg vært litt uggen og fikk akkurat en mindre hyggelig kvalmebølge!! OG halsbrann en time etter lunch.... Har spist havrefras med biola til frokost, et kanelkneklebrød til mellommåltid og to brødskiver med kyllingskinke til lunch..... Trodde halsbrann skulle holde seg litt mer unna hvis jeg klarte være sunn!! :(
 
Kjenner meg igjen der! 5+3 Idag og synes jeg har lite symptomer...

Hadde en MA i mai, ble oppdaget i uke 8. Bebisen hadde stoppet utviklingen i uke 5.

Har hatt en kjempe god magefølelse denne gangen, men den svinner litt hen nå...

Fikk time på sykehuset til UL 25/11... Det er jo ALT for lenge til. Så det blir å få til noe neste uke tenker jeg. Da bør jo hjertet ha begynt å slå!

Når har du time?

Jeg har 16/11..men vurdere faktisk å ta på mandag..vi får se..
 
5+5 i dag :)
Synst de symptomene jeg hadde har avtatt, men puppene er fortsatt vonde. Nå er det det eneste jeg kjenner på + at mensen aldri kom selvfølgelig :p Jeg føler meg veldig normal, så har tatt noen ekstra tester de siste dagene bare for å se to streker :cool: men de er der de!
 
5+5 i dag :)
Synst de symptomene jeg hadde har avtatt, men puppene er fortsatt vonde. Nå er det det eneste jeg kjenner på + at mensen aldri kom selvfølgelig :p Jeg føler meg veldig normal, så har tatt noen ekstra tester de siste dagene bare for å se to streker :cool: men de er der de!

Samme her.6+0 i dag og ingen symptomer. Murringene har forsvunnet :)
 
Etter jeg skrev noe sånt som: "..er nesten mer opplagt nå!" har jeg fått gjennomgå!

Magen er HELT oppblåst! Jeg er så kvalm at jeg må spise grovkjeks til frokost. I går kveld var jeg heeelt ferdig, sovnet og våknet pga kvalmen. I tillegg har jeg sovet utrolig dårlig på natta, våkner og er gjennomsvett i 2-3 tiden. Flere som har det sånn? Dette er andre natta det skjer :confused013
 
Back
Topp