Har hatt løs mage noen dager, og i går da jeg la meg hadde jeg noe som føltes som frostanfall i forbindelse med det. Normalt eller syk? Tror ikke jeg hadde feber.
Jeg hadde løs mage i nesten 14 dager da jeg var gravid med minstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt løs mage noen dager, og i går da jeg la meg hadde jeg noe som føltes som frostanfall i forbindelse med det. Normalt eller syk? Tror ikke jeg hadde feber.
Føler det har vart noen uker nåJeg hadde løs mage i nesten 14 dager da jeg var gravid med minstemannDet ble en jente
![]()
Jeg synes det er litt skummelt at kvalmen har begynt å komme og gå.. Før var den daglig men de siste 4 dagene så har jeg hatt 2 fine dager uten noe og 2 med litt.. Har fortsatt en del stikninger i magen, lysken og nedover benet samt er trøtt men kanskje ikke like mye som før? Er bare 6+6 så er jo litt tidlig at de forsvinner såpass? Har TUL på torsdag så kjenner jeg gruer meg veldig..
Har kommet og gått litt her også, dette er nok heeeelt normalt...
Er nå 9+2 og verre enn noengang hva kvalmen angår, så du får nyte de kvalmefrie dagene mens du kan![]()
Håper du har rett. Kjenner jeg er så nervøs for morgendagen.. Håper jeg får gode nyheter!