Symptom-tråden

Har hatt løs mage noen dager, og i går da jeg la meg hadde jeg noe som føltes som frostanfall i forbindelse med det. Normalt eller syk? Tror ikke jeg hadde feber.

Jeg hadde løs mage i nesten 14 dager da jeg var gravid med minstemann :) Det ble en jente :)
 
9+2 og formen er stigende. Kvalmen kommer innimellom, men ikke så aller verst. Trøtt, men sovner ikke hele tiden. Bekkenet skriker litt noen dager, men er for det meste bra.


Alt i alt så tror jeg faktisk dette har vært mitt enkleste svangerskap symptommessig... Litt rart med tanke på at jeg er 12 år eldre enn sist!
 
Jeg synes det er litt skummelt at kvalmen har begynt å komme og gå.. Før var den daglig men de siste 4 dagene så har jeg hatt 2 fine dager uten noe og 2 med litt.. Har fortsatt en del stikninger i magen, lysken og nedover benet samt er trøtt men kanskje ikke like mye som før? Er bare 6+6 så er jo litt tidlig at de forsvinner såpass? Har TUL på torsdag så kjenner jeg gruer meg veldig..
 
Jeg hadde løs mage i nesten 14 dager da jeg var gravid med minstemann :) Det ble en jente :)
Føler det har vart noen uker nå:p heldigvis ikke konstant doløping.
 
De siste dagene har jeg begynt å bli akutt sulten, skrubbsulten, og blir uvel om jeg ikke spiser. Merker det ekstra godt nå når jeg har nattevakt. Husker jeg hadde det sånn sist gang jeg var gravid, da ble jeg kvalm sent om kvelden hvis ikke jeg spiste ofte.

Hittil denne gangen mye mer kvalm og uvel men ikke uutholdelig:) 9+0 i dag.
 
Jeg synes det er litt skummelt at kvalmen har begynt å komme og gå.. Før var den daglig men de siste 4 dagene så har jeg hatt 2 fine dager uten noe og 2 med litt.. Har fortsatt en del stikninger i magen, lysken og nedover benet samt er trøtt men kanskje ikke like mye som før? Er bare 6+6 så er jo litt tidlig at de forsvinner såpass? Har TUL på torsdag så kjenner jeg gruer meg veldig..

Har kommet og gått litt her også, dette er nok heeeelt normalt... :)
Er nå 9+2 og verre enn noengang hva kvalmen angår, så du får nyte de kvalmefrie dagene mens du kan ;)
 
nå lurer jeg på om kvalmen har meldt sin ankomst... urk... :s kjenner den presser på.. ellers har jeg bare vært SKIKKELIG trøtt, ømme bryster (men det har jeg hele tiden fra før pga silikon) og sterke pressinger i livmora
 
Har kommet og gått litt her også, dette er nok heeeelt normalt... :)
Er nå 9+2 og verre enn noengang hva kvalmen angår, så du får nyte de kvalmefrie dagene mens du kan ;)

Håper du har rett. Kjenner jeg er så nervøs for morgendagen.. Håper jeg får gode nyheter!
 
Back
Topp